Calvin en Blitz blijven vechten

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ilsiie

Berichten: 8226
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Re: Calvin en Blitz blijven vechten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 21:38

Jeuuumig.. ik kan me echt niet voorstellen dat iemand dit zou doen.. Dat er zulke mensen op deze wereld rondlopen zeg BAH Misselijk

Vind 't echt erg, hoop dat de pony er bovenop komt om nog langer steun te blijven voor de jongen!

Mies19

Berichten: 215
Geregistreerd: 18-02-07

Re: Calvin en Blitz blijven vechten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 22:14

Wat een triest verhaal.. Ik hoop met iedereen mee dat Blitz opknapt en ze samen nog plezier kunnen hebben Ach gut

Maysie

Berichten: 5705
Geregistreerd: 19-04-06
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Calvin en Blitz blijven vechten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 22:22

Oh verschrikkelijk! Wat een walgelijke man, die vorige eigenaar! Verschrikkelijk ik hoop dat alles vanaf hier goed gaat verlopen en dat ze samen oud mogen worden!

Irmaatje

Berichten: 3671
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: Sint Anthonis

Re: Calvin en Blitz blijven vechten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 22:38

Ik hoop echt dat alles goed gaat komen!
ik heb echt met kippenvel over het het lijf het verhaal gelezen!
Ik wens ze echt het allerbeste!

Janella
Berichten: 189
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Calvin en Blitz blijven vechten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 22:39

Ik krijg van dit verhaal tranen in m'n ogen zeg.
Jeetje wat een erg verhaal.
Echt verschrikkelijk dat er zulke mensen rondlopen.
Heb er geen woorden voor gewoon.
Verschrikkelijk.
Ik hoop dat de pony er weer bovenop komt om nog langer steun te zijn voor de jongen.

Joonsel

Berichten: 6748
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Calvin en Blitz blijven vechten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 22:47

Jeetje, wat erg!

Ik walg ervan dat sommige mensen een paard (of een ander dier) zó kunnen mishandelen. Ziek gewoon.

Ik hoop dat de pony er weer bovenop komt!

Aeris

Berichten: 1732
Geregistreerd: 12-09-05
Woonplaats: BE

Re: Calvin en Blitz blijven vechten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 22:56

Verschrikkelijke situatie.
Ik hoop op veel beterschap voor beide.

Miemserik

Berichten: 2265
Geregistreerd: 19-02-06
Woonplaats: Hoogkarspel

Re: Calvin en Blitz blijven vechten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 23:07

Gatver wat een walgelijke vent die oude eigenaar, kijken of hij het leuk vind als je ze kop inslaat Misselijk
Ik hoop dat ze er allebij bovenop komen, en die oude eigenaar mag flink gestrafd worden want die is niet goed wijs Hamer

natasja50

Berichten: 713
Geregistreerd: 06-04-05
Woonplaats: omgeving Winterswijk

Re: Calvin en Blitz blijven vechten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 23:27

Cayenne schreef:
Voor de mensen die twijfelen aan de echtheid van dit bericht: Wees dan ook een held en maak contact met de eigenaren ipv beweringen neer te zetten die doen denken alsof deze mensen de boel gelijk maar weer aan het oplichten zijn.
Wie A zegt moet ook B zeggen, en om dan te beweren dat mensen gewoon op geld uit zijn of de boel verzinnen vind ik wel erg ver gaan. Onderbouw het maar met relevante feiten Lachen


Ik twijfelde niet aan het bericht maar heb ze toch een mail gestuurd. Vanavond kreeg ik dit antwoord terug:

beste mensen
bedankt voor jullie mede leven het is zwaar nu maar we blijven vechten met elkaar operatie is nog niet in zicht blitz moet eerst al het vuil en bot splinters kwijt raken hij word tot woensdag iederedag ingespoten we houden iedereen op de hoogte via onze site blitz heef het nu erg moeilijk
groetjes calvin

eroftmexx

Berichten: 184
Geregistreerd: 03-11-05
Woonplaats: hilversum en wijchen

Re: Calvin en Blitz blijven vechten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 00:10

ahh ik vind het echt heel erg zielig en wens de familie, hun zoontje en de pony veel sterkte

moniqueluckyJarig

Berichten: 2748
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Re: Calvin en Blitz blijven vechten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 08:09

