Nimmy schreef:wake_up schreef:Pff, als ik die 25 miljoen win met de staatsloterij weet ik wel wat ik ga doen hoorDan geef ik tenminste 1 van die paarden een heerlijk leven op de wei. [ Lekker Penny-achtig, maar om het paard zo door zijn leven te laten gaan met al die ''martelmethodes'' van tegenwoordig. ]
Deels denk ik wel dat het door de druk komt, die anky op zich heeft. Ze moet natuurlijk goed presteren en dat word ook van je verwacht op zulk niveau, alleen vind het zeer jammer dat dat op deze manier moet gebeuren.
@ Casper: Zal ik eens een stang & trens in jouw mond hangen, en eens lekker gaan trekken? Denk niet dat je dan nog zo'n voorstander bent van Anky & haar trainingsmethodes.
En de gemiddelde Z1pony/paard heeft toch wel een beter leven meestal, zonder dat getrek @ gedoe
![]()
Anky rukt en plukt minder dan de gemiddelde basisruiter, kijk daar eens rond, mensen die met ijzerwinkels in de mond een b parcours doorsturen omdat ze een paard anders niet houden, getrek en gepluk onder t motto geen gelul in de krul en loopt presteerd ie niet goed genoeg is het de schuld van de ruiter en niet van t paard...
jammer dat zulke discusie's van dit soort reacties uitlokken, en wake_up is niet de enige met opmerkingen die nergens over gaan...
Ik denk dat de meeste basisruiters nog heel wat kunnen leren van de topruiters...
opmerkingen die nergens overgaan? Ik beweer niet dat elke ruiter in de basissport goed kan rijden, maar de gemiddelde basissportruiter gaat niet met een stang en trens lopen trekken etc..
@ Casper: Als ik het van 1 iemand hoor dan geloof ik zoiets niet meteen, maar van meerdere mensen die daar op stal hebben gestaan..
Wel denk ik dat het grotendeels om het geld gaat, als je ziet wat een Grandprix paard oplevert als je die verkoopt..