hallo iedereen ben echt heel blij eindelijk na week een klein beetje goed nieuws.HEEEEEEEEEl langzaam komt ze uit de gevaren zone wel echt heel langzaam dus er is iets meer hoop!
Ik vind het echt rot voor Gabriella en Esther Hoop dat Gabriella snel weer de oude is. En mooi dat het al weer wat beter gaat, t is dan wel langzaam. maar beter dan niets.
Ik krijg kippevel van je berichtje bol, Ik duim heel hard mee dat alles goed komt met haar. Ik heb zelf ook zo`n heerlijke paardengek thuis rond lopen, ik moet er toch niet aan denken dat......
Nogmaal heel veel sterkte, hou ons op de hoogte aub.
Wat goed zeg . Alle kleine beetjes helpen. We duimen allemaal goed mee op goede afloop. Het is nu al een stukje beter, dus gaan we hopen dat ze snel weer de oude is. Wat goed dat je ons op de hoogte houd super!!
Jee wat erg hé vooral als je het zelf zag (bol) Maar gelukkig is het al een heeel klein beetje beter, alle beetjes helpen. Heel veel sterkte voor degenen die haar kennen.
Ik wil Bol niet in de weg zitten, maar zie dat er toch heel veel mensen willen weten hoe het met haar gaat, dus reageer ik maar even omdat het al aardig wat dagen geleden is dat er iets over haar geschreven is. Er is vooruitgang, ze is van de beademing af. Ze is helaas wel in een coma. Maar gaat wel vooruit. Blijven duimen in ieder geval, ze heeft het heel hard nodig.