Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouks schreef:vanitymay schreef:paard heeft dit op een recht en vlak stuk gekregen tussen twee hindernissen in. was verder geen sprong in de buurt.
Nog een gelukje bij een ongeluk als je het mij vraagt. Anders krijgt de sport al helemaal per direct een slechte naam onder de gros van het publiek...
Tsja, het blijft een mooie, maar risicovolle sport. Erg sneu voor zowel het paard als de ruiter en eigenaar...
SGWOllie schreef:Cayenne schreef:Het is dus ook waarschijnlijk toch tijdens de landing gebeurd.
Waar haal jij die info vandaan?
Vreselijk zeg, voor alle betrokkenen!
ponyzotje schreef:Ik ben wel benieuwd hoe het precies is kunnen gebeuren. Waarom gaat die koot, volledig dan nog wel, verbrijzelen bij de landing? Daar is die toch op gebouwd? Daar moet toch íets zijn geweest? Kan me niet indenken dat het uit vermoeidheid een slechte landig was, daar kijkt men toch wel naar....
dierfysio schreef:ik heb gezien hoe het paard afgevoerd werd in een (al klaarstaande, voor het geval dat. top geregeld dus van de organisatie!) trailer met een trekker ervoor. Fox-Pitt stond bij z'n paard achterin de trailer.
echt ontzettend sneu om nu te lezen hoe het afgelopen is.
ik wens Fox-Pitt, de eigenaar, en anderen in hun buurt veel sterkte met dit verlies.
dit was een ontzettend pech ongeluk, wat niks met crossen ofzo te maken heeft. beetje naar dat sommigen daar nu gelijk weer ongefundeerde opmerkingen over maken dus!
kaatje77 schreef:Ik hellig natuurlijk.
Karin schreef:Wij wel.
![]()
iilse schreef:Hoe oud was het paard eigenlijk?
iilse schreef:Hè bah wat een vreselijke gebeurtenis weer...
Maarja, het kan inderdaad overal en altijd gebeuren. Als je zelf straks naar buiten gaat kan je ook van de stoep afvallen en je been breken
Hoe oud was het paard eigenlijk?