Pony's A27-Eemnes al vaker aan de wandel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Re: Pony's A27-Eemnes al vaker aan de wandel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 09:01

als iemand geld wil verdienen moet je even de linkjes doorsturen naar Pirve Haha! Haha! Haha!

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 09:01

Kan Boktbeheer/redaktie niet even via http://cqcounter.com/whois/ even checken of het IP-adres van de schrijfster "ndesbouvrie" wel écht nicole des bouvrie is?
Dat spaart weer een hoop geleuter.

Jaila

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 09:06

ndesbouvrie"]BEN TE DOM

Tja,dat dacht ik al!

Nu begrijp ik het ook allemaal beter.
Laatst bijgewerkt door Jaila op 24-05-08 09:38, in het totaal 2 keer bewerkt

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 09:07

KiWiKo schreef:
als iemand geld wil verdienen moet je even de linkjes doorsturen naar Pirve Haha! Haha! Haha!

ROFL breng me niet op verkeerde ideeen Duivel

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 09:42

ndesbouvrie schreef:
Janne92 schreef:
die 2 ponies zijn zeker deugnieten

HAI JANNA

ZIE IK JOU INEENS VERSCHEINEN HIER WAT LIEF WAT LIEF
JE KAN OP DEZE SITE JEZELF EN MIJ NIET VERDEDIGEN
HET IS ZO NEGATIEF
NET ALS DE MENSEN OM MIJN WEI HEEN WAARDOOR ALLE ANDERE PAARDEN AL WEG ZIJN DAAR
DE MENSEN HEBBEN DE DIERENBESCHERMING GEBELD HELAAS HEEFT DE DIERENBESCHERMING NIETS AFWIJKENDS GEVONDEN EN OM MIJ EN DE PONY'S AF TE MAKEN HEBBEN ZE AL MEERDERE MALEN MIJN HEKKEN KAPOT GEMAAKT
EN JA DAAR GAAN ONZE DEUGNIETEN DOORHEEN
MAAR GOED ZE WETEN NIET WAT VOOR EEN GEVAAR HIER UIT KUNNEN ONTSTAAN

LIEVE JANNA ER ZIJN VEEL MENSEN DIE WETEN HOE HET ZIT EN HOE HET HELE GOOI BIJ MIJ 15 JAAR VAN DE KINDERFEESTJES HEEFT GENOTEN
EN INDERDAAD JANNA MIJN PAARDEN BLIJVEN TOT DE LAATSTE SNIK BIJ MIJ
ZE HEBBEN AL DIE JAREN TROUWE DIENST GELEVERD

EN WEET JE EEN ANDER PERSOON HAD DE ZIEKE OUDE PAARDEN ALLANG NAAR DE SLACHT GEBRACHT

Gelloof je je eigen nou echt dat mensen jou omheining gaan slopen ? kommop zeg, niet iedereen denkt op die onverantwoordelijke niveau als jou. Andere mensen hebben het ook al eens gezien en jou omheining deugt gewoon niet. Je bent in iedergeval wel goed met jezelf een schuldgevoel aan te praten. Denk nou maar eens op een volwassen niveau na of ga anders eens in terapie Knipoog

HenrietteM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 10:00

vandaag stond mevrouw des bouvrie weer in de Gooi en Eemlander, met een grote foto. En een zielig verhaal. Mense verspreiden roddels over haar...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 10:07

Harry schreef:
vandaag stond mevrouw des bouvrie weer in de Gooi en Eemlander, met een grote foto. En een zielig verhaal. Mense verspreiden roddels over haar...

och wat sneu Ach gut

ankie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 10:08

Niet iemand die dat even kan inscannen?ben benieuwd wat voor zielig verhaal dit nu weer is....en haar vader is een beste man maar geloof me,een paardenman,uhhh nee hoor daar versta ik toch wat anders onder,echter weet hij wel dat deze edele dieren elke dag eten en een schoon bedje moeten,maar verder houd het daar toch wel mee op..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-08 10:12

Het zal maandag of morgen wel online staan.

Overigens wil ik iedereen wel nogmaals vragen netjes te blijven.
Het is nou ook weer niet de bedoeling om een schandpaal-topic te maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 10:13

stond haar quote in die krant ook met hoofdletters geschreven? ROFL

Wat kan een mens zich toch behoorlijk voor l.. zetten zeg en het nog niet door hebben ook niet...

