Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
indus schreef:Want proefdieren zijn per definitie oohw zo zielig...Ik hoop wel dat mensen die het ook maar een beetje interessant vinden beseffen dat dit dier ook een proefdier is!
En de aapjes in de kooien zijn zielig, maar dit diertje in vele opzichten ook, wat wordt er allemaal van dit dier verwacht....
Hoe oud zal het worden / is het gezond en hoeveel testen worden er gedaan om te kijken of ze wel gezond is / is het vruchtbaar en hoeveel testen moet ze dan weer ondergaan...
Misselijk
indus schreef:Goedgelovig? Opleiding noemen ze dat!Ik denk dat het gros zo denkt als jij denkt.
En een proef dier een beter leven dan een gemiddeld huisdier?????????
Blij dat er mensen zijn die zo goedgelovig zijn als jij
manie schreef:@Indus voordat je allerlei dingen roept waar je geen inzicht in en verstand van hebt is het misschien beter je te verdiepen in deze materie (zowel het klonen als de verzorging van proefdieren...)
Daarbij keek ik in je profiel en het lijkt er toch sterk op dat je de tastharen van je paard afgeschoren hebt.....over dieren mishandeling gesproken.....
indus schreef:manie schreef:@Indus voordat je allerlei dingen roept waar je geen inzicht in en verstand van hebt is het misschien beter je te verdiepen in deze materie (zowel het klonen als de verzorging van proefdieren...)
Daarbij keek ik in je profiel en het lijkt er toch sterk op dat je de tastharen van je paard afgeschoren hebt.....over dieren mishandeling gesproken.....
Ik ben diep geschokt dat het gebruik van proef dieren hier goed gepraat wordt!
Dit gaat mij te ver en heb er geen woorden meer voor.
Veel plezier verder in dit topic.
Hier doe ik niet aan mee en zie het ook zeker niet noodzakelijk om met dit soort mensen te discussieren.
Walchelijk gewoon.
indus schreef:manie schreef:@Indus voordat je allerlei dingen roept waar je geen inzicht in en verstand van hebt is het misschien beter je te verdiepen in deze materie (zowel het klonen als de verzorging van proefdieren...)
Ik ben diep geschokt dat het gebruik van proef dieren hier goed gepraat wordt!
Dit gaat mij te ver en heb er geen woorden meer voor.
Veel plezier verder in dit topic.
Hier doe ik niet aan mee en zie het ook zeker niet noodzakelijk om met dit soort mensen te discussieren.
Walchelijk gewoon.