Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urko schreef:*zucht* verschrikkelijk zeg, maar hier in Nederland gebeuren op dat *hoge* niveau, met mijn eigen ogen gezien... en je kunt er helemaal niks van zegggen want die mensen kunnen zogezegt *paardrijden*...
ElCamino schreef:De foto kan idd een "momentopname" zijn, deze "momentopnames" zie ik helaas maar al te vaak op stallen en op wedstrijdterreinen etc etc.... daar komt ze wel mee weg.
Ik hoop dat een video van 53 minuten zoden aan de dijk zet...beetje moeilijk om dat als "moment-uur" te zien....
En inderdaad...het woord "dame" is hier niet op zijn plaats voor zo'n persoon!!!
passieX schreef:ElCamino schreef:De foto kan idd een "momentopname" zijn, deze "momentopnames" zie ik helaas maar al te vaak op stallen en op wedstrijdterreinen etc etc.... daar komt ze wel mee weg.
Ik hoop dat een video van 53 minuten zoden aan de dijk zet...beetje moeilijk om dat als "moment-uur" te zien....
En inderdaad...het woord "dame" is hier niet op zijn plaats voor zo'n persoon!!!
Dat vond ik ook al!
echt belachelijk, ben idd ook benieuwd naar die video!
Karin schreef:Ik hoor het excuus al: 'Sommige paarden hebben dat gewoon nodig'.
ElCid schreef:Waar de rijsport begint eindigt de rijKunst.
Hier weer een overduidelijk geval, en zeker niet de enige. Ik ben bang dat als je eens goed zou gaan kijken bij veel (top)ruiters in alle disciplines dat dergelijke dingen zich zouden kunnen voordoen.
Zo gauw het "grote" geld, de "grote" eer of de "grote" naam in het geding komt vergeten mensen in veel gevallen dat ze met levende dieren met gevoel te maken hebben en denken ze nog maar aan 1 ding( ten koste van alles); de prijzen. Zelfs als het alleen maar om een goedkoop lintje o.i.d. gaatMensen zonder principes of waardigeheid, dat is duidelijk.