Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
raket schreef:Ben benieuwd wat de reacties waren geweest als ze had besloten niet te rijden i.v.m. de slechte losrijring. Ik denk dat er dan nog meer commentaar was gekomen.
detour schreef:raket schreef:Ben benieuwd wat de reacties waren geweest als ze had besloten niet te rijden i.v.m. de slechte losrijring. Ik denk dat er dan nog meer commentaar was gekomen.
]
Dat was nou professioneel geweest, durven kiezen voor het welzijn van jezelf en je paard op zo'n moment!
Had ze van mij alle lof gehad.
Cayenne schreef:detour schreef:"Ben benieuwd wat de reacties waren geweest als ze had besloten niet te rijden i.v.m. de slechte losrijring. Ik denk dat er dan nog meer commentaar was gekomen."
Dat was nou professioneel geweest, durven kiezen voor het welzijn van jezelf en je paard op zo'n moment!
Had ze van mij alle lof gehad.
Dan was ze volgens mensen weer arrogant geweest, omdat anderen ook gebruik moesten maken van dezelfde inrijring, en Anky zou het dan niet goed genoeg hebben gevonden.
Leer mij Bokt kennen
Cayenne schreef:Dan was ze volgens mensen weer arrogant geweest, omdat anderen ook gebruik moesten maken van dezelfde inrijring, en Anky zou het dan niet goed genoeg hebben gevonden.
Leer mij Bokt kennen
Probeer het eens vanuit verschillende oogpunten te bekijken. Ze ging er zelfs weer op. Ik denk dat ik daar al voor had bedankt.
Kadanzlover schreef:Zaina schreef:wat een achtelijke reactie van dat mens dat het filmt!
sneu voor anky.. maar ik zou ook niet met een paard dat zo reageert op applaus zo'n demo gaan rijden.
ik vind dat ie gemeen bokt, echt om haar er af te krijgen.. niet alleen omdat ie schrikt
ik heb nelson op Outdoor gelderland gezien en daar deed hij niks uit op het aplaus... hij kan er dus best tegen, maar op dit moment denk ik dat get feit hij niet fijn los te rijden was parte speelde
Tiessie schreef:En dan de theorie dat Anky nu teruggepakt wordt door haar paarden(is genoemd in het gesloten topic). Walgelijk gewoon!