Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
abolsenbroek schreef:ik als eigenaar van het paard was ook terplaatse en vind dat je erg onredelijk reageerd zeker als je niet precies weet wat er gebeurd is en desbetreffende man word niet afegezeken dus bij deze ongelukken kunnen gebeuren maar je laat als burger of dergelijke nooit een dier en kind achter in sloot en mijn paard is wel degelijk verkeersmak maar in het leven is het makkelijk om mensen te beoordelen of veroordelen schreef je zelf ook maar je veroordeeld zelf wel en dus de boer is niet gestopt of geholpen dat waren andere omstanders en brandweer lieden ik was er zelf te plaatse dus alsjeblieft ga niet oordelen of veroordelen en in mijn ogen is de boer geen eikel maar mijn paard is zeker niet ongedeerd het dier heeft een beste klap gehad dagelijks hebben mensen het druk om haar benen te verzorgen die enorm beschadigd zijn en dan de medicijnen die toe gediened moeten worden dus bij deze hoop ik dat je me begrijpt en natuurlijk moeten de boeren hun werk doen nu was het een boer morgen een auto daar op de oostlaan word veel te hard gereden en totaal niet uitgeweken of rekening gehouden worden met elkaar misschien moet de gemeente daar wat aan doen
slimmerik schreef:abolsenbroek schreef:ik als eigenaar van het paard was ook terplaatse en vind dat je erg onredelijk reageerd zeker als je niet precies weet wat er gebeurd is en desbetreffende man word niet afegezeken dus bij deze ongelukken kunnen gebeuren maar je laat als burger of dergelijke nooit een dier en kind achter in sloot en mijn paard is wel degelijk verkeersmak maar in het leven is het makkelijk om mensen te beoordelen of veroordelen schreef je zelf ook maar je veroordeeld zelf wel en dus de boer is niet gestopt of geholpen dat waren andere omstanders en brandweer lieden ik was er zelf te plaatse dus alsjeblieft ga niet oordelen of veroordelen en in mijn ogen is de boer geen eikel maar mijn paard is zeker niet ongedeerd het dier heeft een beste klap gehad dagelijks hebben mensen het druk om haar benen te verzorgen die enorm beschadigd zijn en dan de medicijnen die toe gediened moeten worden dus bij deze hoop ik dat je me begrijpt en natuurlijk moeten de boeren hun werk doen nu was het een boer morgen een auto daar op de oostlaan word veel te hard gereden en totaal niet uitgeweken of rekening gehouden worden met elkaar misschien moet de gemeente daar wat aan doen
Zo en dat kan ze dus met droge ogen verkondigen? Dit moet dan de paarden eigenaar zijn van het paard waarvan bekend was dat ie bang was voor trekkers en die laat ze alleen met een 13-jarig meisje de weg op gaan en dan nog valse beschuldigingen plaatsen.
*wacht op verontschuldiging*
jolentinus schreef:paard midden op de weg zetten, dan moeten ze wel stoppen.
jolentinus schreef:@esperance dat is waar. soms gaan ze gewoon door door de berm
als ze mij te snel aankomen, ga ik midden op de weg rijden (durfde ik vroeger ook niet) en als ze afremmen ga ik aan de kant.
slimmerik schreef:Zoals ik ook al in het andere topic aangaf: er komen steeds meer aso's onder de ruiters
Citaat:Klopt
- Op wedstrijden onder zadel (dressuur of springen) zal men nog geen teugel of matingaal of weet ik veel wat uitlenen want als de ander zonder weet ik veel wat rijd win jij.