Paardenruzie beslecht met bezemsteel

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

djuno

Re: Paardenruzie beslecht met bezemsteel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 18:06

Vraag me af hoe de verhouding is tussen jou en jouw zus Verward Dat je haar volledige naam hier noemt en haar totaal afvalt vind ik best een beetje bizar.
Voor de rest wil ik niet oordelen over wat er gebeurd is...waar 2 vechten hebben 2 schuld.

Tamaraw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 23:16

djuno schreef:
Vraag me af hoe de verhouding is tussen jou en jouw zus Verward Dat je haar volledige naam hier noemt en haar totaal afvalt vind ik best een beetje bizar.
Voor de rest wil ik niet oordelen over wat er gebeurd is...waar 2 vechten hebben 2 schuld.

Om hier op terug te komen, de verhouding tussen mij een mijn zus is al geruime tijd niet goed, voorheen waren we twee handen op een buik, dit is echter door een menigsverschil op een ruzie uitgelopen en niet meer goed gekomen.

Hoe de verhouding tussen mij en mijn zus ook is, staat verder los van dit hele verhaal.
Ik vind gewoon niet dat je iemand zo door het slijk moet halen, terwijl ze zelf heel goed weet dat ze zelf fout zit. De eigenaar van stal is altijd goed voor haar en haar paarden geweest en er worden nu zulke rare verhalen de wereld in geholpen, waardoor ik vind dat ik het recht heb dit recht te zetten en de andere kant van het verhaal te vertellen ook al gaat dit dan om mijn eigen zus.

Een ander die er niet bij is geweest kan hier ook geen oordeel over geven of denken dat ik mijn zus zwart maak, omdat onze verhouding niet goed is!!!
Al had het in dit geval niet om mijn eigen zus gegaan dan nog vind ik dat ieder verhaal twee kanten heeft en als je dan zo nodig jouw kant van het verhaal moet vertellen, vertel dan op zijn minst de waarheid en verdraai de boel niet in je eigen straatje!!!

Welke mening een ander hier verder over heeft, maakt me eigenlijk niet uit, ik weet hoe het zit en ik weet ook dat mijn paarden waar ze nu wonen het echt niet beter hadden kunnen treffen!!!!!

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 23:24

Jeetje was het Natas....dat verbaast mij echt. Maar hoe is het dan gekomen dat jullie vader zo kwaad werd en ging slaan? Of is dat verhaal ook niet juist? Op mij komt het verhaal over als allemaal mensen die echt wel het beste voor hadden met hun paarden, maar die er duidelijk een andere mening op nahielden en er ontstaat dan ook een belangenverstrengeling lijkt mij. Jammer dat het uiteindelijk met ruzie is afgelopen.

Ik hoop in elk geval dat Natas een leuke andere stal heeft gevonden waar zij wel tevreden is. En ik ben erg benieuwd naar het veulen van Nouka. Lachen En ik hoop dat de sfeer nu weer beter is bij jullie op stal en dat iedereen weer happy is en kan genieten van zn goed verzorgde paardjes. Dat is uiteindelijk het belangrijkste!