Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Manon88 schreef:Ik vind ze wel mooi!! Volgens mij ben ik de enige.
Vanessa schreef:OoappeloO schreef:Jemig zeg... Die hakEn lekker handig zeg! Je kan je spoor niet op je eigen hoogte doen! Wat een uitvinding
En volgens mij voordat je eindelijk die rits lekker hebt zitten over je been...
Ik had wel iets meer verwacht eerlijk gezecht!
Is het niet juist best handig dat je spoor niet kan verschuiven? Ik kan mijn spoor wel honderd keer omhoog duwen, hij zakt toch altijd weer af.
En wat die rits betreft. Ik zie nou niet bepaalt iemand klungelen om de rits "lekker" om je been te krijgen. Hij kan maar 1 kant op!
darkmoona schreef:De hak is te hoog.
Sporen kunnen alleen op de zelfde hoogte
Als je geen spoor erin hebt dan heb je een gat in je laars waar waarschijnlijk allemaal mest en zand in gaat zitten.
Lielle schreef:sporen kunnen op meerdere hoogtes, en niets verbied je om er een gewone spoor om te doen. Ik ga toch eens mailen met ze.
kers schreef:Toen ik de eerste keer keek dacht ik wat een verschrikkelijke laars toen ik de tweede keer keek waren ze al iets minder lelijk en de derde keer begonnen ze al wat mooier te worden. Ik heb ze nu nog eens een paar keer bekeken en eigenlijk vind ik ze wel meevallen, het is gewoon een kwestie van wennen. We zien altijd de traditionele laars en nou dat er eens iets anders komt vinden we het lelijk omdat we het niet gewoon zijn.
Ik denk als we er een paar mensen mee hebben zien rijden en we ze gewoon zijn dat we ze allemaal wel vinden meevallen.
Alleen die hak ben ik nog niet zo weg van daar zal ik nog een paar keer voor moeten terug kijken.