Citaat:
beste mensen
bedankt voor jullie mede leven het is zwaar nu maar we blijven vechten met elkaar operatie is nog niet in zicht blitz moet eerst al het vuil en bot splinters kwijt raken hij word tot woensdag iederedag ingespoten we houden iedereen op de hoogte via onze site blitz heef het nu erg moeilijk
groetjes calvin


Ach gut Ach gut Ach gut
Heel erg dit verhaal, wat bestaan er toch een walgelijke mensen op deze aardbol.
Heel veel sterkte voor Blitz en Calvin.

sanie22

Berichten: 511
Geregistreerd: 19-05-06
Woonplaats: Zaandijk

Re: Calvin en Blitz blijven vechten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 08:13

Wat een verschrikkelijk verhaal!
Heel veel sterkte voor Calvin, Blitz en de familie.

Angela

Berichten: 25692
Geregistreerd: 21-03-05
Woonplaats: Beuningen

Re: Calvin en Blitz blijven vechten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 08:30

natasja50 schreef:
beste mensen
bedankt voor jullie mede leven het is zwaar nu maar we blijven vechten met elkaar operatie is nog niet in zicht blitz moet eerst al het vuil en bot splinters kwijt raken hij word tot woensdag iederedag ingespoten we houden iedereen op de hoogte via onze site blitz heef het nu erg moeilijk
groetjes calvin



Ik hoop dat de pony er nog bovenop kan komen.... zowel voor het jongetje, als voor Blitz...

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Re: Calvin en Blitz blijven vechten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 08:33

Het verhaal is ook waar. deze pony staat echt op de faculteit.
( Ik weet het van mensen die daar werken.stage lopen)

Ik zag ook dat ze vragen om donaties. als iedereen een euro kan missen, heeft de pony zo'n mooie kans om er boven op te komen.

ruitje

Berichten: 12453
Geregistreerd: 29-06-03

Re: Calvin en Blitz blijven vechten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 08:42

Cayenne schreef:
Voor de mensen die twijfelen aan de echtheid van dit bericht: Wees dan ook een held en maak contact met de eigenaren ipv beweringen neer te zetten die doen denken alsof deze mensen de boel gelijk maar weer aan het oplichten zijn.
Wie A zegt moet ook B zeggen, en om dan te beweren dat mensen gewoon op geld uit zijn of de boel verzinnen vind ik wel erg ver gaan. Onderbouw het maar met relevante feiten Lachen


Sorry? Ik moet helemaal niets, ik zit alleen mijn vraagtekens bij een bericht. En trouwens, als ik die mensen een e-mail stuur kan ik nog steeds niets onderbouwen want je weet helemaal niet of je dan een e-mail naar waarheid terug krijgt.

Het enige wat ik mij afvraag is of het uiteindelijk beter is voor de pony en ik zie niet in waarom ik mij die vraag hier niet mag stellen.

Jeetje, iedereen moet hier maar zeggen: ah wat zielig voor Calvin en de pony... Maar ik denk net zo hard mee met Calvin en Blitz, alleen dan op een andere manier. Namelijk, wat op lange termijn beter is....

nelis

Berichten: 4936
Geregistreerd: 02-10-03

Re: Calvin en Blitz blijven vechten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 08:52

ruitje schreef:
Cayenne schreef:
Voor de mensen die twijfelen aan de echtheid van dit bericht: Wees dan ook een held en maak contact met de eigenaren ipv beweringen neer te zetten die doen denken alsof deze mensen de boel gelijk maar weer aan het oplichten zijn.
Wie A zegt moet ook B zeggen, en om dan te beweren dat mensen gewoon op geld uit zijn of de boel verzinnen vind ik wel erg ver gaan. Onderbouw het maar met relevante feiten Lachen


Sorry? Ik moet helemaal niets, ik zit alleen mijn vraagtekens bij een bericht. En trouwens, als ik die mensen een e-mail stuur kan ik nog steeds niets onderbouwen want je weet helemaal niet of je dan een e-mail naar waarheid terug krijgt.

