Idd Sjef moet kritisch blijven maar anderzijds Anky en Imke jullie hebben het super gedaan!!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
sarabande schreef:xZolox schreef:Ik denk niet dat het alleen aan de passage heeft gelegen, aangezien het toch bijna 1% scheelt met Isabell, bovendien moeten ze misschien maar eens accepteren dat het toch écht anders moet gaan worden aangezien Isabell de laatste tijd bijna altijd boven Anky staat. Idd de kur van Isabell heeft een hoge moeilijkheidsgraad en dat is waarschijnlijk aldoor ook doorslaggevend waardoor Isabell wint. Sjef is idd wel hard, maar direct en ik zelf hou daar wel van
De Kur komt vandaag pas
Yvonnelind schreef:Het komt een beetje hard (voor Anky) en onsportief (t.a.v. de winnares) over die uitspraak, maar ik begrijp zijn punt wel. Hij moet als trainer ook super kritisch zijn en met niks minder genoegen willen nemen dan goud, anders glijden we alleen maar af qua niveau en daar heeft niemand wat aan. Anky is onze dressuurkoningin en als ze nu ze moeder is opeens genoegen wil nemen met minder dan goud, dan kan ze beter meteen stoppen met de internationale sport. Zou ze dit beslissen, dan zou ik er alle begrip en respect voor hebben, maar als je beslist in het A kader te blijven rijden, dan moet je ook echt voor 100% voor goud gaan.
daniella74 schreef:In zuidwest nederland wordt die mening NIET gedeeld dat Sjef eerlijk is
daniella74 schreef:Ik weet wel waar ik het over heb en bovendien is het een FEIT van zuidwest nederland.
Leuk trouwens dat jij mijn berichten leest op andere topics.
daniella74 schreef:Ik had persoonlijk ter plekke de echtscheiding aangevraagd als ik Anky was geweest. Maar nu moeten vriendjes ook ver uit mijn buurt blijven met wedstrijden voor zover ik ze rijd maar ze zal ondertussen aan hem gewend zijn.
Cayenne schreef:daniella74 schreef:Ik had persoonlijk ter plekke de echtscheiding aangevraagd als ik Anky was geweest. Maar nu moeten vriendjes ook ver uit mijn buurt blijven met wedstrijden voor zover ik ze rijd maar ze zal ondertussen aan hem gewend zijn.
Gelukkig is Anky professioneler.
Ze gaf vanavond in een interview aan dat ze de opmerkingen van Sjef juist nodig had en dat ze juist daarom zo scherp was. Precies zoals ik al zei
Cayenne schreef:Gelukkig is Anky professioneler.
Ze gaf vanavond in een interview aan dat ze de opmerkingen van Sjef juist nodig had en dat ze juist daarom zo scherp was. Precies zoals ik al zei