Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quintusgl schreef:staat een link op de 2e pagina ongeveer ih midden........
Woestein schreef:Waarom is trouwens dat eerste filmpje wegehaald bij youtube?
udine5 schreef:waar kan ik dat filmpje op bekijken dan?
iepsel schreef:Negatieve reclame is óók reclame. Er zijn nu inmiddels heel wat mensen die er nog nooit van gehoord hebben en volgend jaar toch maar eens gaan kijken;)
Citaat:Kijk ik snap best dat je je mening terug wilt geven, en ook jouw kant van het verhaal wilt laten zien.
Maar Anky heeft een keurige mening geschreven en deze openbaar gemaakt, ze verwijt de betreffende instantie amper niks en zegt zelfs dat ze best terug wilt komen.
Wat doet die organisatie dan? Een flink (onproffesioneel overkomend) tegenwoord geven.
Citaat:Toen ik in Groningen in aanloop naar de clinic zag dat er helemaal geen mogelijkheden waren om Nelson goed los te werken, wilde ik niet meteen afhaken, maar ik vroeg me wel af waar we in vredesnaam mee bezig waren. Ik heb dat ook bij de organisatie aangegeven. De losrijpiste die er was, was te klein en met een gevaarlijke ondergrond. Een van mijn leerlingen besloot daarop haar paard buiten op het asfalt los te rijden. Maar dat vind ik eigenlijk nog veel gevaarlijker.
Kafue schreef:En uiteindelijk hoe je het ook draait went of keert Anky is toch uiteindelijk zelf verantwoordelijk.
Als je iets niet vertrouwt moet je het gewoon niet doen. Ook al is je motto the show must go on. Een dier en een mens zijn simpelweg te waardevol om aan een clinic te riskeren.
Ik hoop dat ze er van geleerd heeft, als iets om wat voor omstandigheid vraagtekens oplevert moet je het gewoonweg niet doen.
LuvdaTossa schreef:Maar goed daar zullen de Anky fans absoluut niet mee eens zijn natuurlijk