'Die man is zomaar doorgereden toen ik onder mijn paard lag'

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kaatje77

Re: 'Die man is zomaar doorgereden toen ik onder mijn paard lag'

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 09:48

Inderdaad Slimmerik.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 09:53

Grappig is, dat het eigenlijk elke keer hetzelfde is. Er komt een verhaal op bokt, de reacties en verwijten zijn uiterst verontrustend.
Dan komt er een tegenverhaal = Oeps.

Daaruit maak je dat het een waarschuwing is voor de volgende keer, maar nee hoor vicieuze cirkel...

Sieppus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 09:55

Alweer een onzinnig verhaal, dat volledig uit de duim gezogen is!!! Slapen
Misschien is het meisje aandachtge*l en had ze echt behoefte aan aandacht voor haar zielige persoontje. Jammer dat er dan iemand anders weer de dupe vanmoet worden!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 10:00

abolsenbroek schreef:
ik als eigenaar van het paard was ook terplaatse en vind dat je erg onredelijk reageerd zeker als je niet precies weet wat er gebeurd is en desbetreffende man word niet afegezeken dus bij deze ongelukken kunnen gebeuren maar je laat als burger of dergelijke nooit een dier en kind achter in sloot en mijn paard is wel degelijk verkeersmak maar in het leven is het makkelijk om mensen te beoordelen of veroordelen schreef je zelf ook maar je veroordeeld zelf wel en dus de boer is niet gestopt of geholpen dat waren andere omstanders en brandweer lieden ik was er zelf te plaatse dus alsjeblieft ga niet oordelen of veroordelen en in mijn ogen is de boer geen eikel maar mijn paard is zeker niet ongedeerd het dier heeft een beste klap gehad dagelijks hebben mensen het druk om haar benen te verzorgen die enorm beschadigd zijn en dan de medicijnen die toe gediened moeten worden dus bij deze hoop ik dat je me begrijpt en natuurlijk moeten de boeren hun werk doen nu was het een boer morgen een auto daar op de oostlaan word veel te hard gereden en totaal niet uitgeweken of rekening gehouden worden met elkaar misschien moet de gemeente daar wat aan doen

Zo en dat kan ze dus met droge ogen verkondigen? Dit moet dan de paarden eigenaar zijn van het paard waarvan bekend was dat ie bang was voor trekkers en die laat ze alleen met een 13-jarig meisje de weg op gaan en dan nog valse beschuldigingen plaatsen.

*wacht op verontschuldiging*

Angie_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 10:04

Ik heb ook ooit een keertje teken gedaan naar een bestuurster dat ze moest vertragen want m'n jaarling moet nog wennen aan auto's.
Ze scheurde gewoon langs haar door ja! Echt schandalig hoe sommige mensen in het verkeer zijn...

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 10:27

Oke dames, erg kinderachtige reactie misschien van mijn kant maar heb ik niet gezegd dat het anders was !!!!!

Mevrouw Bolsenbroek is aardig, maar wel iemand die moeilijk fictie en waarheid kan onderscheiden en heel graag haar straatje schoon praat. Ken haar inmiddels al meer dan 20 jaar.....

Dus bedankt bokkers voor de strontkar die over mij is uitgestort omdat ik niet ach en wee heb geroepen.............

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 17:20

slimmerik schreef:
abolsenbroek schreef:
ik als eigenaar van het paard was ook terplaatse en vind dat je erg onredelijk reageerd zeker als je niet precies weet wat er gebeurd is en desbetreffende man word niet afegezeken dus bij deze ongelukken kunnen gebeuren maar je laat als burger of dergelijke nooit een dier en kind achter in sloot en mijn paard is wel degelijk verkeersmak maar in het leven is het makkelijk om mensen te beoordelen of veroordelen schreef je zelf ook maar je veroordeeld zelf wel en dus de boer is niet gestopt of geholpen dat waren andere omstanders en brandweer lieden ik was er zelf te plaatse dus alsjeblieft ga niet oordelen of veroordelen en in mijn ogen is de boer geen eikel maar mijn paard is zeker niet ongedeerd het dier heeft een beste klap gehad dagelijks hebben mensen het druk om haar benen te verzorgen die enorm beschadigd zijn en dan de medicijnen die toe gediened moeten worden dus bij deze hoop ik dat je me begrijpt en natuurlijk moeten de boeren hun werk doen nu was het een boer morgen een auto daar op de oostlaan word veel te hard gereden en totaal niet uitgeweken of rekening gehouden worden met elkaar misschien moet de gemeente daar wat aan doen

Zo en dat kan ze dus met droge ogen verkondigen? Dit moet dan de paarden eigenaar zijn van het paard waarvan bekend was dat ie bang was voor trekkers en die laat ze alleen met een 13-jarig meisje de weg op gaan en dan nog valse beschuldigingen plaatsen.