HenrietteM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 10:13

heb geen zin om te scannen. wil wel even een klein stukje overtypen

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 10:16

Harry schreef:

Link pleezz... dan schrijven wij ook even aan de gooi en eemlander!!!

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 10:19

Op de site van de G&E staat niks; in het archief alleen maar het artikel waar dit topic mee begint..

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 10:20

__KELLY schreef:
die 2 ponies zijn zeker deugnieten

HAI JANNA

ZIE IK JOU INEENS VERSCHEINEN HIER WAT LIEF WAT LIEF
JE KAN OP DEZE SITE JEZELF EN MIJ NIET VERDEDIGEN
HET IS ZO NEGATIEF
NET ALS DE MENSEN OM MIJN WEI HEEN WAARDOOR ALLE ANDERE PAARDEN AL WEG ZIJN DAAR
DE MENSEN HEBBEN DE DIERENBESCHERMING GEBELD HELAAS HEEFT DE DIERENBESCHERMING NIETS AFWIJKENDS GEVONDEN EN OM MIJ EN DE PONY'S AF TE MAKEN HEBBEN ZE AL MEERDERE MALEN MIJN HEKKEN KAPOT GEMAAKT
EN JA DAAR GAAN ONZE DEUGNIETEN DOORHEEN
MAAR GOED ZE WETEN NIET WAT VOOR EEN GEVAAR HIER UIT KUNNEN ONTSTAAN

LIEVE JANNA ER ZIJN VEEL MENSEN DIE WETEN HOE HET ZIT EN HOE HET HELE GOOI BIJ MIJ 15 JAAR VAN DE KINDERFEESTJES HEEFT GENOTEN
EN INDERDAAD JANNA MIJN PAARDEN BLIJVEN TOT DE LAATSTE SNIK BIJ MIJ
ZE HEBBEN AL DIE JAREN TROUWE DIENST GELEVERD

EN WEET JE EEN ANDER PERSOON HAD DE ZIEKE OUDE PAARDEN ALLANG NAAR DE SLACHT GEBRACHT[/quote]

Gelloof je je eigen nou echt dat mensen jou omheining gaan slopen ? kommop zeg, niet iedereen denkt op die onverantwoordelijke niveau als jou. Andere mensen hebben het ook al eens gezien en jou omheining deugt gewoon niet. Je bent in iedergeval wel goed met jezelf een schuldgevoel aan te praten. Denk nou maar eens op een volwassen niveau na of ga anders eens in terapie Knipoog[/quote]

je bedoelt het denk ik andersom, deze mevrouw lijkt nu nog niet een mevrouw die zichzelf schuldig voelt aan de situatie, integendeel, de rest van de wereld maakt haar kapot, dat is haar gedachten gang.
Zelf de verantwoording voor een situatie nemen die ze zelf heeft gecreëerd zie ik nergens naar voren komen.

Integendeel.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 10:21

Mensen die zelf paarden houden, daar goed voor zorgen, zouden echt nooit de omheining expres stuk maken (volgens mij). Dat argument, nee, daar geloof ik ook niets van. Ik ken hier in de omgeving werkelijk niemand met paarden, die tot zoiets in staat is. De daders van dat soort dingen zijn meestal hele andere types, volgens mij. Scheve mond
Kan het mis hebben, hoor, maar aangezien ik nog geen normale manier van discussieren zie in de teksten van haar........

Overigens kan ik me niet voorstellen dat je als 40 plusser zo reageert Knipoog. Dan ben je wel heel erg kinderachtig gebleven. Clown
Tja, en met zo'n houding kom je niet ver in het leven.....

HenrietteM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 10:21

Nicole Des Bouvrie geschrokken van pony's op de A27

'ONGELOFELIJK DAT HET ZO GOED IS AFGELOPEN'

Kapotte hekken en doorgeknipt gaas. Nicole des Bouvrie (42) vermoedt dat zij en haar paarden 'moedwillig worden gefrustreerd" op het weiland in Eemnes.

Op het moment dat ze het bericht kreeg van de loslopende pony's was ze druk met de bevalling van een van haar honden.

