'Anky zei zelf geen inrijbak nodig te hebben’

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

quintusgl

Re: 'Anky zei zelf geen inrijbak nodig te hebben’

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 15:31

Als je van iets wordt beschuldigd, dan zou ik ook graag een reactie willen geven. Lijkt me heel menselijk. Maar al dat gedoe om wie nou fout is......................pfff. Misschien had Nelson wel de herfst in zijn koppie, net al heeeeeeel veeeeeeel andere paarden. Is tenslotte ook maar een "gewoon" paard. Je weet het niet en zal er ook nooit achter komen...... *LOL*

udine5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 15:37

waar kan ik dat filmpje op bekijken dan?

LindaLinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 15:40

Het wordt een beetje een spelletje zo.. De organisatie zit iig fout met te zeggen dat Anky al aan het woord was, heb duidelijk gezien dat dat nog niet het geval was...

Hoe het verder percies zit weet niemand. Ik vind het trouwens ook best triest dat hij schrijft dat er niemand van zijn paard is gevallen, zelfs de amatuers niet.. Slaat echt nergens op profs zijn net zo goed mensen en kunnen net zo goed van hun paard afvallen..

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 15:40

staat een link op de 2e pagina ongeveer ih midden........

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 16:02

Volgens mij zat er gewoon een bakkabouter in het publiek.. Duivel
Daar heeft Fuchs ook wel eens last van.. Hyper!

Of..

Nelson is zo gewend met zijn kin eerst een aantal rondjes op de borst te lopen en zo wat moe te worden (want ja een moe paard schrikt niet zo snel.. Slapen ) dat hij ineens schrok van hoe groot de wereld is als hij het ineens gelijk zag.. Clown

ohhh wat gemeen van mij... Bloos
Zal het niet meer doen..

Maar even zonder dolle...

Jammer dat het zo'n welles nietes verhaal gaat worden..
Elk paard kan een keer schrikken en elke ruiter kan er een keer afdonderen, waarom dan bij mevrouw Anky zo'n ophef..

Waarom is trouwens dat eerste filmpje wegehaald bij youtube?
Er worden toch zoveel filmpjes van mesnen die raar vallen o.i.d geplaatst?
Niemand die daar wat van zegt...

udine5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 16:05

quintusgl schreef:
staat een link op de 2e pagina ongeveer ih midden........

o ja hihi thankx

merlot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 16:05

[quote="udine5"]Dus een 'niet toppaard' hoeft niet losgereden te worden?? Verward Alle paarden moeten fatsoenlijk losgereden worden.

In het filmpje had hij het over een paard in top-conditie, niet een top-paard.

Ulissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 16:13

Woestein schreef:
Waarom is trouwens dat eerste filmpje wegehaald bij youtube?

Door alle... nare reakties hier!

Senja_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 16:27

Tjonge wat maak men zich druk om niks. Het kan toch gewoon gebeuren dat je van je paard afvalt. Ik vind het zo een onzin zowel van Sjef, Anky als de organisatie elkaar nu een beetje verwijten te gaan lopen maken. De waarheid zal zoals altijd wel weer in het midden liggen. Volgende keer gewoon lekker warm rijden/ longeren en als het paard kuren maakt jammer jo kan gebeuren. Ik vind het beslist geen schande dat iemand van zijn paard valt want dat kan de beste overkomen zoals nu is gebleken.

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 16:36

Als ik Anky was, zou ik ze lekker laten zeiken. Ze weet wel beter. Kinderachtig van de organisatie om zo te reageren. Krijg zo'n gevoel dat ze met zo'n bericht het laatste woord willen hebben.

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 16:50

Ulissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 16:53

Ik zit even na te denken.....

Misschien gaat het nu wel ergens anders om namelijk ....GELD...

Ik weet namelijk niet welke afspraak er gemaakt is als de clinic niet doorgaat.
Moet het volledige bedrag betaald worden of een gedeelte......?

Hierbij gaan beide partijen zoveel mogelijk bewijsmateriaal verzamelen.
Ik weet niet of dit aan de orde is, maar ik sta nergens meer van te kijken.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 16:56

Jeetje het blijft maar doorgaan zeg...

Vind dat die organisatie nou ook niet echt bepaald professioneel klinkt...
Sommige uitspraken van hun 'Anky was de enigste die erover zeurde' Anky de schuld geven, overal tegen in gaan.
Kijk ik snap best dat je je mening terug wilt geven, en ook jouw kant van het verhaal wilt laten zien.
Maar Anky heeft een keurige mening geschreven en deze openbaar gemaakt, ze verwijt de betreffende instantie amper niks en zegt zelfs dat ze best terug wilt komen.
Wat doet die organisatie dan? Een flink (onproffesioneel overkomend) tegenwoord geven.
Nee daar trek je echt mensen mee Vork

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 17:01

Jeetje, wat een vervelend verhaal wordt er weer van gemaakt. Ook erg kinderachtig om elkaar de schuld ergens van te gaan geven, waar niemand eigenlijk echt iets aan kan doen.

Ik ga toch ook niet jan en alleman de shuld geven als ik van mijn paard afval???
En dan mag het Anky zijn, maar paarden zijn paarden en mensen zijn mensen...

