Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

NoireIdylle schreef:Het is erg sneu dat het zo gelopen is, vooral voor de paarden. Maar zoals ik Diek ken van bv. 40+ wedstrijden, is het een aardige, maar simpele ziel. In zijn hart had hij het beste voor met de dieren, maar verder niet de middelen en het verstand om dat om hen op een humane manier te huisvesten en te verzorgen. Vind het triest dat de man met naam, toenaam en foto zo in de media geplaatst wordt. Het is geen goed praten, maar in zijn ogen dacht hij goed genoeg te doen voor zijn beesten. Nu wordt hij als misdadiger afgeschilderd, maar eigenlijk is het diep en diep triest... Laten ze foto's en namen plaatsen van mensen die met hun volle verstand dieren leed aan doen. De echte dierenhaters en mishandelaars. Die mogen wat mij betreft getatoueerd op het voorhoofd rondlopen en uitgekotst worden door de maatschappij.
Chronos schreef:Die man die heeft al jaren de db over de vloer gehad! En steeds maar niets doen. Maar gelukkig kunnen er twee nog een goede oude dag krijgen...
NoireIdylle schreef:Het is erg sneu dat het zo gelopen is, vooral voor de paarden. Maar zoals ik Diek ken van bv. 40+ wedstrijden, is het een aardige, maar simpele ziel. In zijn hart had hij het beste voor met de dieren, maar verder niet de middelen en het verstand om dat om hen op een humane manier te huisvesten en te verzorgen. Vind het triest dat de man met naam, toenaam en foto zo in de media geplaatst wordt. Het is geen goed praten, maar in zijn ogen dacht hij goed genoeg te doen voor zijn beesten. Nu wordt hij als misdadiger afgeschilderd, maar eigenlijk is het diep en diep triest... Laten ze foto's en namen plaatsen van mensen die met hun volle verstand dieren leed aan doen. De echte dierenhaters en mishandelaars. Die mogen wat mij betreft getatoueerd op het voorhoofd rondlopen en uitgekotst worden door de maatschappij.
Elly ken ik ook nog wel,de pony is later verkocht aan een meisje die er vaak op reed. reiziger schreef:Wat grappig dat jij daar ook gereden hebt. Ken je Elly? Dat was ook een manegepony. Diek was destijds misschien wat vreemd, maar niet slecht voor zijn pony's. Ik ga Gerard van de week een bezoekje brengen op de paardenkamp, vind het heel bijzonder dat een pony waar voor mij alles mee begonnen is 28 jaar geleden gewoon nog leeft.
afram schreef:hoop bekende geloof ik, misschien hebben jullie ooit van mij wel eens les gehad.Elly ken ik ook nog wel,de pony is later verkocht aan een meisje die er vaak op reed.
Wodan heb ik zelf vaak op gereden als we met de les een rondje naar buiten gingen en ja gerard die had wel een karakter ben er tijdens het lesgeven nog wel eens afgevallen, de kinderen lagen in een deuk ! Hij (diek) was toen echt niet slecht voor de pony's het zag er toen heel anders uit. We hadden zelfs een klein binnenbakje.
Camal, misterpo, mistralnora, sonja, gerard,wodan misschien schieten er later nog wel meer namen binnen.Ga Gerard zeker gauw opzoeken.
silvana schreef:iedereen roept wel hoe slecht gerard er uit ziet,maar hallo !ik heb die pony nog gekend.het is meer dan 30 jaar terug dat ik daar reed dus tel eens uit hoe oud die pony is.
reiziger schreef:Luna 1 Waar is Sonja nu dan? Zat zij bij die 5 pony's die in beslag zijn genomen?
Kim ken ik ook. Die is gekomen in de periode dat ik daar reed.
silvana schreef:Ze kunnen zeggen wat ze willen ,maar hoeveel eigenaren die geld verdienen met paarden zouden die oudjes nog gehouden hebben.Vooral als je nagaat dat het al een tijdje geen manege meer is.
Ze hadden die mens beter geholpen in plaats van die dieren af te pakken .
.