Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Globetje schreef:Misschien zou 1 van de andere gedupeerden ook blij gemaakt kunnen worden. Volgens mij zaten er meerdere paardenliefhebbers bij. Lijkt mij eerlijk gezegd krom als ze dan 2 paarden heeft hoewel het hartstikke leuk is dat ze dit krijgt aangeboden.
Cayenne schreef:Ik ben nu wel een beetje sceptisch, maar ik wil wel eerlijk blijven:
2 paarden lijkt mij vanaf hier achter mijn pc geen goed idee, omdat ze al met een torenhoge schuld zit. Natuurlijk staan wij niet in haar schoenen, maar het lijkt mij niet slim aangezien er ook nog een kostenplaatje aan zit, denk aan stalling, onderhoud, veearts, hoefsmid etc. Nogmaals dit is haar eigen keuze, en ik ben erg blij voor haar dat er toch nog lichtpuntjes zijn!
Dat zij op zoek is naar spullen kan ik mij goed indenken, echter wanneer je aan 2 paarden kunt beginnen, dan denk ik dat je ook zelf de bijkomende spullen kunt bekostigen, anders moet je er bij voorbaat al niet aan beginnen.
Voor 1 paard spullen zoeken kan ik helemaal inkomen, maar 2 paarden bezitten en dan spullen vragen dat snap ik dan weer nietBovendien moet een zadel gericht liggen naar de rug van het paard, en zou ik een gekregen zadel -hoe goed bedoeld ook- wel goed op de rug van mijn paard willen liggen.
Nogmaals ik vind de gebaren echt fantastisch, en ik wens haar veel geluk en plezier en voorspoed, maar dan vind ik het net een beetje te ver gaan om dan voor 2 paarden spullen te vragen of een zadel e.d, terwijl de kosten om 1 van de 2 paarden aan te kopen er dus kennelijk wel zijn.
Begrijp me niet verkeerd, voor de rest niets dan goeds! Maar er zijn nog meer gedupeerden in deze zaak die met nog veel minder staan nu.. Zij was per slot van rekening niet de enige, en de andere gedupeerden staan nog steeds met niets.. Denk bijvoorbeeld aan de moeder van de tweeling die haar merrie en veulen kwijt raakte door deze oplichter.
daffene schreef:Echt een super gebaar marialva!
Cayenne schreef:Ze zei in het interview voor Opgelicht toch dat ze nog een schuld van 18000 hadden of zoiets? In ieder geval staat mij daar iets van bij
Niets ten onrechte voor jou hoor, want ik vind het geweldig dat je zoiets over hebt voor je medemens! Dat maakt de dag weer goed! Alleen snap ik niet dat er dan nog wel een tweede aankoop kan worden gedaan, waar dan toch ook stalling etc voor nodig zal zijn, maar dat de spullen dan weer niet betaald kunnen worden![]()
Maar voor de rest: toppie!
Cayenne schreef:Ze zei in het interview voor Opgelicht toch dat ze nog een schuld van 18000 hadden of zoiets? In ieder geval staat mij daar iets van bij
Niets ten onrechte voor jou hoor, want ik vind het geweldig dat je zoiets over hebt voor je medemens! Dat maakt de dag weer goed! Alleen snap ik niet dat er dan nog wel een tweede aankoop kan worden gedaan, waar dan toch ook stalling etc voor nodig zal zijn, maar dat de spullen dan weer niet betaald kunnen worden![]()
abcde schreef:intrekken je bod!!
dit betekend allemaal nooit veel goeds!
wees alle elende voor en geef je veulentje een echt goed te huis.
begrijp me niet verkeerd hoor, echt een super actie van je alleen een paard en veulen onderhouden kost een hoop geld
kimmie261 schreef:groot gelijk hoor..zou het zeker even goed navragen,het is tenslotte toch jou veulentje,en als zij inmiddels al een paardje hebben,dan kan je of jezelf of evt een andere gedupeerde er blij mee maken...
marialva schreef:Cayenne schreef:Ze zei in het interview voor Opgelicht toch dat ze nog een schuld van 18000 hadden of zoiets? In ieder geval staat mij daar iets van bij
nee in dat koopkontrakt van het zoganaamde paard stond dat ze niet 2000 euro voor het paard moest betalen maar 20000 euro en dat bedoelde ze met dat ze die serge nog 18000 euro volgens het kontrakt moest betalenen dat is het enige zover ik weet, ik begin nu te twijfelen aan mijn aktie want ik vindt inderdaad er zijn meer gedupeerde en verdienen de andere ook een steuntje in de rug
en om nou meteen 2 paarden te hebben waarvan ik nog steeds niet snap hoe ze dat andere paard kan betalen op afbetalinge en dan nog de stalling ik zal ze morgen eens bellen hoe ze dat denkt te gaan bekostigen?????????? want ik weet het ook even niet meer en wat ik al heb aangegeven is dat ik zelf een maand geleden ook het verschrikkelijke verlies van onze 2 veulentjes heb meegemaakt
en ik niet nog eens een dierbaar veulen wil verliezen
groetjes marialva
marialva schreef:Cayenne schreef:Ze zei in het interview voor Opgelicht toch dat ze nog een schuld van 18000 hadden of zoiets? In ieder geval staat mij daar iets van bij
nee in dat koopkontrakt van het zoganaamde paard stond dat ze niet 2000 euro voor het paard moest betalen maar 20000 euro en dat bedoelde ze met dat ze die serge nog 18000 euro volgens het kontrakt moest betalenen dat is het enige zover ik weet, ik begin nu te twijfelen aan mijn aktie want ik vindt inderdaad er zijn meer gedupeerde en verdienen de andere ook een steuntje in de rug
en om nou meteen 2 paarden te hebben waarvan ik nog steeds niet snap hoe ze dat andere paard kan betalen op afbetalinge en dan nog de stalling ik zal ze morgen eens bellen hoe ze dat denkt te gaan bekostigen?????????? want ik weet het ook even niet meer en wat ik al heb aangegeven is dat ik zelf een maand geleden ook het verschrikkelijke verlies van onze 2 veulentjes heb meegemaakt
en ik niet nog eens een dierbaar veulen wil verliezen
groetjes marialva