14 zadels gestolen in Nijkerk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chronos

Re: 14 zadels gestolen in Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 12:12

Vind het gewoon geen stijl hoe stalpersoneel cq staigers zo over de klanten praten. Goede vriendinnen van mij zijn behoorlijk gedupeerd door deze inbraak terwijl ze keihard voor hun spullen gewerkt hebben.

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 12:15

ik vind de reacties in het topic soms ook een beetje ver gaan.
iedereen die zn spullen kwijt is heeft er voor gewerkt, en het is gewoon heel erg vervelend dat dit gebeurd is. iedereen is er heel erg van geschrokken.
en op jou woorden chronos, kan ik maar een ding zeggen...
amen.

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 12:37

Afgezien van dat t ook niet klopt, is het ook een beetje dom om dit soort info hier neer te zetten ....

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 12:40

Chronos schreef:
Vind het gewoon geen stijl hoe stalpersoneel cq staigers zo over de klanten praten. Goede vriendinnen van mij zijn behoorlijk gedupeerd door deze inbraak terwijl ze keihard voor hun spullen gewerkt hebben.

Helemaal met je eens Chronos!

Chronos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 12:46

Het zegt gewoon heel veel over loyaliteit en verantwoordelijkheid ... Handig als iemand zo op het net de eigendommen van een ander gaat zitten beschrijven en dat het allemaal duur is en weet ik het wat.

Het feit blijft gewoon dat je van je eigendommen berooft bent en dat een hele maar dan ook hele zure appel is om wat voor spullen het gaat!!

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 12:47

shavira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 12:57

Ik hoorde er ook al over...het is vlakbij ons in de buurt. Tja het komt helaas wel weer veel voor dat dieven op pad zijn de laatste tijd! 1 ding weet ik wel,mijn zadel is mee naar huis 's nachts,dan maar iedere keer meezeulen dat zadel....(en mijn zadel valt niet eens onder de hele dure zadelmerken,maar voor mij net zo veel waard als een prestige voor een ander!!!!!!)

amazingstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 15:21

Ik heb er ook gewerkt en ik vind gewoon dat het RIJK lijkt omdat het stallencomplex met de binnenbak er netjes en "sjiek" uit ziet.
mijn collega moet ook keihard werken en ik ken nog wat oud-klanten daar en die moesten ook hard werken!
Al die anky spullen kun je ook in "termijnen" kopen en die Pads zijn zo nu en dan ook nog in de aanbieding (3 voor bepaald bedrag ofzo) dus hoeft niet te betekenen dat ze rijk zijn.
trouwens als ze zo rijk zouden zijn waarom heeft dan niet iedereen een trailer CQ vrachtwagen daar?! Cool
natuurlijk heb je altijd dat de ene meer geld heeft als de ander maar als ze echt RIJK zijn hadden ze wel de paarden bij huis Knipoog

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 16:21

Ik doelde meer op rijk in vergelijking tot 97% van de wereldbevolking..... Paarden aan huis is meer boven de 99.999999% rijkste mensen.

Zofy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 16:50

Paarden aan huis is vaak nog goedkoper dan een pensionstal Knipoog
Je betaalt eenmalig de bouw van de stal ed(okee das duur) maar verder ben je daarna vaak per maand minder kwijt dan bij een pensionstal. Verder vind ik wat mensen hier beetje kort uit de bocht, ik ken de stal niet, maar om maar meteen te gillen dat iedereen zo rijk is. Niet iedereen geeft zijn/haar geld hetzelfde uit. Misschien vinden ze hun paardenspullen belangrijker dan bijv. kleding, groot huis etc etc en gaan ze lekker naar de Lidl. En misschien zijn ze wel rijk, so what? Dan is het nog steeds heel erg dat er zadels worden gestolen!

Ontopic: Vreselijk al die zadeldiefstallen. Ik hoop dat het probleem snel wordt opgelost en echt een super actie van die ruitersportzaak.

