Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mickyl schreef:@paardje: Ik vind de website er toch redelijk professioneel en doordacht uitzien hoor. En ze was al op het nieuws van Omroep Flevoland en ze stonden met een stand op een of ander hippisch evenement dus ik heb toch het idee dat ze wel serieus zijn. Ik las wel dat ze ook aan het kijken zijn voor andere locaties in NL.
paardje schreef:Mickyl schreef:@paardje: Ik vind de website er toch redelijk professioneel en doordacht uitzien hoor. En ze was al op het nieuws van Omroep Flevoland en ze stonden met een stand op een of ander hippisch evenement dus ik heb toch het idee dat ze wel serieus zijn. Ik las wel dat ze ook aan het kijken zijn voor andere locaties in NL.
Ja, ik snap dat je dat denkt...
Mickyl schreef:@ LindyH Ik vind 2/3 buitenbakken en 2/3 binnenbakken en een stapmolen al heel wat hoor. En in die bakken kan je toch doen wat je wilt. Daarin kan je toch ook springen en westerrijden. En welke stal heeft er een menbak?? Het bos met 30 km ruiterpad ligt ernaast, kunnen ze daar toch gaan mennen. En door het dorp zelf want daar mag je ook met je paard komen.
Mensen die zelf hun paard aan huis hebben, hebben toch meestal ook alleen een buitenbak en de meeste pensionstallen ook. Dus ik vind hoe jij reageert wel een beetje overdreven.
faye schreef:Typisch gevalletje van broodnijd? Het ziet er een stuk professioneler uit an die site van Almere.
paardje schreef:faye schreef:Typisch gevalletje van broodnijd? Het ziet er een stuk professioneler uit an die site van Almere.
Prima als je dat denkt. Wij kennen de persoon in kwestie en weten hoe het in elkaar steekt. Uiteraard moesten we dit weten, aangezien het enigzins op het plan van Hippisch wonen lijkt.
Mistic schreef:Hoe weet je hoe alles in elkaar zit. Hebben jullie alle documenten omtrent dit plan?
Overigens kan je je op de website al inschrijven voor de huizen. Lijkt me niet dat ze dat gaan doen zonder dat er bekend is dat het gebouwd mag gaan worden.
cocktail schreef:Ben idd ook wel benieuwd, maar er is zo weinig bekend.
Wat voor huizen etc. is toch ook wel belangrijk ik kan daar nog helemaal geen info. over vinden.
Heb me ook opgegeven voor de informatie avond, maar of we echt ons eigen kunnen inschrijven naar die avond dat denk ik niet.
paardje schreef:cocktail schreef:Ben idd ook wel benieuwd, maar er is zo weinig bekend.
Wat voor huizen etc. is toch ook wel belangrijk ik kan daar nog helemaal geen info. over vinden.
Heb me ook opgegeven voor de informatie avond, maar of we echt ons eigen kunnen inschrijven naar die avond dat denk ik niet.
Wij mogen geen informatie geven, omdat het particulier opdrachtgeverschap is. Dit betekent dat wij mensen totaal vrij moeten laten in wat ze gemeenschappelijk gaan beslissen te bouwen. Wij moeten dus wachten tot de VVE is opgericht....
nance1 schreef:Ik heb me net ingeschreven via het inschrijfformulier, krijg ik nog optijd bericht om op de info avond te komen van 1 oktober?
Agossie schreef:Ik heb me een op 21 september ingeschreven, maar ik heb geen uitnodiging mogen ontvangen van de informatiebijeenkomst op 1 oktober. Dat is morgen!!![]()
Zou ik nog mogen komen?