Imago01 schreef:Ik ben denk ik 1 van de weinigen die het echt heel erg jammer zou vinden als Anky inderdáád zou stoppen met zelf rijden. Haar leeftijd vind ik een rotsmoes, Debbie McDonald is 54 en rijdt ook nog mee. Het is maar net hóeveel je ervoor over hebt en hoeveel offers je wilt gaan brengen.
Anky heeft duidelijk haar doelen bijgesteld sinds ze kinderen heeft en dat proef ik eigenlijk al langere tijd bij haar.
Eens of niet eens met haar trainingsmethode, zo ongelukkig oogt Sal niet hoor, zeker niet als je het vergelijkt met de rest!
Ah joh Anky, niet miepen, gewoon nog even er tegenaan en dan doe je over 4 jaar gewoon nog een keertje mee. Bonfire haalde ook Olympisch Goud op zijn 17e!
En toch krijg ik steeds meer het vermoeden dat ze zelf niet zo die band met Sal voelt zoals ze die met Bonfire heeft gehad. Tezamen met haar gezinnetje vind ze andere dingen gewoon belangrijker worden. Dat is haar goed recht. Maar ik zou het erg jammer vinden aangezien Anky tot nog steeds in resultaten boven velen uitstijgt.
En inderdaad, als ze het juiste paard met die klik tegenkomt, gaat ze er echt nog wel een keertje voor hoor…
Ook ik zou het erg jammer vinden als ze stopt!
Ik ben bang dat Nederland dan enigzins in een zwart gat valt. Zeker hebben wij andere talentvolle ruiters, maar niet 1 zoals Anky! Kijk maar eens naar de Duitsers, die hebben meerdere erg goede ruiters, helaas hebben wij dat in nederland niet. Ook wel logisch gezien het inwoner aantal maar dat terzijde.
Verder heb ik niet echt het idee dat zij met Salinero niet die klik heeft die ze met Bonfire wel had. Juist dat trof mij gisteren zo, toen zij reed, die band tussen hun. Ze beloonde hem voor de proef en praatte tegen hem, zag je dat? En ook in de proef gaf ze hem een schouderklopje. Kwam op mij over alsof ze echt samen reden!