Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikke99 schreef:En misschien ja hadden ze verder moeten onderzoeken, maar als de verkoopster aangeeft zeker weten geen probleem etc etc tja wat doe je dan als leek
Voltigeur schreef:@ VivaLaVida:
Dit staat in jouw onderschrift: blond en intelligent!
Dat kan niks anders als een labrador zijn![]()
![]()
Is off topic, maar ik kon 't niet laten.
Borg schreef:We zouden bijna vergeten dat er ook eerlijke mensen in de paardenhandel zijn.
Citaat:die zijn er ook zeker! en dan zijn handelsstallen meestal nog veiliger als particulieren
Dinopino schreef:En toch is het paard in dit verhaal echt een "zaak". Wanneer ik een super braaf paard had wat goed doorgereden was en daarom ook zijn geld waard is, verkoop en ik hoor dus dat het absoluut niet goed gaat, dan neem ik het paard terug en zoek een geschikterer koper voor mijn paard. Wanneer het me echter alleen om het geld gaat, wil ik er zo snel mogelijk van af en ook met onwaarheden. Het spreekt totaal niet voor de verkoper dat die het paard niet wil terugnemen.
saphira21 schreef:RK , ik zit in de buurt van kaatsheuvel, idd het verhaal is waar. Te veel mensen die het paard kennen en de verkoopster dus ook. Dat is nl het nare van bokt, je komt altijd overal wel weer iemand tegen die dicht bij het vuur zit.
saphira21 schreef:Ook nogal makkelijk gezegd, je weet toch niet wat de situatie van de verkoper is? Niet iedereen is in staat om meerdere paarden te kunnen houden en als je als verkoper afhankelijk bent van stalling bij een pension, dan is 1 paard al duur genoeg.
Perrokai schreef:En om dan Russel te quoten van tijden terug alweer terwijl het topic ondertussen bol staat van verklaringen van mensen die echt het paard recent van heeeeel dichtbij kennen en ook de verkoopster.........wat probeer je daar mee te bereiken ? Je moet eens beter lezen, Russel heeft iemand gesproken die het paard en de verkoopster kent omdat ze stalgenoten waren, weet jij precies wanneer ? Jij kent Russel dus en blijkbaar de verkoopster en het paard ? Als anderen in je profiel kijken wat openbaar is op bokt net als mijn profiel dan.......
Ruikt iemand iets ? Ik wel......
Sorry hoor maar het ligt er erg dik boven op.
Perrokai schreef:Wat een kul weer, als jij een paard voor 12000 euro verkoopt en er zelf bang voor bent dan is de situatie waar je in verkeert geen enkel excuus. Ook de kas van een handelaar is geen excuus om dan iemand maar op te zadelen met een bewuste miskoop. En we praten hier over een prijsklasse waarin echt wel een potje gebroken kan worden. En zo niet en had ze dikke schulden dan is dat haar probleem en nog geen excuus. Stalling tekort of te duur dan kun je je nog van je goede kant laten zien en gaan kijken adviseren of helpen en anders zijn er alternatieven te bespreken. Zij wilde echter helemaal niets.
En om dan Russel te quoten van tijden terug alweer terwijl het topic ondertussen bol staat van verklaringen van mensen die echt het paard recent van heeeeel dichtbij kennen en ook de verkoopster.........wat probeer je daar mee te bereiken ? Je moet eens beter lezen, Russel heeft iemand gesproken die het paard en de verkoopster kent omdat ze stalgenoten waren, weet jij precies wanneer ? Jij kent Russel dus en blijkbaar de verkoopster en het paard ? Als anderen in je profiel kijken wat openbaar is op bokt net als mijn profiel dan.......
Ruikt iemand iets ? Ik wel......
Sorry hoor maar het ligt er erg dik boven op.