Geheime plannen voor afschieten van 10.000 Brumbies

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

anneliesdj

Re: Geheime plannen voor afschieten van 10.000 Brumbies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 18:13

Splash schreef:
anneliesdj schreef:
dat vraag ik me ook al af

uhhh, jij doet net zo hard mee!

Dit heeft alles te maken met het nodeloze afknallen van brumbies vanuit een helikopter! Dit is een voorbeeld van zovelen.
Just wanted to make a point!
Als je niet inziet dat de natuur en veel dieren uitsterven door de mens dan ben je echt blind. Kijk om je heen!

anneliesdj schreef:
Jeetje, als jullie zo vreselijk tegen zijn op het slecht gedrag van de mens dan heb je natuurlijk ook geen auto, woon je niet in een huis want dan gebruik je gas en stroom. Als je niet in een huis woont kun je ook geen gebruik maken van een pc of internet.
Ga dan lekker als Tarzan in de rimboe wonen.

Zoals ik al zei, ik bedoel er niet alleen anderen mee maar ook mezelf. Maar 1 verschil.....ik kom ervoor uit.

Als jij ervoor uit komt kun je er wat aan doen toch? Doe je dat dan ook? Blijkbaar niet.

Daarbij, ik doe er niet net zo hard aan mee, ik reageerde alleen op een domme opmerking over mensen bombarderen omdat er daar teveel van zouden zijn.

Splash

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 21:40

[quote="anneliesdj]Als jij ervoor uit komt kun je er wat aan doen toch? Doe je dat dan ook? Blijkbaar niet.

Daarbij, ik doe er niet net zo hard aan mee, ik reageerde alleen op een domme opmerking over mensen bombarderen omdat er daar teveel van zouden zijn.[/quote]

Blijkbaar heb je mijn post dus niet goed gelezen over dat bombarderen. Ik bebruikte het als voorbeeld en zei ook dat dat al gebeurde (in probleem gebieden)! Maar goed, ik ga me niet zo verlagen als jij en je voor dom uitmaken.

Ik kom ervoor uit idd en dat zouden alle mensen moet doen. Alle beetjes helpen. En nee, ik kan er niet wat aan doen in mijn eentje, daar moeten we allemaal aan meewerken. Ook mensen zoals jij!

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 22:56

Daar moeten we ook wat aan doen, zeker de mensen die hun kinderen in een mooie wereld willen zien opgroeien.
Wanneer je je bewust bent van de dingen die je zelf kunt doen om de wereld een klein beetje beter te maken moet je het vooral niet laten.
Vingerwijzen werkt dan niet.... ze zeggen: wanneer je met 1 vinger naar de ander wijst, wijs je er met drie naar jezelf....
Dus ja, ik geloof in 1mans-acties, want miljoenen 1man-acties zijn massale acties nietwaar?

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 22:59

Redrumfox schreef:
Waarom zou je ze afmaken? Geef ze dan aan maneges e.d.

Wat moeten manege's met een hele hoop wilde paarden dan? Lijkt me ook niet echt een ideale oplossing..

En ja, verder inderdaad zeker niet de meest diervriendelijke manier, omdat er inderdaad zwaargewonde paarden nog gewoon doorlopen,veulens die achter blijven etc.