KiWiKo schreef:ojaa de buckstopper![]()
ook zo een geweldige uitvinding...... dan maar liever LDR
alweer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:ojaa de buckstopper![]()
ook zo een geweldige uitvinding...... dan maar liever LDR
Cayenne schreef:Sjoert schreef:JurybijZ, voor de nuttige berichten tellen je berichten op alle fora van het tabblad informatief.
Vallen kan gebeuren, hoort erbij en iedereen hapt wel eens zand.
Zoals Sjoert al zegt. Berichten die een nuttige bijdrage geven op het tabblad informatief
Citaat:De prijsuitreiking blijft voor haar toch het moeilijkste onderdeel geloof ik.
Citaat:Bij dressuur is het opperste concentratie en zeer secuur opletten en direct reageren wanneer nodig.
terorita schreef:moet je filmen Jurybijz miss levert het nog wat op..
of zet het hier op bokt, garantie verzekert..
*schenkt vast glas rosé in, en zet de chips klaar*
JurybijZ schreef:Dat hoef ik niet te filmen dat heb ik al in Sydney gedaan.
terorita schreef:JurybijZ schreef:Dat hoef ik niet te filmen dat heb ik al in Sydney gedaan.![]()
durf het bijna niet te vragen
JurybijZ schreef:terorita schreef:moet je filmen Jurybijz miss levert het nog wat op..
of zet het hier op bokt, garantie verzekert..
*schenkt vast glas rosé in, en zet de chips klaar*
Dat hoef ik niet te filmen dat heb ik al in Sydney gedaan.
Zammie schreef:JurybijZ schreef:
Dat hoef ik niet te filmen dat heb ik al in Sydney gedaan.
Goh, was jij daar ook?
Cayenne schreef:Volgens mij doet "aanwezig zijn tijdens de OS" niets toevoegen aan dit topic
Kan het nu weer gewoon over het beginbericht gaan? Lijkt me niets moeilijks aan
terorita schreef:JurybijZ schreef:Dat hoef ik niet te filmen dat heb ik al in Sydney gedaan.![]()
durf het bijna niet te vragen
pmarena schreef:Bestaan er ook mannen zonder zweetvoeten dan ?
Ik zou alleen op Anky haar paarden willen als ik ze eerst hier een jaar in de wei kan zetten met elke dag een paardenkoek ipv een paar kilo krachtvoer. Zo'n volgepompte Henkie die zo gehouden wordt dat hij zo elektrisch mogelijk loopt in de ring , daarvan mag je ook niet verwachten dat die tijdens de prijsuitreiking ineens helemaal relaxed is. Ze worden niet gehouden op een manier waarop ze relaxed moeten zijn , ze moeten vlammen en showen.... en geen wonder dat ze die overtollige energie er dan vooral even uit willen gooien op zo'n moment van een prijsuitreiking. Dat is eigenlijk ook geen plek voor een paard , zo'n gekkenhuis met veel herrie en onrust. Elk fatsoenlijk paard is bij de geboorte al zo afgesteld dat ze daarbij zo ver mogelijk uit de buurt moeten zien te blijven , zulke ongein.
Ontzettend braaf als ze dan toch rustig blijven !