Laat ze maar lekker blijven zitten met hun 10 volwassen hengsten, dat gaat nog feest worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Perrokai schreef:engelina schreef:LET OP
wij hebben gisteren gebeld naar het numer.
omdat we sirieus geintereseerd waren en nog een paar in onze omgeving.
maar ze willen 3500 per stuk hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Doet hij toch niet als hij zulke prijzen vraagt................
_Sigrid_ schreef:Dat die mensen gewoon handelaren zijn is nog tot daar aan toe...maar dat is opzich geen misdrijf.
Maar dat die journalist van 'De Gelderlander' zich zó in heeft laten pakken!!! Ik ga me bijna schamen voor mijn collega. Doen we tegenwoordig geen research meer, stellen we geen kritische vragen? Als hij onder mijn verantwoording werkte op de redactie had hij er flink van langs gekregen.
edit:
Ik ga morgen gewoon de redactie bellen. Ik vind dit echt niet kunnen namelijk. Bericht staat vol met foutieve, misleidende informatie. Eigenlijk zou dit gewoon gerectificeerd moeten worden. Zou degene die bod heeft gedaan mij even willen PB'en over hoe het contact is verlopen. Ik doe namelijk wel graag mijn huiswerk als journalist.
Adil18 schreef:Aziza_XX schreef:euhm, die voeding lijkt me allesbehalve gezond .. Enorm veel eiwitten dus!!
Toch zie ik daar een paar onwijs goed uitziende kanjers...
_Sigrid_ schreef:OPROEP:
Iedereen die informatie heeft opgevraagd/gebeld me die mensen of mensen kent die contact hebben opgenomen. Stuur me ff een PB'tje over dat gesprek.
We maken gehakt van ze...
Aldewereld schreef:Ik ga dit topic even in de gaten houden. Het gaat nog interessant worden
Miss_Malfoy schreef:Aldewereld schreef:Ik ga dit topic even in de gaten houden. Het gaat nog interessant worden
Ik ook denk ik...
En als je nou belt met de mededeling dat je slager bent, en een beetje boven de slachtprijs bied? Krijg je ze dan wel goedkoop mee?
Ik bedoel, hij bedriegt zelf de boel ook...
_Sigrid_ schreef:OPROEP:
Iedereen die informatie heeft opgevraagd/gebeld me die mensen of mensen kent die contact hebben opgenomen. Stuur me ff een PB'tje over dat gesprek.
We maken gehakt van ze...
MysticTinker schreef:Maar stel dat je er een zou willen kopen, dan kun je dat wel als argument aandragen waarom hij minder waard is.. "Ja maar meneer, de castratie kost 750 euro zei u".
MysticTinker schreef:Weet je, ik denk dat die vent helemaal niets bijvoert, met 7 hectare grond (als dat wel klopt) hebben die paarden genoeg te eten om zonder bijvoer te overleven, en ik denk dat hij die paarden gewoon laat staan totdat er vroeg of laat wel iemand langskomt die de dieren wil kopen aan die prijzen.