Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Achter de bomen vliegen, er net overheen en dan omlaag laten vallen tot bijna aan de grond.
Rianneke schreef:runningkawa schreef:Achter de bomen vliegen, er net overheen en dan omlaag laten vallen tot bijna aan de grond.
jij verwoord precies goed wat ze dus bij ons doen![]()
ik vind het persoonlijk ook erg naar om te zien, omdat het soms echt maar net goed gaat en ze hebben bij ons wel eens bomen geraakt...
las vandaag toevallig in de krant dat er 1500 militairen in onze buurt gaan oefenenzag vandaag de eerste helicopter al overvliegen maar gelukkig zat die mooi hoog in de lucht
![]()
mijn moeder is trouwens zelf erg bang van die helicopters aangezien ze hier echt gekke dingen doenze is gewoon echt bang dat ze een keer het huis of de schuur raken omdat ze daar rakelings over heen gaan...
flyinglady schreef:Je bedoelt omdat het soms net verkeerd gaat![]()
Als je met de meest moderne apparatuur die er op de wereld bestaat niet eens een hoogspanningskabel kan ontwijken .....![]()
kan me voorstellen dat je moeder bang is
MissJ schreef:flyinglady schreef:Je bedoelt omdat het soms net verkeerd gaat![]()
Als je met de meest moderne apparatuur die er op de wereld bestaat niet eens een hoogspanningskabel kan ontwijken .....![]()
kan me voorstellen dat je moeder bang is
Een fout maken is natuurlijk absoluut onmenselijk en onbegrijpelijk....
flyinglady schreef:ik kan er idd weinig begrip voor opbrengen .... maar jij hebt vast een partner die militair is dat je er zoveel
begrip voor op kunt brengen
flyinglady schreef:Je bedoelt omdat het soms net verkeerd gaat
flyinglady schreef:Als je met de meest moderne apparatuur die er op de wereld bestaat niet eens een hoogspanningskabel kan ontwijken .....
MissJ schreef:Een fout maken is natuurlijk absoluut onmenselijk en onbegrijpelijk....
MissJ schreef:flyinglady schreef:ik kan er idd weinig begrip voor opbrengen .... maar jij hebt vast een partner die militair is dat je er zoveel
begrip voor op kunt brengen
Ik snap niet dat mensen geen begrip kunnen opbrengen voor mensen die fouten maken. Volgens mij gebeurt het iedereen dagelijks wel een keer. Dit had alleen hele nare, ongelukkige gevolgen. Maar om mensen daar meteen zo op af te schieten, kom aan zeg.
Pluizebolpum schreef:@Boemm: Plaatjes zeggen soms meer dan alle woorden bij elkaar, maar mén..das laag met een wel hele grote L...
(met dit in mijn achterhoofd ga ik toch iets anders tegen de berichtjes aankijken; kon me echt niet indenken dat die dingen zó laag overkwamen)
lindake schreef:Er bestaat toch ook zo iets als priveci... Die moeten niet zo laag vliegen over iemand zijn grondgebied. Zal het in ieder geval helemaal niet leuk vinden.