Sjef Janssen: Goud weggegeven

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

PERENBOOMPIE

Re: Sjef Janssen: Goud weggegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 11:13

Ach ja je kunt niet altijd eerste zijn of worden,zou ook maar saai zijn en je hebt hier te maken met jurysport plus met levende dieren en mensen die niet iedere dag hetzelfde uit bed komen anders zouden ze robotjes moeten inzetten.

Idd Sjef moet kritisch blijven maar anderzijds Anky en Imke jullie hebben het super gedaan!! OK dan!

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 11:30

margareth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 13:00

een vraagje! hoelaat komt de kur en is die op tv of filmloop?

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 16:45

Het komt een beetje hard (voor Anky) en onsportief (t.a.v. de winnares) over die uitspraak, maar ik begrijp zijn punt wel. Hij moet als trainer ook super kritisch zijn en met niks minder genoegen willen nemen dan goud, anders glijden we alleen maar af qua niveau en daar heeft niemand wat aan. Anky is onze dressuurkoningin en als ze nu ze moeder is opeens genoegen wil nemen met minder dan goud, dan kan ze beter meteen stoppen met de internationale sport. Zou ze dit beslissen, dan zou ik er alle begrip en respect voor hebben, maar als je beslist in het A kader te blijven rijden, dan moet je ook echt voor 100% voor goud gaan.

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 18:21

sarabande schreef:
xZolox schreef:
Ik denk niet dat het alleen aan de passage heeft gelegen, aangezien het toch bijna 1% scheelt met Isabell, bovendien moeten ze misschien maar eens accepteren dat het toch écht anders moet gaan worden aangezien Isabell de laatste tijd bijna altijd boven Anky staat. Idd de kur van Isabell heeft een hoge moeilijkheidsgraad en dat is waarschijnlijk aldoor ook doorslaggevend waardoor Isabell wint. Sjef is idd wel hard, maar direct en ik zelf hou daar wel van Vork

De Kur komt vandaag pas Knipoog

En is inmiddels al gewonnen door Anky Knipoog

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 18:33

super!
Ik vind haar eigenlijk altijd heel sportief overkomen bij interviews enz, niet uit de hoogte oid.

saaraah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 19:22

Kan je de kur nog ergens terugkijken?

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 19:23

Yvonnelind schreef:
Het komt een beetje hard (voor Anky) en onsportief (t.a.v. de winnares) over die uitspraak, maar ik begrijp zijn punt wel. Hij moet als trainer ook super kritisch zijn en met niks minder genoegen willen nemen dan goud, anders glijden we alleen maar af qua niveau en daar heeft niemand wat aan. Anky is onze dressuurkoningin en als ze nu ze moeder is opeens genoegen wil nemen met minder dan goud, dan kan ze beter meteen stoppen met de internationale sport. Zou ze dit beslissen, dan zou ik er alle begrip en respect voor hebben, maar als je beslist in het A kader te blijven rijden, dan moet je ook echt voor 100% voor goud gaan.

Which she just did.

Ik ben een grote Anky fan! *LOL*

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 19:26

daniella74 schreef:
In zuidwest nederland wordt die mening NIET gedeeld dat Sjef eerlijk is

Is dat de mening van zuidwest Nederland, of die van jou? Ik denk dat dit net zo min kant noch wal raakt, als die uitspraak dat iedereen die jouw mening niet deelt een wereldvreemde dressuurdame is. Knipoog
Fantastisch gedaan van Anky en Imke, en ook de kür van Laurens mocht er zijn!

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 19:28

Ik weet wel waar ik het over heb en bovendien is het een FEIT van zuidwest nederland.

Leuk trouwens dat jij mijn berichten leest op andere topics.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 19:39

daniella74 schreef:
Ik weet wel waar ik het over heb en bovendien is het een FEIT van zuidwest nederland.

Leuk trouwens dat jij mijn berichten leest op andere topics.

Haha! Ik vond het een leuke discussie gister, en was benieuwd naar de persoon achter Daniella74, aangezien ik je nog niet eerder tegengekomen was. Helaas....het viel nogal tegen dat er zo kinderachtig gereageerd werd op een, in mijn ogen, heel normaal gesprek. Knipoog Lijkt mij totaal onnodig om je zo uit te laten over anderen, maargoed, jouw keuze. Je berichten staan gewoon op een openbaar forum en zijn dus voor iedereen te lezen.

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 19:47

Ik heb ook helemaal niets te verbergen dus van mij mag heel Bokt in mijn profiel lezen als ze niets beters te doen hebben want zo interessant is mijn profiel niet. Ik vind het wel heel grappig dat jij de moeite hebt genomen in mijn profiel te kijken.

