Pony's lopen tot twee keer toe los op A27

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amaris

Re: Pony's lopen tot twee keer toe los op A27

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 12:49

ndesbouvrie schreef:
VOOR HET EERT OP EEN FORUM
WIST NIET VAN HET BESTAAN MAAR GOED DAT WAARSCHIJNDELIJK DOOR DAT IK TE OUD EN DOM BEN ALS IK ZO ALLE VERHALEN LEES EN MEZELF NU AFSCHILDER ALS OUD EN DOM EN ME GELUKKIG NIET ZO VOEL
IK WEET HEEL GOED WAAR IK VOOR STA EN VOORAL VOOR VECHT
NIEMAND IS PERFECT MAAR IK GELOOF HEILIG IN HET GOEDE VAN DE MENS MOCHT HET ANDERS ZIJN ZEGT HET MEER WAT OVER HEN!!! MIJN EERSTE LEESTEKEN!!! WAAROM GEEN LEESTEKENS EN WEL HOOFDLETTERS ( DISLECT ) OF WETEN JULLIE NIET WAT HET BETEKENT ??? OOK DAT LEG IK GRAAG UIT IK NEEM GRAAG DE MOEITE EN DE TIJD OP JULLIE POSITIEFE FORUM MIJN ZINNEN ZULLEN MOEILIJK TE LEZEN ZIJN MAAR DAT IS OOK HET ENIGE WAAR JULLIE MIJ ALLEMAAL OP AAN KUNNEN VALLEN
HET VERHAAL VAN DE SIAMEES VIND IK OOK MOOI HAAR ZOON WAS DISLECT EN ZIJ HEEFT DOOR MIJ EEN HELE MOOIE DRAAI AAN HET LEVEN VAN HAAR ZOON KUNNEN GEVEN ( VALS HE ? ) STRAKS ZAL IK DE E MAIL OP HET FORUM ZETTEN VAN HAAR KANT DIE ZE ME STUURDE OM TE BEDANKEN
MAAR GOED OPTIMIST ALS IK BEN IK GA GRAAG DE STRIJD AAN MET MENSEN DIE EEN VOOROORDEEL HEBBEN

Ach kijk... spuit 11 komt ook een stukkie typen. Leg mij maar eens twee dingen uit dan, als je dat toch zo graag doet:

1. Wat heeft dyslectie met hoofdletters te maken.
2. Waarom zorg je niet gewoon voor een fatsoenlijke omheining.

Of weet je wat? Zeg eigenlijk maar liever helemaal niks meer.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 12:58

Ahum, wat een ontzettend rare reactie Verward , zeg, Nicole. Als jij het echt bent tenminste. Het is niet leuk als andere mensen zo over je praten, maar misschien is het handig eens te bedenken dat het ergens vandaan komt. En kijk dan eerst naar jezelf, kan heel verhelderend zijn. Knipoog

Ik zou ook wel eens antwoord op de vraag willen waarom je niet zorgt voor een goede omheining voor je paarden. Scheve mond
Ik zou geen moment rust hebben als mijn paard er zo bij stond met die snelweg in de buurt. Verdrietig

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 13:20

Als die mevr. Bouvrie colums schrijft voor de DB, nou wat is dat dan wel niet voor niveau op de redactie van de DB??
Vind het bericht wel lachwekkend, snap er geen drol van. Haha!

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 13:58

ndesbouvrie schreef:
VOOR HET EERT OP EEN FORUM
WIST NIET VAN HET BESTAAN MAAR GOED DAT WAARSCHIJNDELIJK DOOR DAT IK TE OUD EN DOM BEN ALS IK ZO ALLE VERHALEN LEES EN MEZELF NU AFSCHILDER ALS OUD EN DOM EN ME GELUKKIG NIET ZO VOEL
IK WEET HEEL GOED WAAR IK VOOR STA EN VOORAL VOOR VECHT
NIEMAND IS PERFECT MAAR IK GELOOF HEILIG IN HET GOEDE VAN DE MENS MOCHT HET ANDERS ZIJN ZEGT HET MEER WAT OVER HEN!!! MIJN EERSTE LEESTEKEN!!! WAAROM GEEN LEESTEKENS EN WEL HOOFDLETTERS ( DISLECT ) OF WETEN JULLIE NIET WAT HET BETEKENT ??? OOK DAT LEG IK GRAAG UIT IK NEEM GRAAG DE MOEITE EN DE TIJD OP JULLIE POSITIEFE FORUM MIJN ZINNEN ZULLEN MOEILIJK TE LEZEN ZIJN MAAR DAT IS OOK HET ENIGE WAAR JULLIE MIJ ALLEMAAL OP AAN KUNNEN VALLEN
HET VERHAAL VAN DE SIAMEES VIND IK OOK MOOI HAAR ZOON WAS DISLECT EN ZIJ HEEFT DOOR MIJ EEN HELE MOOIE DRAAI AAN HET LEVEN VAN HAAR ZOON KUNNEN GEVEN ( VALS HE ? ) STRAKS ZAL IK DE E MAIL OP HET FORUM ZETTEN VAN HAAR KANT DIE ZE ME STUURDE OM TE BEDANKEN
MAAR GOED OPTIMIST ALS IK BEN IK GA GRAAG DE STRIJD AAN MET MENSEN DIE EEN VOOROORDEEL HEBBEN

in plaats van ons dingen uit te leggen wat volstrekt onnodig is , gebruik die tijd dan om een fatsoenlijk hekwerk voor die pony's te maken .
Of gebruik die tijd om de paardjes een goed thuis te geven ver weg van jou

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 14:03

Marjolein_18 schreef:
Als die mevr. Bouvrie colums schrijft voor de DB, nou wat is dat dan wel niet voor niveau op de redactie van de DB??
Vind het bericht wel lachwekkend, snap er geen drol van. Haha!

Ik wist ook niet dat ze columns schrijft, las dat op bokt Haha! . Ik lees eigenlijk vrijwel nooit wat van de DB, omdat ik vind dat ze veel te weinig concreets kunnen doen, helaas......
Misschien is dit Nicole ook helemaal niet, maar een grappenmaker? Knipoog
Ik zit nog steeds te wachten op uitleg en meerderen met mij, maar ik heb zo het donkerbruine vermoeden........

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 14:06

Wat een vreemde vrouw.
Balen dat iedereen zomaar paarden mag houden. Dit is wachten op een ongeluk.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 12:33

ah staat deze nog wel open! mooi want in het andere topic krijgen wij, vaste bokkers, een slot van een moddie die ikzelf gisteren al had opgeroepen! juist ivm de capslock!

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 15:26

Slotje hier ook.