joke20 schreef:Die staat er niet. Ik zou graag die goede willen zien.
http://results.beijing2008.cn/WRM/ENG/I ... #EQX001901
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joke20 schreef:Die staat er niet. Ik zou graag die goede willen zien.
Ulala schreef:ik vond het een goede proef, jammer van de tong idd en erg jammer dat er weer een jurylid duidelijk moet laten merken uit welk land hij komt en op welk land hij het niet zo heeft...
Maar goud lijkt mij moeilijk te halen... ik hoop dat ik het verkeerd heb als beroepspessimist...
judithh schreef:Ik was meer gecharmeerd van de proef van Courtney King, vond het een veel rustiger beeld als bij Imke.
x_Staceyy schreef:hoelaat begon het morgen ook al weer?
Citaat:Ja vond deze stukken beter dan de andere lusjes die ik vandaag gezien heb.
Citaat:Morgen komt er overigens een lusje merrie aan de start daar ben ik op zeker erg nieuwsgierig naar.
Morgen komt er overigens een lusje merrie aan de start daar ben ik op zeker erg nieuwsgierig naar.
kikkygirl13 schreef:anky als eerst toch?
Cyrina schreef:Citaat:Ja vond deze stukken beter dan de andere lusjes die ik vandaag gezien heb.
Nee ik ook niet en dan hoor je ook gelijk dat het aan de paarden ligt. Maar de vorige ruiters van de Lusitano's waren gewoon ook nog niet zo heel goed, al heb ik wel respect voor dat hele jonge meisje!! Dat komt nog wel goed.
Maar het laatste paard heeft het goed gemaakt!!Citaat:Morgen komt er overigens een lusje merrie aan de start daar ben ik op zeker erg nieuwsgierig naar.
Morgen komt er overigens een lusje merrie aan de start daar ben ik op zeker erg nieuwsgierig naar.
Ja en de PRE (andalusier) Fuego!