Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:als iemand geld wil verdienen moet je even de linkjes doorsturen naar Pirve![]()
![]()
ndesbouvrie schreef:Janne92 schreef:die 2 ponies zijn zeker deugnieten
HAI JANNA
ZIE IK JOU INEENS VERSCHEINEN HIER WAT LIEF WAT LIEF
JE KAN OP DEZE SITE JEZELF EN MIJ NIET VERDEDIGEN
HET IS ZO NEGATIEF
NET ALS DE MENSEN OM MIJN WEI HEEN WAARDOOR ALLE ANDERE PAARDEN AL WEG ZIJN DAAR
DE MENSEN HEBBEN DE DIERENBESCHERMING GEBELD HELAAS HEEFT DE DIERENBESCHERMING NIETS AFWIJKENDS GEVONDEN EN OM MIJ EN DE PONY'S AF TE MAKEN HEBBEN ZE AL MEERDERE MALEN MIJN HEKKEN KAPOT GEMAAKT
EN JA DAAR GAAN ONZE DEUGNIETEN DOORHEEN
MAAR GOED ZE WETEN NIET WAT VOOR EEN GEVAAR HIER UIT KUNNEN ONTSTAAN
LIEVE JANNA ER ZIJN VEEL MENSEN DIE WETEN HOE HET ZIT EN HOE HET HELE GOOI BIJ MIJ 15 JAAR VAN DE KINDERFEESTJES HEEFT GENOTEN
EN INDERDAAD JANNA MIJN PAARDEN BLIJVEN TOT DE LAATSTE SNIK BIJ MIJ
ZE HEBBEN AL DIE JAREN TROUWE DIENST GELEVERD
EN WEET JE EEN ANDER PERSOON HAD DE ZIEKE OUDE PAARDEN ALLANG NAAR DE SLACHT GEBRACHT
Harry schreef:vandaag stond mevrouw des bouvrie weer in de Gooi en Eemlander, met een grote foto. En een zielig verhaal. Mense verspreiden roddels over haar...
Harry schreef:vandaag stond mevrouw des bouvrie weer in de Gooi en Eemlander, met een grote foto. En een zielig verhaal. Mense verspreiden roddels over haar...
__KELLY schreef:die 2 ponies zijn zeker deugnieten
Harry schreef:Nicole Des Bouvrie geschrokken van pony's op de A27
'ONGELOFELIJK DAT HET ZO GOED IS AFGELOPEN'
Kapotte hekken en doorgeknipt gaas. Nicole des Bouvrie (42) vermoedt dat zij en haar paarden 'moedwillig worden gefrustreerd" op het weiland in Eemnes.
Op het moment dat ze het bericht kreeg van de loslopende pony's was ze druk met de bevalling van een van haar honden.
Hoe goed het ook afliep, de reacties die het incident hebben verorzaakt zijn de Naardense niet in de koude kleren gaan zitten.
"zo veel en zo negatief als er over mij wordt geschreven. Het is echt niet normaal en het doet me verdriet. Zelfs de politie vindt het nodig mijn naam aan de pers door te geven. Terwijl van geen enkele crimineel meer bekedn wordt gemaakt dat initialen".
Ze zou als wanbetaler bekend staan, niet goed voor haar dieren zorgen en op slechte voet staan met stalhouders in de regio.
Nicole heeft dreigmails ontvangen en de dierenbescherming is op haar afgestuurd. Tot 4maal toe heeft ze de hekken kapot aangetroffen. Des Bouvrie is van plan haar paarden naar Naarden te verhuizen. "hier zijn de niet veilig zo dic ht bij de snelweg".
Haar paarden zijn van de curator. "Ze leveren niets meer op, dus ze blijven van mij. Ook al heb ik geen geld, ik zal voor ze zorgen."
Citaat:Op het moment dat ze het bericht kreeg van de loslopende pony's was ze druk met de bevalling van een van haar honden.
Jannepauli schreef:Citaat:Op het moment dat ze het bericht kreeg van de loslopende pony's was ze druk met de bevalling van een van haar honden.
Ja da's natuurlijk véél belangrijker dan de mensen en paardenlevens die op het spel gezet zijn...
terorita schreef:mevr is online...
miss wil ze uitleg geven..
wel graag zonder de capslock!
nickyu schreef:terorita schreef:mevr is online...
miss wil ze uitleg geven..
wel graag zonder de capslock!
ze heeft het knopje nog niet gevnden