Het enige wat ik mij afvraag is of het uiteindelijk beter is voor de pony en ik zie niet in waarom ik mij die vraag hier niet mag stellen.

Jeetje, iedereen moet hier maar zeggen: ah wat zielig voor Calvin en de pony... Maar ik denk net zo hard mee met Calvin en Blitz, alleen dan op een andere manier. Namelijk, wat op lange termijn beter is....


idd hier ga ik helemaal in mee.

ik heb ook een beetje 2 ledig gevoel met dit soort verhalen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110972
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Calvin en Blitz blijven vechten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-07 09:07

Nee hoor, je hoeft helemaal geen medelijden met iemand te hebben. Maar om openlijk even te gaan lopen speculeren dat iemand het allemaal verzint, dan ga je gewoon te ver imo. Daarbij is hier ook nog eens een (ernstig ziek) kind bij betrokken. Ik weet dat hij hier ook meeleest. Hou daar dan rekening mee denk ik dan, maar goed dat ben ik.. Lachen
Ik heb het hier trouwens over mensen in het algemeen hier die lopen te speculeren, dus niets persoonlijks Lachen

Ik lees hierboven ook dat het dier inderdaad op de faculteit staat, dus de mensen die twijfelen kunnen gewoon even bellen, scheelt weer een aantal pagina's met nutteloze speculaties Lachen

Twiggy2008
Berichten: 21244
Geregistreerd: 03-10-06

Re: Calvin en Blitz blijven vechten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 09:08

Famke_93 schreef:
Ik denk neit dat ze daar op zo'n probleem studentjes daar neerzetten, ze halen niet voor niks een speciaal team erbij! (zie vorige pagina's)
Ben zelf ook in Utrecht geweest, en weet ook hoe het daar aan toe gaat maar een risico-operatie wordt echt niet gedaan door studentjes!
Dat ze erbij zijn oke, en misschien assisteren maar zelf de operstie leiden?


Ik heb het er niet over dat zij de operatie doen, hoor. Natuurlijk niet . Maar wel over wat Utrecht je soms voor kan houden en niet altijd even eerlijk zijn over de prognoses. Dat bedoel ik. Dan laat je je paard opereren, kost je handenvol geld, omdat je denkt nog een goede kans te hebben, terwijl achteraf blijkt dat dat niet waar was of dat ze veel en veel eerder hadden moeten stoppen. Heb ik bij mijn vroegere verzorgpaard meegemaakt, wat later het paard van mijn vriendin werd. Echt ongelooflijk wat ze haar aangepraat hebben en maar doorgaan met onderzoeken, operaties. Terwijl ze gewoon eerlijk hadden moeten zeggen dat het dier bijna geen kans meer had. Zij kon later de vette rekening betalen en voelde zich echt genaaid. En dit is nog maar 1 voorbeeld.

Idem dito met mijn kat met hartproblemen (da's een andere afdeling trouwens Clown ). De cardioloog wilde wel gaan opereren, ook al hadden ze dit nog nooit bij een kat meegemaakt. Wij hebben bedankt voor de eer (met het experimenteerverhaal in mijn achterhoofd). Ik had er rustig duizenden euro's voor neergelegd, als ik er vertrouwen in had gehad. Helaas, dat ik dus niet. Inmiddels is het beestje alweer bijna 3 jaar en doet het bijzonder goed. Zonder operatie. Of ze dat ook zo had gedaan met, zal altijd de vraag blijven.

S_uus

Berichten: 18981
Geregistreerd: 04-09-05
Woonplaats: Hengel , een stukkie fietsen van me pony af

Re: Calvin en Blitz blijven vechten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 09:15

Wat walgelijk zeg Misselijk
snap niet dat iemand dit in zijn hoofd haald, en indd het is niet altijd te zien van de buitenkant..
Sneu hoor, ook voor Calvin..

Een leuk stel te zien op de foto!!Maar wat een ingezakte rug heeft Blitz ook..

