Holy shit wat een ellende, zie de nacht door te komen en morgen bij daglicht is hij vast terecht gekomen, een paard loopt zomaar niet in 7 sloten tegelijk, heel veel sterkte en ik zal alle kaarsen in huis vanavond aansteken voor Amon met de hoop dat hij morgenvroeg of liever vannacht nog weer gevonden wordt.
Wat een drama, is er een leger basis in de buurt misschien dat ze helikopter training doen en kunnen zien of ze hem kunnen spotten. Ik hoop dat het een fijne lead rope is met paniekhaak anders kan je je nog wel veel meer nare drama's voor de geest halen. Sterkte en succes!
Dat is even schrikken ! Ik woon er niet ver vandaan en heb zojuist wat mensen gebeld die er in de buurt wonen, of ze een oogje in het zeil kunnen houden ! Want het kan voor iedereen gevaarlijk worden ..
Pff zo dat is echt een nachtmerrie.. Maar helaas kan ik ook vrij weinig doen aangezien ik er ver vanaf woon.. Heeel erg veel sterkte en ik hoop dat je hem snel terug hebt succes met zoeken meis!!
Oef, ik duim voor je dat hij op tijd en heel snel gevonden wordt, en dat hij niet met het leadrope ergens aan vast staat.. Hoe lang is die eigenlijk, én is hij evt makkelijk van zijn halster los te trekken? Heel veel sterkte de komende uren, dagen.
Hey, Ik zit gewoon met kippevel dit allemaal te lezen. Hoop zo voor je dat hij morgen gevonden word of dat je zo snel mogelijk een telefoontje krijgt. Ik duim zo erg met je mee. Sterkte