*wacht op verontschuldiging*

Ik wacht op punten en komma's en een ban, wegens groteske leugens!

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 20:17

zie het hier ook vaak gebeuren, vooral die jongeren van 16 die net tarctorrijden rijden stug door.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 20:20

paard midden op de weg zetten, dan moeten ze wel stoppen.

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 20:26

jolentinus schreef:
paard midden op de weg zetten, dan moeten ze wel stoppen.

Geloof me, dat doen ze dan ook nog niet eens altijd. Heb het een keer met een tractor gehad, reed gewoon zowat op mijn hakken, moest ik plots kei hard weg draven anders was het fout gegaan..

Nog een keer met een auto ik midden op de weg staan, hij rijd met een boog om me heen, door de berm net zo hard door..

Meestal zorg ik er voor dat ik er ten alle tijden weg kan. Enge wegen langs sloten zal je me echt niet gauw zien.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 20:27

@esperance dat is waar. soms gaan ze gewoon door door de berm

als ze mij te snel aankomen, ga ik midden op de weg rijden (durfde ik vroeger ook niet) en als ze afremmen ga ik aan de kant.

ManimeminaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 20:59

jolentinus schreef:
@esperance dat is waar. soms gaan ze gewoon door door de berm

als ze mij te snel aankomen, ga ik midden op de weg rijden (durfde ik vroeger ook niet) en als ze afremmen ga ik aan de kant.

hard doorrijden hadden ze bij mij niet moeten doen. mn paard is al als de doods voor koeien die zijn kant op komen rennen en strepen op de weg. laat staan een auto/tractor die ff langs je dendert. ben blij dat in de omgeving waar ik sta, mensen je allemaal kennen en die gewoon zachtjes rijden of zelfs stoppen.

xQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 10:17

slimmerik schreef:
Zoals ik ook al in het andere topic aangaf: er komen steeds meer aso's onder de ruiters Ja

Klopt Knipoog
- Op wedstrijden onder zadel (dressuur of springen) zal men nog geen teugel of matingaal of weet ik veel wat uitlenen want als de ander zonder weet ik veel wat rijd win jij.
Het is bijna alleen nog maar concurentie op wedstrijden. Vriendinnen/vrienden maken is er haast niet meer bij. Degene die eerste wordt, wordt vaak gehaat en degene die laatste wordt, wordt uitgelachen. Er is bijna geen respect voor een ander en bijna iedereen heeft als doel winnen.
Ik heb meer het doel: een leuke dag ervan maken, lekker rijden en hopelijk met een prijs thuis komen.
Als ik zonder prijs thuis kom dan ben ik wel teleurgesteld maar ik ben gewoon niet beter als degene die wel met prijs thuis komt. Dan vind ik het wel terecht dat ik niets gewonnen heb.

- Op aangespannen wedstrijden (mennen) leent men hele wagens uit.
Zoals gisteren: ik moest groomen bij mn opa en degene voor ons had de band lek. Meteen springen er mensen uit het publiek op af (waaronder andere grooms en menners die al zijn geweest) Zij halen van alles op om de band te plakken en daarna mochten ze weer verder rijden. Trouwens ik weet niet zeker of ze dit overal doen hoor Knipoog en er zullen zeker uitzonderingen zijn maar ze zijn bij het mennen vaak heel sportief tegen over elkaar. Tijdens de wedstrijd zijn ze elkaars concurent maar zodra ze bij de finish zijn helpen ze elkaar en zijn ze net broers en zussen (een grote familie)

Wat ik hierboven gezegt heb geld natuurlijk niet voor iedereen.
Ik zelf ben ook niet perfect maar ik probeer wel om aardig te zijn tegen mijn 'concurenten'

x

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:28

Citaat:
Klopt
- Op wedstrijden onder zadel (dressuur of springen) zal men nog geen teugel of matingaal of weet ik veel wat uitlenen want als de ander zonder weet ik veel wat rijd win jij.

Quinta, daar ben ik het niet mee eens.
Alleen is dit topic niet de juiste plaats om daar over te discussieren.

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:48

Sowieso is de discussie hier klaar, moddergooien heeft niemand iets aan. Daarom een slotje.