Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:arm arm ding.....
Ik zit hier echt te janken
En het enige wat ik denk, flikker die camera weg en knuffel dat dier..even een gevoel van liefde zijn laatse minuten....
Escardo schreef:Vreselijk om te zien hoe het paardje uitgeput in de modder ligt...Tranen liepen over mijn wangen..zo'n dierenleed, echt vreselijk..
Ik wil toch ook wat zeggen over de opmerkingen van degene die dit gefilmd heeft...Als hij dit niet gefilmd had was dit niet naar buiten gekomen hoe erg het paardje eraan toe was...en het is geen filmpje van 3 uur...Tuurlijk vind ik het ook vreemd dat de mensen die er bij waren niet even het hoofdje uit de modder hadden getild..maar ik geloof niet dat de mensen die het gefilmd hebben de boosdoeners hier zijn...laat dat wel duidelijk zijn....
Dat nu heel bokt meteen het paard uit de modder had getrokken is ook erg duidelijk...of er bij hadden gaan zitten om het hoofdje omhoog te houden...ik probeer niet goed te praten wat er is gebeurd..maar we moeten wel realistisch blijven... Het paard heeft nu geen pijn meer en rent rond samen met andere paardjes op de groene velden...
runningkawa schreef:Escardo schreef:Vreselijk om te zien hoe het paardje uitgeput in de modder ligt...Tranen liepen over mijn wangen..zo'n dierenleed, echt vreselijk..
Ik wil toch ook wat zeggen over de opmerkingen van degene die dit gefilmd heeft...Als hij dit niet gefilmd had was dit niet naar buiten gekomen hoe erg het paardje eraan toe was...en het is geen filmpje van 3 uur...Tuurlijk vind ik het ook vreemd dat de mensen die er bij waren niet even het hoofdje uit de modder hadden getild..maar ik geloof niet dat de mensen die het gefilmd hebben de boosdoeners hier zijn...laat dat wel duidelijk zijn....
Dat nu heel bokt meteen het paard uit de modder had getrokken is ook erg duidelijk...of er bij hadden gaan zitten om het hoofdje omhoog te houden...ik probeer niet goed te praten wat er is gebeurd..maar we moeten wel realistisch blijven... Het paard heeft nu geen pijn meer en rent rond samen met andere paardjes op de groene velden...
Moet het dan op you tube staan?
Gewoon voor eigen archief had de instantie meer gesierd.
Zie dit wel degelijk als sensatie belust
Citaat:Beelden van vermeende dierenverwaarlozing en mishandeling, kunnen niet genoeg worden getoond, omdat dit een uitspatting is van onze mislopende maatschappij. Paarden hebben ook geen handelswaarde meer, iedereen kan zo een groot dier aanschaffen, ook al ken je der niks van.
Met deze werkwijze zullen we aantonen dat het niet steeds beelden uit het buitenland zijn die we moeten benutten om mensen te sensibiliseren, de miserie gebeurd ook als het ware in onze achtertuin.
runningkawa schreef:Moet het dan op you tube staan?
Gewoon voor eigen archief had de instantie meer gesierd.
Zie dit wel degelijk als sensatie belust
runningkawa schreef:arm arm ding.....
Ik zit hier echt te janken
En het enige wat ik denk, flikker die camera weg en knuffel dat dier..even een gevoel van liefde zijn laatse minuten....