Hoe goed het ook afliep, de reacties die het incident hebben veroorzaakt zijn de Naardense niet in de koude kleren gaan zitten.

"zo veel en zo negatief als er over mij wordt geschreven. Het is echt niet normaal en het doet me verdriet. Zelfs de politie vindt het nodig mijn naam aan de pers door te geven. Terwijl van geen enkele crimineel meer bekedn wordt gemaakt dat initialen".

Ze zou als wanbetaler bekend staan, niet goed voor haar dieren zorgen en op slechte voet staan met stalhouders in de regio.

Nicole heeft dreigmails ontvangen en de dierenbescherming is op haar afgestuurd. Tot 4maal toe heeft ze de hekken kapot aangetroffen. Des Bouvrie is van plan haar paarden naar Naarden te verhuizen. "hier zijn de niet veilig zo dic ht bij de snelweg".

Haar paarden zijn van de curator. "Ze leveren niets meer op, dus ze blijven van mij. Ook al heb ik geen geld, ik zal voor ze zorgen."
Laatst bijgewerkt door HenrietteM op 24-05-08 10:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 10:24

Harry schreef:
Nicole Des Bouvrie geschrokken van pony's op de A27

'ONGELOFELIJK DAT HET ZO GOED IS AFGELOPEN'

Kapotte hekken en doorgeknipt gaas. Nicole des Bouvrie (42) vermoedt dat zij en haar paarden 'moedwillig worden gefrustreerd" op het weiland in Eemnes.

Op het moment dat ze het bericht kreeg van de loslopende pony's was ze druk met de bevalling van een van haar honden.

Hoe goed het ook afliep, de reacties die het incident hebben verorzaakt zijn de Naardense niet in de koude kleren gaan zitten.

"zo veel en zo negatief als er over mij wordt geschreven. Het is echt niet normaal en het doet me verdriet. Zelfs de politie vindt het nodig mijn naam aan de pers door te geven. Terwijl van geen enkele crimineel meer bekedn wordt gemaakt dat initialen".

Ze zou als wanbetaler bekend staan, niet goed voor haar dieren zorgen en op slechte voet staan met stalhouders in de regio.

Nicole heeft dreigmails ontvangen en de dierenbescherming is op haar afgestuurd. Tot 4maal toe heeft ze de hekken kapot aangetroffen. Des Bouvrie is van plan haar paarden naar Naarden te verhuizen. "hier zijn de niet veilig zo dic ht bij de snelweg".

Haar paarden zijn van de curator. "Ze leveren niets meer op, dus ze blijven van mij. Ook al heb ik geen geld, ik zal voor ze zorgen."

wat?? Lips are sealed Gestoord *gaat op handen zitten*

ankie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 10:25

Hier zakt je broek toch werkelijk waar vanaf.. echt niet te geloven,ik denk dat de krant beter wat navraag had kunnen doen bij o.a manege Zonneveld in baarn,manege Anydale muiderberg en stal Berkendael in naarden,en zo kan ik er nog wel wat noemen..iedereen word een oor aangenaaid door deze miep.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 10:27

Citaat:

Ja da's natuurlijk véél belangrijker dan de mensen- en paardenlevens die op het spel gezet zijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 10:29

Jannepauli schreef:
Citaat:

Ja da's natuurlijk véél belangrijker dan de mensen en paardenlevens die op het spel gezet zijn...

mevrouw heeft geen geld, maar fokt toch lekker door met honden, wat als die naar de DA moeten?

ik heb hier echt geen woorden voor.. mevrouw gaat andere mensen beschuldigen ipv dat ze nadenkt, en de omheining in orde maakt.

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 10:31

mevr is online...
miss wil ze uitleg geven..

wel graag zonder de capslock!

ndesbouvrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 10:35

KOM KIJKEN EN ONTMOET MIJ EN PONY'S

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 10:36

terorita schreef:
mevr is online...

Haha! ze heeft het knopje nog niet gevnden Vork

Anoniem

nickyu schreef:
terorita schreef:
mevr is online...

Haha! ze heeft het knopje nog niet gevnden Vork

die gaat ze ook niet vinden, ondanks mijn uitleg.. zucht..

terorita