Sunrise loopt blessure op; einde Olympische Spelen voor Imke

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dynamite1

Re: Sunrise loopt blessure op; einde Olympische Spelen voor Imke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 15:11

dat vind ik nou zo jammer van de paardenwereld.
Al dat gelul.
Sunrise gooit 1 keer voor de olympische spelen de tong over het bit en nu toevallig weer en meteen staan er mensen klaar om te oordelen dat het helemaal niks is en dat ze imke maar beter niet mee hadden kunnen nemen.
D'r zijn weinig mensen die zo goed kunnen paardrijden als imke en ook nog is zo eerlijk zijn tegenover hun paarden.
En dat je met je 31 jaar al met 2 verschillende paarden heel verdienstelijk op de olympische spelen hebt gereden wil ook wel iets zeggen denk ik.

In plaats van dat we gewoon met z'n allen achter imke gaan staan en d'r heel veel sterkte wensen met het verwerken van deze tegenslag, zijn er toch weer altijd mensen die het beter denken te weten.
Jammer vind ik dat.

November

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 15:17

dynamite1 schreef:
Al dat gelul.
Sunrise gooit 1 keer voor de olympische spelen de tong over het bit en nu toevallig weer en meteen staan er mensen klaar om te oordelen dat het helemaal niks is en dat ze imke maar beter niet mee hadden kunnen nemen.
D'r zijn weinig mensen die zo goed kunnen paardrijden als imke en ook nog is zo eerlijk zijn tegenover hun paarden.
En dat je met je 31 jaar al met 2 verschillende paarden heel verdienstelijk op de olympische spelen hebt gereden wil ook wel iets zeggen denk ik.

In plaats van dat we gewoon met z'n allen achter imke gaan staan en d'r heel veel sterkte wensen met het verwerken van deze tegenslag, zijn er toch weer altijd mensen die het beter denken te weten.
Jammer vind ik dat.

Helemaal mee eens!

astritos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 15:31

Ik vind het echt ontzettend sneu voor Imke, dat wens je echt niemand toe.

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 15:39

Sneu voor imke hopen dat het mee valt met sunnie

lvdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 15:50

aaaaa, echt balen Huilen Huilen

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 15:53

Jeetje! Wat ontzettend zonde!
Ze deden het hartstikke goed!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 16:12

Dit is echt *** met peren. Maar hopen dat het niks ernstigs is! Ik wens Sunrise en natuurlijk ook Imke veel beterschap.

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 16:26

Wat ontzettend balen!!

Annel0es

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 18:26

Hier ben ik ook zelfs helemaal kapot van!
Ik ben echt een fan van Imke en ik gun het haar zo..
Maargoed... het blijven dieren he... Verdrietig

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 19:17

Is er inmiddels al meer bekend over de blessure??

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 19:21

Martine_R schreef:
waarom gebeurt dit niet bij Isabelle Werth? Bloos

Wow! Wow! Wow! Wow! Wow! Wow! Wow! Wow! Wow!

