Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:moet deze pony voor haar bereidbaar zijn...
Albert schreef:russel schreef:moet deze pony voor haar bereidbaar zijn...
Met een goed Jamie Oliver recept moet hij idd voor haar ook wel bereidbaar zijn
peanutbutter schreef:Ze traint bij Hans en Cora Arends.
daniella74 schreef:peanutbutter schreef:Ze traint bij Hans en Cora Arends.
Maar ik neem aan dat zij beide haar geholpen hebben in het begin met de pony en dat zij dus ook een mening hebben in het hele verhaal over deze pony.
daniella74 schreef:Ik krijg nu tegenstrijdige informatie maar als ik het goed begrijp had zij op dat moment dus geen professionele hulp bij het rijden van deze pony en moest het dus alleen uitzoeken. Best pittige klus als je 11 bent.
artikel hoefslag 11 okt schreef:Kirby werd door Coby geadviseerd , door Tara geprobeerd en geschikt bevonden. Coby had één mits: de combinatie Kirby/Tara behoefde vakkundige begeleiding, waarop de vader zich bereid verklaarde wekenlijks enkele keren dochter en pony naar Brakel te transporteren. Daar kwam echter niks van terecht.
knabbelgirl schreef:ze hebben op van baalen stro en zaagsel, afhankelijk van het paard. Dat stukje uit de hoefslag had ik nog niet gelezen, maar als dat echt zo is heeft coby een heel goed punt
Pascha schreef:Ik zie het probleem van stro allergie niet zo. Je zet de pony op zaagsel of vlas, en het probleem is opgelost. Lijkt mij geen reden om een koop ongedaan te kunnen maken. Er zal wel wat anders aan de hand zijn.
runningkawa schreef:Maar dan moet je wel weten dat hij die allergie heeft.
Ik heb bijv mijn paarden niet op stro staan.
Hoe weet ik het dan?
Nu voer ik toevallig elke dag een plakje stro bij, maar dat doen de meeste niet.
Die weten het dan niet
russel schreef:Wellicht willen die mensen deze pony uit de sport houden omdat ze niet willen dat er een jong kind mee verongelukt.