suus_ schreef:Ik ga altijd met oma naar Blijdorp. Wat wij vaak zien is een stelletje dat daar de aap Bokito loopt te treiteren, hij wordt dan zoo kwaad en het geeft hun een kick ofzo. Altijd als wij daar zjin en zij zijn er ook zien we het weer en weer. En we zeiden al vaker "ooit zal hij haar pakken dan staat ze niet meer op"
Nou gister was oma in het dierenpark en stond die vrouw hem dus weer te treiteren, deze keer was die aap ZO kwaad geworden, ze zeg 'het was WEER die vrouwn en Bokito hij stond tot in zijn knieën in het water', ze is naar de hal gegaan omdat ze het toch wat eng vond worden. Later kwam ze terug en er stond allemaal polite, een heli, ambulance etc. etc.
De dierentuyin werd ontruimt en later hoorde ze dat die vrouw een verbrijzelde hand (ze was mee gesleurd), haar pols en arm gebroken, en bijtwonden tot op het bot heeft.
Het spijt me dat ik het zeg en het wordt er niet minder erg van, maar ik kan er niets anders van maken: 'eigen schuld dikke bult'
Heeft Bokita die vrouw gepakt die hem al enkele malen had getreiterd? Zo ja dan vind ik het totaal niet erg dat Bokita haar te pakken heeft genomen!