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 19:08

Ja, een paard aan huis is inderdaad veel goedkoper, maar dan moet je wel eerst een duur huis kopen waar ze 'aan' kunnen staan. Ik vind het gewoon kortzichtig dat mensen zichzelf niet rijk noemen, terwijl ze met een paard en alles eromheen ontzettend verwend zijn, ookal moet je er hard voor werken...

misscrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 20:01

ja en ook al chip je je zadel dan nog geeft de politie hem niet terug omdat de dief beweerd dat ie het zadel in goed vertrouwen heeft gekocht het enige wat je kan doe is een ketting erom heen

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 00:32

Sim0ne schreef:
Nou als je een paard hebt op een pensionstal en een duur zadel en wat spullen van Anky ben je per definitie rijk volgens mij....

Ik vind dat je een stuk rijker bent met lekker fijn de paardjes aan huis Knipoog
De paardjes vanaf de bank zien in de box en het weiland, de paardjes zien terwijl je staat te koken geeft mij een véél rijker gevoel Lachen

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 00:36

Rijk of niet dat maakt toch alemaal niet uit zeg, je hebt er hard voor gewerkt om alles voor elkaar te krijgen. Daarbij is de drie sprong gewone een fijne stal wat niet per definitie meteen duur is ken mel duurdere. Enne als je een anky halster hebt ben je ook niet per definitie rijk. Ik heb er ook een, gekregen.

@chronos weet je of jou "oude"kast ook was bewerkt.
@ anoukie bij jou geloof ik wel bij mij ook dus dat is goed balen voor mijn oude buur.

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 09:36

Balen voor mijn oude stalgenoten dat er zadels gestolen zijn!

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 09:38

Sim0ne schreef:
Ja, een paard aan huis is inderdaad veel goedkoper, maar dan moet je wel eerst een duur huis kopen waar ze 'aan' kunnen staan. Ik vind het gewoon kortzichtig dat mensen zichzelf niet rijk noemen, terwijl ze met een paard en alles eromheen ontzettend verwend zijn, ookal moet je er hard voor werken...

Jij moet niet een rel veroorzaken, leuk wat je schreef in het endurancetopic Gestoord ga ergens anders rellen om andermans leedvermaak Boos!

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 10:07

Sim0ne schreef:

Rijk, rijk, kom nou ik werk me de pleuris voor het kreng houd geen geld over dus rijk echt niet. Ik denk dat er met mij vele andere zijn die met een minimaal inkomentje toch een paard kunnen onderhouden maar verder niks over houden. Dus hou op!

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 12:25

Oh wat zijn jullie zielig! Heb echt medelijde nu...
Weet je.. je hebt zat mensen die zich 'de pleuris' werken en zich nog geen eens iets extra's kunnen veroorlofen. En al helemaal geen paard!

Dus kom niet aan met 'een paard is geen rijk bezit..'.

amazingstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 13:01

kom mensen Knipoog laten we allemaal gewoon meeleven met die mensen of ze nou rijk zijn ja of nee je kan toch niemand in z'n portomonee kijken Knipoog
laten we er een beetje "gezellig" topic van houden (het is al niet zo'n leuk bericht!)

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 13:33

amazingstar schreef:
kom mensen Knipoog laten we allemaal gewoon meeleven met die mensen of ze nou rijk zijn ja of nee je kan toch niemand in z'n portomonee kijken Knipoog
laten we er een beetje "gezellig" topic van houden (het is al niet zo'n leuk bericht!)

Amen Afgod
het blijft gewoon triest als je dit overkomt, en dat gun je gewoonweg niemand!

amazingstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 13:39

dynamiek schreef:
amazingstar schreef:

Amen Afgod
het blijft gewoon triest als je dit overkomt, en dat gun je gewoonweg niemand!

nee inderdaad Knipoog

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 14:06

Moderatoropmerking:
Laten we het hier ontopic houden over de zadeldiefstallen en niet een zijsprong maken naar wat de definitie van rijk zijn is...

ilovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 00:56

De manege eigenaar van waar ik rijd. daar zijn zijn zadel en hoofdstel op klaar lichte dag gestolen op een wedstrijd.