Miss_mo gefeliciteerd!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gwen schreef:Ik zei nog zo, 'wacht maar wie het laatst lacht!'. Maar nee, hoor, het barst hier van de ongelovige Thomasjes die vooral hun best deden níet in een 1-aprilgrap te tuinen, echt, dat was zo grappig
. En dan werd er ook nog gezegd dat de modjes zo serieus bleven, en hoe flauw dat wel niet was
.
Maareh, ik vind de wedstrijd/prijsvraag allerminst mislukt, hoor. We hadden natuurlijk wel verwacht dat er een flink aantal mensen achterdochtig zou zijn, maar van de dertig die het toch gewaagd hebben waren er maar liefst vier die het goed hadden. En zeg nou zelf, Miss_Mo heeft het zo ontzettend goed de juiste zoektermen ingevuld én de juiste beredeneringen gemaakt. Als er iemand een terechte winnares is dan is zij het wel, gefeliciteerd!
De andere drie die het juist hadden: ook hartstikke goed, ik zou het zelf van z'n levensdagen niet geraden of gezien hebben.
Sammie schreef:Hoe ging dat ook alweer?
Sliepuit sliepuit, nanananana
Ibbel schreef:Gefeliciteerd Miss_mo, ik wens je een fantastische dag toe!
En oh oh oh, wat hebben wij achter de schermen een lol gehad gisteren... Onbetaalbaar!
Ilsemarie schreef:Ooh geweldig! Ik dacht dat het gewoon een of andere boktknol was
Nymphadora schreef:Ilsemarie schreef:Ooh geweldig! Ik dacht dat het gewoon een of andere boktknol was
HAHAH!! Toch sneu dat het dus wel een echt 'beroemd' paard blijkt te zijn