Fiffill schreef:Ik denk dat Zaza het veel beter had gedaan dan Salinero.![]()
GEweldig, meid!!!

Kun je dat ook doen met een mini shet of een ezeltje?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Ik denk dat Zaza het veel beter had gedaan dan Salinero.![]()
dolca schreef:kissmeB schreef:hahah jawel tessa ik zag het ook: met de ere ronde is anky snel de 'ring' uitgegaan!haha alleen hp en imke reden er nog!
wat een lieverd die hp he!haha hij zag er zo blij uit!
JA DE RING UITGAAN DIT IS SLECHTE IMAGO VOOR DE DRESSUURSPORT.
STRAKS RIJDT ER NIEMAND MEER EEN ERERONDE?
ER WAREN IMMERS MAAR 9 PAARDEN IN DE BAAN.
HIER KOMT VAST WEL REACTIE OP!!!
dolca schreef:kissmeB schreef:hahah jawel tessa ik zag het ook: met de ere ronde is anky snel de 'ring' uitgegaan!haha alleen hp en imke reden er nog!
wat een lieverd die hp he!haha hij zag er zo blij uit!
JA DE RING UITGAAN DIT IS SLECHTE IMAGO VOOR DE DRESSUURSPORT.
STRAKS RIJDT ER NIEMAND MEER EEN ERERONDE?
ER WAREN IMMERS MAAR 9 PAARDEN IN DE BAAN.
HIER KOMT VAST WEL REACTIE OP!!!
detour schreef:Fiffill schreef:Ik denk dat Zaza het veel beter had gedaan dan Salinero.![]()
GEweldig, meid!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kun je dat ook doen met een mini shet of een ezeltje?
Fiffill schreef:Moet te doen zijn detour, ben alleen niet zo'n Photoshopwonder.
Het is nog best moeilijk, heb de teugels weg moeten halen en een stang en trens erin moeten hangen (origineel ) maar het moet kunnen.
Leliaardje schreef:mylittlejoy schreef:Zilver was zeker verdiend, en meer zat er ook niet in. Ik denk dat vooral Imke gewoon een stuk beter had moeten rijden om als team het goud binnen te kunnen halen. Ook ik vind wel het jureergedrag van de Duitser op zijn minst opvallend. Het verschil tussen Anky en Isabell was zeker geen 4%. Ze kunnen beter (zoals Anky een tijdje geleden geloof ik voorstelde) overgaan op een systeem waar de hoogste en laagste zouden worden weggestreept. Dan heeft het totaal geen zin om je eigen ruiters hoog te punten of concurrenten te benadelen, want dat wordt dan weggestreept. Dan hou je een veel "eerlijker" resultaat over.
Lijkt me een uitstekend plan!
Is bij kunstschaatsen toch ook altijd zo?
detour schreef:krackertje schreef:Bij deze hebben we de volgende topper voor HP gevonden, detour eerdaags effe voorrijden en het is gepiept.
Ze staat in mijn profiel met dr wintervachtje.![]()
Of toch maar die zwartbonte hengst?
CharleyT schreef:Kan je uit de droom halen, doordat je niet alleen de laagste maar ook de hoogste punten wegstreept, is het effect op de rangschikking minimaal.
Werk het maar eens uit met de eerste 10 van de Grand Prix, je zult merken dat er weinig verandert. En zeker geen zilver in goud.
Cinnie28 schreef:Is het jullie ook opgevallen dat Imke bij het M jurylid (duits) wel heel laag stond, bij hem staat ze 16e terwijl ze bij de rest van de jury gewoon om de 4e en 6e plaats staat. In mijn ogen toch wel heel erg laag. Maar het is en blijft een jurysport, al waren er al eerder klachten over het betreffende jurylid.. !!!!!
Nikka schreef:CharleyT schreef:Kan je uit de droom halen, doordat je niet alleen de laagste maar ook de hoogste punten wegstreept, is het effect op de rangschikking minimaal.
Werk het maar eens uit met de eerste 10 van de Grand Prix, je zult merken dat er weinig verandert. En zeker geen zilver in goud.
Wat een voordeel is, dat je gewoon van die hele discussie af bent.
krackertje schreef:HP is top, nu nog een topper onder zijn kont en we hebben een echte troef over 4 jaar.
CharleyT schreef:Cinnie28 schreef:Is het jullie ook opgevallen dat Imke bij het M jurylid (duits) wel heel laag stond, bij hem staat ze 16e terwijl ze bij de rest van de jury gewoon om de 4e en 6e plaats staat. In mijn ogen toch wel heel erg laag. Maar het is en blijft een jurysport, al waren er al eerder klachten over het betreffende jurylid.. !!!!!
hou nu toch eens op over dat jurylid. Duitsland reed over drie proeven beoordeelt door vijf juryleden gewoon beter. Punt, klaar, over en uit. Dat eindeloze gezaag over juryleden, bah bah bah.
Rody01 schreef:En trouwens, als je niet tegen jury's kunt moet je maar gaan springen.