Ik heb zelden zo'n onsportieve reactie gezien Bloos

deess

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 19:42

mij staan een paar dingen ook tegen in de reacties van sommige bokkers, inderdaad het onsportieve toewensen van deze ellende aan isabell(?!),en ook dat imke dankzij haar bekende moeder naar de spelen zou mogen. Boos! potverdikkie,wat onnozel! imke is normaal gesproken de beste combinatie achter anky,en dat heeft ze heel knap zelf met sunrise bewerkstelligd.mede dankzij de begeleiding van haar moeder,maar niet alleen dankzij haar bekende moeder. en die tong,heeel jammer dat n spanningsprobleem juist in deze belangrijke wedstrijd weer opspeelt,ik wist niet wat ik zag! de kogel heeft daar vast niets mee te maken, als sunrise ook maar een kleine onregelmatigheid, verkeerde stap of wat dan ook zou hebben gehad, was dat uitgezocht/bekeken natuurlijk. er word daar niets aan het toeval overgelaten, en dat imke het anders zou voordoen als dat het is,vind ik helemaal belachelijk. ze komt op mij over als een heel eerlijk en spontaan mens,die met hart en ziel met haar paard bezig is. insinueren dat ze iets wil verdoezelen ofzo is erg gemeen en slaat nergens op. lekker makkelijk achter je pc iemand die je helemaal niet kent van het een of ander beschuldigen,dat staat mij enorm tegen. ik vond het wel leuk dat veel bokkers meeleven met imke en sunrise,en ook met adelinde . tis wel erg wrang hoor, je weet natuurlijk nooit hoe zij het gedaan zou hebben,maar ook ik heb de indruk dat sjef zich vast wel achter de oren wrijft. adelinde komt opzetten, ben heeel benieuwd naar haar volgende wedstrijden en ik hoop dat ze dan wel de kans krijgen hun kunnen te tonen. ik wens imke en sunrise een positieve hersteltijd toe, en adelinde haar eigen kans om te schitteren. groetjes deess

Kirsten1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 20:08

Echt jammer!!

Hun waren zoo goed! Verdrietig

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 20:17

dynamite1 schreef:
Al dat gelul.

Jammer vind ik dat.

Inderdaad, de onzin die sommige toetsenborden weer spuien kent geen grenzen...
Imke was en is een serieuze medaillekandidaat met Sunrise die nu helaas eventjes buiten strijd is omdat Imke in het belang van haar paard niet verder meedoet. En dat is jammer!
Punt!

Adelinde was voor de Grand Prix al zeker dat ze niet moest starten dus dat is nu niet meer aan de orde. Bovendien hebben Anky, Imke en HP er wél voor gezorgd dat we nog zilver hadden, hoe verwend zijn we als we daar al niet eens meer over praten? Zo goed hebben ze dus wel gepresteerd, dat had ook anders gekund, kijk maar naar Amerika! Die waren ook medaillekandidaat, en zijn door de lage score van Debbie Mc Donald-Brentina helemaal nergens.

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 20:48

Goh ik hoorde het nieuws vanochtend laat pas. Wat een pech en een ontzettende domper voor Imke en het team. Daar heb je je nou al die jaren naar toe gewerkt, en zeker het afgelopen jaar heeft volledig centraal gestaan voor de OS. En dat het zo dan moet eindigen is heel triest. Kan me voorstellen dat Imke er kapot van is. Nou het enige wat er nu nog valt te zeggen is hopen dat het om een lichte blessure gaat en ze binnenkort weer heerlijk van start kunnen gaan.

Mija

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 21:16

Het leven is een volmaakte dans tussen vreugde en verdriet..........

Zietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 22:05

Heel sneu dat sommige mensen zulke negatieve reacties geven. Ik weet uit ervaring dat Im echt een top mens is en dat ze echt super is voor haar paarden. En er elke dag ook nog is ontzettend hard voor werkt en, net als elke andere topsporter, er alles voor opzij schuift. Ik vind het echt vreselijk jammer dat dit is gebeurd, dit was toch 'het moment' van Im en Sunnie. Hopen dat ze snel hersteld zodat ze toe kan leven naar het WEG in 2010.

amber_steph

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 23:27

Echt inderdaad heel sneu voor Imke en Sunrise.
Gun ik echt niemand in die hoge sport.
Echt ook stom van sommige mensen die alleen maar negatieve reacties geven.
Weet iemand al meer erover?
Hoop dat Sunrise hersteld, net als vele hier, en dat het in elk geval te herstellen is...
Meestal niet zo goed...
Ik zal duimen voor je Imke

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 11:42

Nee, wat jammer zeg! Hopelijk knapt Sun snel weer op. Verdrietig

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 11:48

Wat een slag voor Imke! Ik wens haar veel sterkte toe en hoop dat de schone dame, Sunrise dus, maar snel mag herstellen.

roos22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 13:29