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 17:03

Negatieve reclame is óók reclame. Er zijn nu inmiddels heel wat mensen die er nog nooit van gehoord hebben en volgend jaar toch maar eens gaan kijken;)

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 17:05

iepsel schreef:
Negatieve reclame is óók reclame. Er zijn nu inmiddels heel wat mensen die er nog nooit van gehoord hebben en volgend jaar toch maar eens gaan kijken;)

Ik neem aan dat je dit tegen mij had ? Knipoog
Zo ja, ik doelde niet alleen op de toeschouwers, maar Anky komt al niet meer. Iedereen heeft nu wel zo'n beetje gehoord van die slechte inrijterreinen.
Als ik een topruiter zoals Anky was geweest (dream on Clown ) en ik zou gevraagd worden zou ik nu heel wat huiveriger zijn.... Al helemaal als ik dat tegenwoord van de organisatie lees hoe hun er mee omgaan...

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 17:18

Citaat:
Kijk ik snap best dat je je mening terug wilt geven, en ook jouw kant van het verhaal wilt laten zien.
Maar Anky heeft een keurige mening geschreven en deze openbaar gemaakt, ze verwijt de betreffende instantie amper niks en zegt zelfs dat ze best terug wilt komen.
Wat doet die organisatie dan? Een flink (onproffesioneel overkomend) tegenwoord geven.

Het onprofessionele antwoord is niet een antwoord op dat wat Anky had gegeven, maar op het commentaar dat sjef geeft in het betreffende filmpje. En die schuif het op de organisator.......

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 17:21

Anky heeft ook zulk soort commentaar gegeven:
Citaat:
Toen ik in Groningen in aanloop naar de clinic zag dat er helemaal geen mogelijkheden waren om Nelson goed los te werken, wilde ik niet meteen afhaken, maar ik vroeg me wel af waar we in vredesnaam mee bezig waren. Ik heb dat ook bij de organisatie aangegeven. De losrijpiste die er was, was te klein en met een gevaarlijke ondergrond. Een van mijn leerlingen besloot daarop haar paard buiten op het asfalt los te rijden. Maar dat vind ik eigenlijk nog veel gevaarlijker.

Op wie het verder nu bedoeld is of niet is even niet terzake Knipoog Het gaat mij erom dat de organisatie niet bepaald pofessioneel reageert, wat wel te verwachten is....

Jose84

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 18:02

Kan men hierover ophouden?
Anky is ook maar een mens en kan dus ook vallen net als jullie en ik!
Ook Nelson blijft een paard of te wel een vluchtdier! Ook ik was bij haar valpartij en schrok er behoorlijk van! Het gebeurde letterlijk voor mijn neus! Kon ik haar eindelijk in het echt eens zien, was het maar 5 minuten ofzo haha! Toch hoop ik dat ze er volgend jaar weer bij zal zijn!
Want ik heb wel van haar genoten toen ze de bak in reed en vond het wel professioneel dat ze weer opstapte naar haar val, ook al ging het niet! Bovendien begin ik wel te twijfelen of beide partijen gelijk hebben hoor, misschien ligt het wel niet aan elkaar! Maar is het iets anders! Ja alleen Nelson zal het weten maar het gaat een beetje moelijk he om het te vragen! Misschien schrok hij wel niet van het applaus maar van iets anders (rare beweging)ofzo. Weet niet of daar al aan gedacht is! toch is het een leerweg voor beide partijen en hoop ook dat er van geleerd is! Pling

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 18:07

Jeetje wat een gezeur hier om. Het is toch echt duidelijk te hoorden dat ze anky niet praat als ze wordt aangekondigt. laat ze eens dat filmpje gaan bekijken.

Girl007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 18:08

Tjonge jonge jonge, moeilijk doen om iets wat heel makkelijk te maken is. Anky is van haar paard afgevallen jammer maar waar. (kan iedereen gebeuren) Waar het nu door kwam maakt geen enkele z*k uit aangezien het is gebeurd en om elkaar nu voor ************ uittemaken is echt heel kinderachtig van allebei de kanten. Waar kun je je druk om maken.

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 18:25

En uiteindelijk hoe je het ook draait went of keert Anky is toch uiteindelijk zelf verantwoordelijk.
Als je iets niet vertrouwt moet je het gewoon niet doen. Ook al is je motto the show must go on. Een dier en een mens zijn simpelweg te waardevol om aan een clinic te riskeren.

Ik hoop dat ze er van geleerd heeft, als iets om wat voor omstandigheid vraagtekens oplevert moet je het gewoonweg niet doen.

Girl007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 18:35

Kafue schreef:
En uiteindelijk hoe je het ook draait went of keert Anky is toch uiteindelijk zelf verantwoordelijk.
Als je iets niet vertrouwt moet je het gewoon niet doen. Ook al is je motto the show must go on. Een dier en een mens zijn simpelweg te waardevol om aan een clinic te riskeren.

Ik hoop dat ze er van geleerd heeft, als iets om wat voor omstandigheid vraagtekens oplevert moet je het gewoonweg niet doen.

Mee eens, mee eens, mee eens. (ik heb zoiezo niet zo'n hoge pet op van onze topamazone anky)

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 18:50

LuvdaTossa schreef:
Maar goed daar zullen de Anky fans absoluut niet mee eens zijn natuurlijk Ach gut

Inderdaad, ze beschouwen Anky als een soort god die niks verkeerd doet denk ik?

Verder vind ik beide verhalen ongeloofwaardig. Sjef zegt eerst ineens op RTL dat het door het publiek komt. Daarna beginnen ze over de binnenbak.

Nou die binnenbak was goed hoor! Lachen

JessicaD88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 18:53

Wat een ophef inderdaad! Iedereen kan toch van zn paard afvallen? Wat maakt t uit, losrijring of niet, misschien was het toch wel gebeurd.