Ik ken wat mensen in deze regio (Zuid-holland/Zeeland) die op wat hoger niveau rijden en dan hoor je vaak wat. Ik had niet het gevoel dat sommige een leuke discussie hadden overigens maar meer iedereen die een andere mening heeft een beetje belachelijk aan het maken waren waarover ik mij dan weer uitliet op een topic dat ondertussen een hecht clubje is geworden dat zich niet meer met het oorspronkelijke onderwerp bezighoudt.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 19:51

Maar er staat niks in je profiel, vandaar. Lachen Noem het een afwijking van me, maar ik vind het leuk om te weten wie er achter een boktnaam schuil gaat, pure interesse. En nogmaals, ik vond de discussie gister gewoon leuk en boeiend, en ik heb nergens het gevoel gehad dat iemand belachelijk gemaakt werd. Vandaar dat ik bij die opmerking zoiets had van Verward
Maargoed, wat mij betreft zand erover. Lachen

En dat is idd erg offtopic, sorry Cayenne. Haha!

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 19:53

Wat mij betreft ook zand erover.

Dekloktikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 20:01

Geef mij maar zon trainer! Dat heb ik nodig iemand die de slechte punten boven de goede punten stelt! Want dat is wat er verbeterd moet worden. Ipv. alleen maar zeggen netjes & goed na een kur, terwijl je van te voren gezegd had wat er moest gebeuren om te kunnen winnen. Daar luisterd zij niet naar en ik vind t top van Sjeff dat hij dan haar niet als zijn vrouw ziet maar als een ''gewoon'' mens. Ook op anky is nog altijd commentaar te leveren net zo goed als dat op Sjeff janssen het geval is en nu ze dit lezen denken de meeste Ow, hij is alleen maar negatief wat een zak. Terwijl die ook heust wel goede punten noemt hij is alleen maar eerlijk en een goede bondscoach die de dressuur van nederland zo hoog mogelijk wil hebben en ik vind dat ie best goed is in zn werk.

( Alles is mijn mening geen aanval op andere in dit topic ofzo hoor! Knipoog )

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 20:31

Ik had persoonlijk ter plekke de echtscheiding aangevraagd als ik Anky was geweest. Maar nu moeten vriendjes ook ver uit mijn buurt blijven met wedstrijden voor zover ik ze rijd maar ze zal ondertussen aan hem gewend zijn.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-07 21:13

daniella74 schreef:
Ik had persoonlijk ter plekke de echtscheiding aangevraagd als ik Anky was geweest. Maar nu moeten vriendjes ook ver uit mijn buurt blijven met wedstrijden voor zover ik ze rijd maar ze zal ondertussen aan hem gewend zijn.

Gelukkig is Anky professioneler.
Ze gaf vanavond in een interview aan dat ze de opmerkingen van Sjef juist nodig had en dat ze juist daarom zo scherp was. Precies zoals ik al zei Ja

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 21:15

Cayenne schreef:
daniella74 schreef:

Ze gaf vanavond in een interview aan dat ze de opmerkingen van Sjef juist nodig had en dat ze juist daarom zo scherp was. Precies zoals ik al zei Ja

Heeft denk ik ook met verschil in karakter te maken en niet alleen met professionaliteit.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 21:42

Cayenne schreef:

Dat zei ik ook, alleen dat hij dat niet tegen de media had moeten zeggen. Dat maakt nu net het verschil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 07:47

Echte discussie over Anky en Sjef. Haha! Haha!

Buitenwereld is toch altijd anders dan thuis. Je moet ook wel heel erg eerzuchtig en drang tot de beste willen zijn om zo ver te kunnen komen en zo lang zoveel dergelijke wedstrijden te rijden. Ze zit natuurlijk ook in een kliek waardoor je niet snel afhaakt. Vraag mij ook af hoelang ze nog zin heeft om mee te draaien, gezien haar staat van dienst al die jaren, 2 kinders en haar leeftijd....

Ik denk dat de opmerking van Sjef ook is geweest om heel de wereld te laten zien dat zij eigenlijk toch wel weer de beste hadden kunnen zijn. De opmerking ook bedoelt is om te laten zien dat ze wel weten wat de jury had willen zien en dat voor de jury rijden, als ze dat had gedaan, zij zeker wel weer hadden gewonnen omdat ze gewoon de beste zijn. De winnaar dit keer mazzel heeft gehad en Anky wordt daardoor getrickert, de spychologische motor werkt weer. Sjef kan weer lekker zuur doen, misschien is hij ook wel zo, maar ik denk dat de opmerking meer naar de winnaar is gericht dan om Anky af te zeiken, zoals hij zegt, dit keer weggegeven.... Haha!

Man en vrouw zijn voor elkaar geschapen, willen allebei de beste zijn en zo een drive moet gewoon voortdurend geactiveerd worden door de juiste persoon in direkte omgeving. Ze moet het nu ook zonder vader stellen.

Ik vind het knap, aardig, leuk en lief is niet ter sprake, ik denk nl niet dat deze 2 mensen mijn types zijn. Dus of Sjef nu zo aardig is, is ook niet belangrijk, het belang ligt in de sport, de beste zijn!! Voor Anky ligt de paardensport op de eerste plaats en ze is daar zo vol mee bezig dat het huwelijksleven op een ander energietje brandt. Pas als de sporen in de wilgen worden gehangen,gaan de problemen wellicht komen, of heeft echtgenoot Sjef weer een protégé en geniet Anky van de rust en haar kids.