Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joto schreef:oki zal wel door getraind blijven.. Op teletekst staat overal zeer twijfelachtig of hij het red om zo snel te herstellen.. Wie is er reserve eigenlijk?
Citaat:"Hier word ik stil van", zei Ehrens in eerste reactie."Echt ongelooflijk", was het tweede dat de Limburgse bondscoach uit kon bengen."Het lijkt me niet reëel nog in zijn deelname aan de Olympische Spelen in Peking te geloven. Het is echt niet mogelijk dat hij over een maand op het paard zit. Maar we gaan door."
detour schreef:Ik heb het vermoeden dat Jeroen sowieso in het team zit, niet als reserve. Kan natuurlijk fout zijn.Is dat niet Dubbeldam?
Cayenne schreef:Dat is waar. We zullen zien hoe hij het in Geesteren gaat doen, hopelijk gaat dat goed. Het duurt natuurlijk nog een aantal weken voor de OS, dus als CSI Twente goed gaat, dan denk ik dat hij een aardige kans maakt in het team te komen. Maar, zoals ik al zei, ik kan het natuurlijk helemaal fout hebben wat dat betreftJeroen is ook nog helemaal niet zeker. Zijn conditie is niet wat het moet zijn.
Hij was er ook niet bij in Aken vanwege die reden.
Cayenne schreef:Jeroen is ook nog helemaal niet zeker. Zijn conditie is niet wat het moet zijn.
Hij was er ook niet bij in Aken vanwege die reden.