Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
netam12 schreef:.Maar ben er mee eens dat de ouders ook geen rijervaring hebben anders zet je niet een kindje van 8 op zo paard.Ben benieuwd wat ze met hetpaard doen die is weet het dupe van dit alles
tita schreef:iid erg om te lezen, sterkte voor nabestaande.
Maar ook sterkte voor het paard, die weer de dupe gaat worden.
Beest zal waarschijnlijk afgemaakt worden en mocht ie echt pas 2 weken onder het zadel zijn, dan was het vast geen opzet van het paard maar blinde paniek
Shir89 schreef:Vreselijk, maar er ligt natuurlijk ook een deel van de verantwoordelijkheid bij de ouders. Ik zou mijn kind van 8 nooit op een vreemd paard in een vreemd land laten rijden.
Het paard heeft geen schuld. Het zou van de zotte zijn als ze het paard zouden laten inslapen.
De eigenaar mag natuurlijk nooit meer paarden verhuren!! Die had beter moeten weten
LiNdA1986 schreef:Shir89 schreef:Vreselijk, maar er ligt natuurlijk ook een deel van de verantwoordelijkheid bij de ouders. Ik zou mijn kind van 8 nooit op een vreemd paard in een vreemd land laten rijden.
Het paard heeft geen schuld. Het zou van de zotte zijn als ze het paard zouden laten inslapen.
De eigenaar mag natuurlijk nooit meer paarden verhuren!! Die had beter moeten weten
hier ben ik het helemaal mee eens!
Peetjuh schreef:Een meisje van acht heeft waarschijnlijk niet van die grote voeten en als ze dan wel op een groot paard incl volwassen steigbeugels gaat rijden heb je hier al sneller last van denk ik!
Peetjuh schreef:Ja maar daar hoor je mij toch ook niets over zeggen!
Franca schreef:Vreselijk! Altijd oppassen in het buitenland met dit soort paardenritjes; vaak zijn de paarden kreupel, onbetrouwbaar of het tuig is versleten en dat kan vervelende ongelukken geven.
Sterkte voor de nabestaanden!
Orange_peach schreef:Ik vind het ook wel een beetje "vreemd" dat de ouders het kind los laten rijden op een strand met een vreemd paard.
Hopelijk word de eigenaar van het paard snel teruggevonden en draait dit niet slecht uit voor het paard!
Super veel sterkte voor familie en nabestaanden
OP
Orange_peach schreef:Ik vind het ook wel een beetje "vreemd" dat de ouders het kind los laten rijden op een strand met een vreemd paard.
Hopelijk word de eigenaar van het paard snel teruggevonden en draait dit niet slecht uit voor het paard!
Super veel sterkte voor familie en nabestaanden
OP