Geweldig die mensen die zich allemaal inzetten ,
Hopen dat dit allemaal goed afloopt,

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Re: Calvin en Blitz blijven vechten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 09:27

Ik heb ook mijn twijfels bij het bericht en wat er nou werkelijk aan de hand is. Zal zo eens bij de kliniek paard gaan kijken en vragen. 10.000 voor een operatie lijkt me wel heel veel en zeker als er nog helemaal geen operatie in zicht is. Vind het inzamelen ook wel erg voorbarig....krijgen vast geen geld terug als het niet nodig is.
Daarnaast doen ze nogal of de jongen en de pony zo'n super band hebben maar ze hebben de pony pas net 2 weken!?!
En het dan zo gooien op de ziekte van de jongen....ik lees op internet dat de prognose voor schildklierkanker erg goed is. En hun hebben het over "doodziek"?
En vragen om gratis stalling; dat je stalling moet betalen weet je toch als je een pony koop? "doodzieke" zoon of niet.
Ze lopen nogal "te koop" met de ziekte van hun zoon is mijn smaak.

Maar goed; ik wacht wel af en benieuwd wat ze op de kliniek zelf zeggen over de pony en prognose.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110972
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Calvin en Blitz blijven vechten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-07 09:28

Kijk NoaC, dat vind ik dus een goed idee Ja
Jij hebt twijfels en natuurlijk dat is je goed recht Ja Ik vind 10,000 euro ook erg veel, maar vragen staat daar meestal altijd vrij, en dan weet je gelijk waar je aan toe bent Lachen

Het is ook niet mijn manier van aanpakken hoe het gaat, maar goed dat is hun keus Lachen

Muzefee

Berichten: 18461
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Zuid-Friesland

Re: Calvin en Blitz blijven vechten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 11:02

Zielig ponytje. Ach gut Hoop dat het met de operatie allemaal weer goed kan komen. Lachen

Blitzvriend
Berichten: 4
Geregistreerd: 07-08-07
Woonplaats: Amsterdam

Re: Calvin en Blitz blijven vechten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 11:19

NoaC schreef:
Ik heb ook mijn twijfels bij het bericht en wat er nou werkelijk aan de hand is. Zal zo eens bij de kliniek paard gaan kijken en vragen. 10.000 voor een operatie lijkt me wel heel veel en zeker als er nog helemaal geen operatie in zicht is. Vind het inzamelen ook wel erg voorbarig....krijgen vast geen geld terug als het niet nodig is.
Daarnaast doen ze nogal of de jongen en de pony zo'n super band hebben maar ze hebben de pony pas net 2 weken!?!
En het dan zo gooien op de ziekte van de jongen....ik lees op internet dat de prognose voor schildklierkanker erg goed is. En hun hebben het over "doodziek"?
En vragen om gratis stalling; dat je stalling moet betalen weet je toch als je een pony koop? "doodzieke" zoon of niet.
Ze lopen nogal "te koop" met de ziekte van hun zoon is mijn smaak.
waar het bedrag van 10000 euro vandaan komt weet ik niet maar niet bij ons vandaan en denk maar wat je denken wil.
Maar goed; ik wacht wel af en benieuwd wat ze op de kliniek zelf zeggen over de pony en prognose.

Blitzvriend
Berichten: 4
Geregistreerd: 07-08-07
Woonplaats: Amsterdam

Re: Calvin en Blitz blijven vechten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 11:22

waar om zet je dit zo neer? heb je een hekel aan Calvin?
of heb je een ander doel? het stuk uit de krant is niet door deze familie zelf geschreven en zijn ook niet blij met dit stuk.

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Re: Calvin en Blitz blijven vechten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 11:36

Blitzvriend schreef:
waar om zet je dit zo neer? heb je een hekel aan Calvin?
of heb je een ander doel? het stuk uit de krant is niet door deze familie zelf geschreven en zijn ook niet blij met dit stuk.


Waarom ik het zo neer zet? Omdat ik er zo over denk, en dat is het mooie van een forum; daar kan je dat zo neer zetten.
Maar wat voel jij je aangevallen? Aan je naam en posts te zien vermoed ik dat je wat te maken hebt met de pony/jongen? Ouders?
Wat zou ik als ander doel moeten hebben dan? Ken verder die hele Calvin niet en dat zeg ik ook nergens. Het is alleen het idee dat ik krijg bij het verhaal en na het lezen van de posts hier.