Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Sjoert schreef:Piaffe is gevonden!
Hij ging gisteravond wandelen met zijn 2 honden in het bos aan een kanaal in Nederlands Putte (naam bos onbekend)]

james100 schreef:Er is zeker geen eigenaar op bokt van Piaffe, we willen denk ik allemaal weten hoe het er nu voorstaat.. En wat het onderzoek uit wijst...

Cheveyo schreef:maar waarom dan geen onderzoek ivm omstandigheden?
. Anders moet je eens zelf contact opnemen met de politie van Stabroek en vragen hoe het komt dat ze niet zijn langsgekomen voor sporenonderzoek(?) en niet op zoek zijn gegaan naar Piaffe. Wij stonden evengoed met onze mond vol tanden (kun je ineens navragen of er effectief een PV is opgemaakt voor Piaffe).
. Kon zijn dat jij daar antwoord op kon geven, blijft vaag. Lunas schreef:Cheveyo schreef:maar waarom dan geen onderzoek ivm omstandigheden?
Omstandigheden?
Ik werk niet bij de politie dus ik weet niet wanneer ze overgaan tot actie. Anders moet je eens zelf contact opnemen met de politie van Stabroek en vragen hoe het komt dat ze niet zijn langsgekomen voor sporenonderzoek(?) en niet op zoek zijn gegaan naar Piaffe. Wij stonden evengoed met onze mond vol tanden (kun je ineens navragen of er effectief een PV is opgemaakt voor Piaffe).