*steekt nog ff een heerlijke peuk op*
Mensen met auto's moeten ook maar stoppen met auto rijden denk ik, want dat is ook wel belachelijk ongezond. Door de overheid word niks meer verdiend op sigaretten straks, dus word de brandstofprijs maar ff lekker omhoog gegooid. Ach wat maakt het uit ja
Als er binnen niet gerookt mag worden gaan de rokers heerlijk allemaal bij de deur staan. Och jeetje pas op daar moeten de niet rokers doorheen.
Roker worden niet gediscrimineerd?? Nou toch echt wel hoor!
Iedereen heeft recht of leven. Niet wel, of niet roker. Maar gewoon MENS. Accepteer elkaar, en houd rekening met elkaar. De roker een beetje afstand van de niet roker, en de niet roker iets minder zeiken. Betere ventilatie scheelt al een hoop!
Ik krijg zo langzamerhand echt een beetje de schijt over die regels in. En omdat er nergens meer binnen gerookt mag worden, steek ik er op straat wel 10 meer op! Dan maar lekker tussen de andere mensen in een drukke straat. fiets it, het is buiten en daar mag het.
Roken op mijn paard? Moet ik toch zelf weten. Als ik in mijn eigen binnenbak zou rijden, verbied niemand, maar dan ook helemaal niemand mij daar te roken!