Zeker een hele verandering (verbetering).
Ik hoop dat Laurens zijn paard er weer bovenop komt, want geloof me er zijn maar weinig paarden die tegen de trainingsmethoden van Sjef kunnen.[/quote]
Weer iemand die het persbericht niet goed leest .

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ThePast03 schreef:Je kunt natuurlijk een soap beginnen over het feit waarom Janssen zijn adres heeft in Maasmechelen.![]()
Van de Anky site:
Sjef Janssen legt functie als bondscoach neer
ERMELO (KNHS) – Sjef Janssen (Maasmechelen B) heeft de KNHS te kennen gegeven zijn functie als bondscoach dressuur senioren per direct neer te leggen.
LLHorses schreef:Zeker een hele verandering (verbetering).
Ik hoop dat Laurens zijn paard er weer bovenop komt, want geloof me er zijn maar weinig paarden die tegen de trainingsmethoden van Sjef kunnen.
Elzepelze schreef:Inderdaad ontzettend oud nieuws, en voor hun (zeggen ze) beter qua belasting. Nou prima toch?? Dat heeft niets te maken met het feit dat hij opstapt als bondscoach neem ik aan.
Elzepelze schreef:Klopt als een bus, omdat ik me dood irriteer aan mensen die zulke dingen neerzetten
En vertel graag over het belastingtechnische gedeelte, je bent nooit te oud om te leren immers. PB het anders
vecindario schreef:Jammer dat sommige mensen hier hun eigen conclusies uit trekken zonder dat ze weten wat er nu eigenlijk echt aan de hand is.
Fleurtje100 schreef:Zo had ik er nog niet over nagedacht Kafue, maar daar heb je eigenlijk wel een punt in!
Al heb ik wel het idee dat bondscoach zijn niet makkelijk is, toen Sjef coach werd was er volgens mij ook geen andere geschikte persoon die het wilde doen. Een aantal hebben toen ook aangegeven geen zin in de functie te hebben. Wel zou uitgerekend Sjef moeten weten waar hij aan begon.
Toch, gebeurt is gebeurt, laten we maar hopen dat er snel een goede opvolger komt!
Sjef heeft veel goede dingen gedaan en kreeg volgens mij veel voor elkaar. Een keer met transport (naar Las Vegas vorige keer dacht ik) was niet goed geregeld. En toen heeft Sjef wel mooi voor elkaar gekregen dat de Nederlandse paarden een betere en kortere reis kregen.
miss_annetjj schreef:vecindario schreef:Jammer dat sommige mensen hier hun eigen conclusies uit trekken zonder dat ze weten wat er nu eigenlijk echt aan de hand is.
helemaal mee eens
Kafue schreef:Bovendien jobhoppen is heel erg modern.
Kafue schreef:Per direct neerleggen vind ik eigenlijk niet kunnen ik bedoel iedereen heeft toch een opzegtermijn en dan per direct neerleggen omdat mensen zich niet voldoende in zouden zetten. Pffffff ik denk dat als je als manager niet in staat bent om mensen voldoende te motiveren en te begeleiden in het leggen van prestaties je gewoon niet geschikt bent voor zon functie die neem ik aan toch wel goed betaald is en veeleisend.
Waarom de fout bij de ruiters zoeken? Die weten echt wel hoe ze moeten rijden en waarneer ze moeten kunnen pieken.
Het heeft ook niet zo zeer te maken met manier van trainen ze zijn zonder of met zijn methode tot een bepaald niveau gekomen en zullen daar heus wel blijven.
Over verkoop, blessureleed en dergelijke ach koffiedik kijken en waarom hij op papier in B woont zal wel om belastingtechnische redenen zijn en niks anders.
Ik vind het persoonlijk erg zwak dat hij zijn functie neelegt om de opgegeven reden en vind zijn gedrevenheid dan ook ver te zoeken het spijt me wel maar ik zie dit als een vorm van opgeven. Die ruiters en amazones uit het A kader en B kader zijn prima mensen maar bij hun thuis moet de schoorsteen ook blijven roken en als ze er als het gebeuren MOET staan waar bakkeleien we dan over?
Kafue schreef:Ik vind het persoonlijk erg zwak dat hij zijn functie neelegt om de opgegeven reden en vind zijn gedrevenheid dan ook ver te zoeken het spijt me wel maar ik zie dit als een vorm van opgeven. Die ruiters en amazones uit het A kader en B kader zijn prima mensen maar bij hun thuis moet de schoorsteen ook blijven roken en als ze er als het gebeuren MOET staan waar bakkeleien we dan over?
milou123 schreef:Fleurtje100 schreef:Zo had ik er nog niet over nagedacht Kafue, maar daar heb je eigenlijk wel een punt in!
Al heb ik wel het idee dat bondscoach zijn niet makkelijk is, toen Sjef coach werd was er volgens mij ook geen andere geschikte persoon die het wilde doen. Een aantal hebben toen ook aangegeven geen zin in de functie te hebben. Wel zou uitgerekend Sjef moeten weten waar hij aan begon.
Toch, gebeurt is gebeurt, laten we maar hopen dat er snel een goede opvolger komt!
Sjef heeft veel goede dingen gedaan en kreeg volgens mij veel voor elkaar. Een keer met transport (naar Las Vegas vorige keer dacht ik) was niet goed geregeld. En toen heeft Sjef wel mooi voor elkaar gekregen dat de Nederlandse paarden een betere en kortere reis kregen.
Ja, en toch loopt half nederland (en half bokt) sjef af te zeiken..En waarom? Dat mag Joost weten! Jaloers ofzo?
Ik blijf bij mijn punt dat ik het ongelovelijk jammer vind, of het de gehele waarheid is of niet, we zullen het nooit weten!Maar mijn vraag is, zou hij mee gaan naar las vegas om zijn pupil Edward (en de rest die hij les geeft) te begeleiden..?! En dat antwoord weet ik binnenkort
ThePast03 schreef:Elzepelze schreef:Klopt als een bus, omdat ik me dood irriteer aan mensen die zulke dingen neerzetten
En vertel graag over het belastingtechnische gedeelte, je bent nooit te oud om te leren immers. PB het anders
Ik zet er nota bene nog bij dat we hierover een soap kunnen gaan verzinnen.
Vanaf het begin van dit topic wordt er niet aangenomen dat wat er in de beginpost de reden is en worden er allerlei soaps bijverzonnen. Laat mij ook even.
En nee ik ga niet verder over dat belastingtechnische gedeelte, ik ga mezelf nu weer gedragen.
Essie schreef:Hij is een proffessional en weet echt wel wat hij van ruiters vraagt.