ze tatoeeren al varkens...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MISTRAL94 schreef:MSN taal is niet toegestaan!
Ik heb jou reacties in een ander topic ook gezien Silfie35 en dus maar besloten om niet verder op jou te reageren.
Liss: Ik zie op die foto geen stokongelukkig paard jij wel? Leg eens uit?
liss schreef:waar houdt dit op, dat bedoel ik...
ze tatoeeren al varkens...
Katja schreef:Wat wordt er soms toch een drama gemaakt om niets.
Paarden zullen er echt geen last van hebben en het ziet er gewoon mooi uit.
slimmerik schreef:Ik deel die mening en moet je de DB inschakelen omdat je kunst niet mooi vindt?
ARhythmical schreef:Weet je wat leuk is...het kunstproject De TUIN DER LUSTEN zie website, heeft alle publiciteit die ze zich maar kunnen wensen!!
De beschilderde paarden zijn namelijk annonce kunst oftewel een voor project om mensen op de voorstellingen op 15,16, 17 en 18 mei in Vilsteren attent te maken!
Mijn twee pony's zijn oa beschilderd, hartstikke leuk om te zien, maar om jullie gerust te stellen, ze hebben ieder een uurtje stil moeten staan , lekker bij een hooinetje, ze vielen beide zowat in slaap van de voor hun heerlijk rustige borstelbeurt ( met de kwast) en mochten daarna de hele dat lekker grazen in de wei op de tip voor de kerk en hebben een heerlijke dag gehad en lopen nu weer lekker gewassen thuis ( heerlijk onder de slang met die hitte)
ARhythmical schreef:Hoe krij ik een foto hier heen geplaatst?
Er heeft namelijk al iemand de foto van mijn pony's op bokt staan bij overig nieuws: mest valt tussen roodgelakte hoeven.
Dan is de tweede foto waar twee pony's op staan van onze pony's.