Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLuus schreef:Dit is gebeurt bij ons ongeveer aan 't einde van de straat, echt verschrikkelijk.. maar wat ik ook al dacht, wie gaat er eigenlijk met een 1.5 jarige hengst wandelen
runningkawa schreef:xLuus schreef:Dit is gebeurt bij ons ongeveer aan 't einde van de straat, echt verschrikkelijk.. maar wat ik ook al dacht, wie gaat er eigenlijk met een 1.5 jarige hengst wandelen
Eigenlijk schrik ik van dergelijk uitspraken uit de mond van paarden kenners....
runningkawa schreef:xLuus schreef:Dit is gebeurt bij ons ongeveer aan 't einde van de straat, echt verschrikkelijk.. maar wat ik ook al dacht, wie gaat er eigenlijk met een 1.5 jarige hengst wandelen
Eigenlijk schrik ik van dergelijk uitspraken uit de mond van paarden kenners....
Citaat:Die mensen liepen ten eerste op het fietspad met hun paard, ten tweede is de Oude Grintweg geen razend drukke verkeersader
trudydejong schreef:Mijn god zeg. Het lijkt wel of alle chauffeurs gekker worden tegenwoordig!
Ook wij gaan regelmatig in het weekend een buitenrit maken met onze paarden. We wisselen dit af, de ene keer gaat de 5-jarige mee, de andere keer gaat de 3-jarige mee.
Begeleidt door hun mams van 21 jaar, die zo mak is als een lammetje.
Laatst gingen we dus met de 3-jarige. Voor de 2e keer onder het zadel de weg op. De eerste auto die we tegen kwamen, daar gebaarden wij tegen dat hij langzamer moest rijden. Vervolgens stopt die meneer en doet het raampje naar beneden. Hij stelde de vraag of we misschien iets wilden vragen aan hem. Dus wij zeiden netjes dat het paard voor de 2e keer buiten was en dat hij de eerste auto was die passeerden, dus vroegen of hij langzaam wilde rijden (er mag 60 worden gereden, maar wordt regelmatig 80 of meer gereden...)
We kregen de opmerking dat wij dat niet konden verwachten van automobilisten en dat we dan maar niet met dat paard de weg op moesten gaan als hij nog niet mak was....
Gevraagd hoe hij ooit heeft leren autorijden werd niet op gereageerd. Meneer gaf gas en was weg...
Vervolgens 2 auto's die ons netjes passeerden. Volgende auto, had een aanhanger, waarop enkele ladders lagen te klapperen. Wij weer gebaren om zachter te rijden... Gevolg: Een man die zijn middelvinger op stak!
Automobilisten weten niet hoe ze dieren moeten passeren in het verkeerd. Echt, hoe lomp kan je zijn om een paard toeterend te passeren! EIKEL!
runningkawa schreef:Sorry nu volg ik je ff niet meer![]()
Wat zeggen wij en niet paardenmensen wel?
xLuus schreef:ik weet niet wie dat schrijft, maar veel succes als je er met je 1.5 jarig paard hier langs op 't fietspad wilt lopen. maargoed dit is mijn mening.
en ik zal nu vast als 'n dierenbeul worden aangezien.bokt kennende.
stagave schreef:Dit is gebeurt bij ons ongeveer aan 't einde van de straat, echt verschrikkelijk.. maar wat ik ook al dacht, wie gaat er eigenlijk met een 1.5 jarige hengst wandelen
xLuus schreef:waarom denk je dat ze het helemaal opnieuw hebben aangelegd + fietspad??
IKbenEllen schreef:xLuus schreef:waarom denk je dat ze het helemaal opnieuw hebben aangelegd + fietspad??
Om het veiliger te maken voor verkeer wat op het fietspad beweegt? (wilde gok...)