Vind 't echt erg, hoop dat de pony er bovenop komt om nog langer steun te blijven voor de jongen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Voor de mensen die twijfelen aan de echtheid van dit bericht: Wees dan ook een held en maak contact met de eigenaren ipv beweringen neer te zetten die doen denken alsof deze mensen de boel gelijk maar weer aan het oplichten zijn.
Wie A zegt moet ook B zeggen, en om dan te beweren dat mensen gewoon op geld uit zijn of de boel verzinnen vind ik wel erg ver gaan. Onderbouw het maar met relevante feiten
Citaat:beste mensen
bedankt voor jullie mede leven het is zwaar nu maar we blijven vechten met elkaar operatie is nog niet in zicht blitz moet eerst al het vuil en bot splinters kwijt raken hij word tot woensdag iederedag ingespoten we houden iedereen op de hoogte via onze site blitz heef het nu erg moeilijk
groetjes calvin
natasja50 schreef:beste mensen
bedankt voor jullie mede leven het is zwaar nu maar we blijven vechten met elkaar operatie is nog niet in zicht blitz moet eerst al het vuil en bot splinters kwijt raken hij word tot woensdag iederedag ingespoten we houden iedereen op de hoogte via onze site blitz heef het nu erg moeilijk
groetjes calvin
Cayenne schreef:Voor de mensen die twijfelen aan de echtheid van dit bericht: Wees dan ook een held en maak contact met de eigenaren ipv beweringen neer te zetten die doen denken alsof deze mensen de boel gelijk maar weer aan het oplichten zijn.
Wie A zegt moet ook B zeggen, en om dan te beweren dat mensen gewoon op geld uit zijn of de boel verzinnen vind ik wel erg ver gaan. Onderbouw het maar met relevante feiten
ruitje schreef:Cayenne schreef:Voor de mensen die twijfelen aan de echtheid van dit bericht: Wees dan ook een held en maak contact met de eigenaren ipv beweringen neer te zetten die doen denken alsof deze mensen de boel gelijk maar weer aan het oplichten zijn.
Sorry? Ik moet helemaal niets, ik zit alleen mijn vraagtekens bij een bericht. En trouwens, als ik die mensen een e-mail stuur kan ik nog steeds niets onderbouwen want je weet helemaal niet of je dan een e-mail naar waarheid terug krijgt.
Het enige wat ik mij afvraag is of het uiteindelijk beter is voor de pony en ik zie niet in waarom ik mij die vraag hier niet mag stellen.
Jeetje, iedereen moet hier maar zeggen: ah wat zielig voor Calvin en de pony... Maar ik denk net zo hard mee met Calvin en Blitz, alleen dan op een andere manier. Namelijk, wat op lange termijn beter is....
Famke_93 schreef:Ik denk neit dat ze daar op zo'n probleem studentjes daar neerzetten, ze halen niet voor niks een speciaal team erbij! (zie vorige pagina's)
Ben zelf ook in Utrecht geweest, en weet ook hoe het daar aan toe gaat maar een risico-operatie wordt echt niet gedaan door studentjes!
Dat ze erbij zijn oke, en misschien assisteren maar zelf de operstie leiden?
NoaC schreef:Ik heb ook mijn twijfels bij het bericht en wat er nou werkelijk aan de hand is. Zal zo eens bij de kliniek paard gaan kijken en vragen. 10.000 voor een operatie lijkt me wel heel veel en zeker als er nog helemaal geen operatie in zicht is. Vind het inzamelen ook wel erg voorbarig....krijgen vast geen geld terug als het niet nodig is.
Daarnaast doen ze nogal of de jongen en de pony zo'n super band hebben maar ze hebben de pony pas net 2 weken!?!
En het dan zo gooien op de ziekte van de jongen....ik lees op internet dat de prognose voor schildklierkanker erg goed is. En hun hebben het over "doodziek"?
En vragen om gratis stalling; dat je stalling moet betalen weet je toch als je een pony koop? "doodzieke" zoon of niet.
Ze lopen nogal "te koop" met de ziekte van hun zoon is mijn smaak.
waar het bedrag van 10000 euro vandaan komt weet ik niet maar niet bij ons vandaan en denk maar wat je denken wil.
Maar goed; ik wacht wel af en benieuwd wat ze op de kliniek zelf zeggen over de pony en prognose.
Blitzvriend schreef:waar om zet je dit zo neer? heb je een hekel aan Calvin?
of heb je een ander doel? het stuk uit de krant is niet door deze familie zelf geschreven en zijn ook niet blij met dit stuk.