Leuk verzonnen hoor !Ik wens boktgebruikers en moddies al het goeds voor de feestdagen en de nieuwjaarswisseling!
Hartstikke bedankt voor jullie inzet het afgelopen jaar!En een prachtige kerstkaart Jullie allemaal ook geweldige kerstdagen en een spetterend nieuw jaar!
Hij is ontzettend leuk geworden Ook prettige kerstdagen en vooral een leuk/gelukkig en happy nieuw jaar.
Wat een mooie kaart! Ook namens mij, Iedereen prettige kerstdagen en een gelukkig&gezond 2008! edit: verkeerde poppetjes
Ik wens het bokt-team ook hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!Ik hoop dat Bokt zo nog jaren door kan gaan
Prachtige kaart, net als vorig jaar .Uiteraard hetzelfde!Fijne feestdagen en een gezond en gelukkig nieuwjaar!
ook het team van bokt.nl fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar toegewenst! Prachtig plaatje weer!
erg leuk bedacht die kerstboom zo, hij is mooi geworden!!Ook een prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar!!
Mooie kerstkaart!! Vorig jaar was die ook al zo leuk..Jullie ook prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar...