Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
happyness schreef:HP start om 13.15 NL tijd en Imke om 15.45 NL tijd. De hele wedstrijd is gewoon live te volgen online bij de NOS!
Tieneke schreef:Bij een loting is er altijd wel iemand het konijn. Per toeval is dat nu bij Anky zo. Als het bij iemand van een ander landenteam geweest zou zijn, zou iedereen hier blij zijn en zou men daar ook denken: "Dit is niet ideaal..."
Jammer maar helaas, Anky is het deze keer het konijn.
Marielle88 schreef:missch hele domme vraag maar en rijden er toch 4 voor landenwedstrijd en de laagste word dan geschrapt? of ben ik nou dom...
Barmat schreef:Waarom ik vind dat Anky arrogant is geworden? (want ik voel mij even aangesproken)
Ik las een tijd geleden in de hoefslag special een artikel van haar waar ik accuut misselijk van werd! Echt, mn haren gingen overeind staan en ik moet ook zeggen dat ik Anky helemaal niet zo ken
In dit artikel zei ze dat Salinero geen zwakke punten had, en ook dat ze het eigenlijk maar gemier vond dat mensen zo over zijn niet-stilstaan bleven zeuren.... dat vond ik écht niet te geloven, dat vind ik getuigen van niet meer kritisch naar jezelf durven kijken en je fouten onder ogen durven zien.....
Ik zie nog genoeg fouten bij haar en haar proeven en ik blijf er bij - stilstaan is BASIS. Dat je dat aan de kant schuift omdat je passage-piaffe zo fenomenaal is, vind ik kul, echt waar.
Als je zover bent gekomen, dan mag je van mij van je voetstuk af flikkeren en even hard op de grond lazeren, zo zeg ik het maar even.
Rinske schreef:happyness schreef:HP start om 13.15 NL tijd en Imke om 15.45 NL tijd. De hele wedstrijd is gewoon live te volgen online bij de NOS!
Even een ander bericht gequoot waarin het staat. Anky moet op woensdag.
Manon88 schreef:Wat maakt het nou uit wanneer je moet starten?
sjorsie schreef:Maar gaat het hier om punten of om plaatsing? Als ze aan het begin van de dag laag punten en de ruiters daarna rijden minder goed dan gaan de punten gewoon nog verder omlaag.Manon88 schreef:In het begin van een wedstrijd zijn jury's altijd wat voorzichtig met punten geven omdat ze niet weten hoe het niveau van de dag is, dus je kan beter aan het einde zittenWat maakt het nou uit wanneer je moet starten?
Barmat schreef:Waarom ik vind dat Anky arrogant is geworden? (want ik voel mij even aangesproken)
Ik las een tijd geleden in de hoefslag special een artikel van haar waar ik accuut misselijk van werd! Echt, mn haren gingen overeind staan en ik moet ook zeggen dat ik Anky helemaal niet zo ken
In dit artikel zei ze dat Salinero geen zwakke punten had, en ook dat ze het eigenlijk maar gemier vond dat mensen zo over zijn niet-stilstaan bleven zeuren.... dat vond ik écht niet te geloven, dat vind ik getuigen van niet meer kritisch naar jezelf durven kijken en je fouten onder ogen durven zien.....
Ik zie nog genoeg fouten bij haar en haar proeven en ik blijf er bij - stilstaan is BASIS. Dat je dat aan de kant schuift omdat je passage-piaffe zo fenomenaal is, vind ik kul, echt waar.
Als je zover bent gekomen, dan mag je van mij van je voetstuk af flikkeren en even hard op de grond lazeren, zo zeg ik het maar even.
Needje schreef:Ik heb net een boze mail gestuurd naar de NOS.
Ze laten de GP dressuur via de stream pas vanaf 15.15 zien, beide dagen....
Oftewel.... Geen HP en geen Anky live voor mij.
Ze laten verdikkie de meest domme sporten zien, waar niet eens nederlanders aan meedoen. Maar gewoon op tijd beginnen met een sport waar wel nederlanders aan meedoen, die ook nog eens kans hebben op medailles ho maar!![]()
![]()