Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chronos schreef:Vind het gewoon geen stijl hoe stalpersoneel cq staigers zo over de klanten praten. Goede vriendinnen van mij zijn behoorlijk gedupeerd door deze inbraak terwijl ze keihard voor hun spullen gewerkt hebben.
Sim0ne schreef:Nou als je een paard hebt op een pensionstal en een duur zadel en wat spullen van Anky ben je per definitie rijk volgens mij....
Sim0ne schreef:Ja, een paard aan huis is inderdaad veel goedkoper, maar dan moet je wel eerst een duur huis kopen waar ze 'aan' kunnen staan. Ik vind het gewoon kortzichtig dat mensen zichzelf niet rijk noemen, terwijl ze met een paard en alles eromheen ontzettend verwend zijn, ookal moet je er hard voor werken...
Sim0ne schreef:Ja, een paard aan huis is inderdaad veel goedkoper, maar dan moet je wel eerst een duur huis kopen waar ze 'aan' kunnen staan. Ik vind het gewoon kortzichtig dat mensen zichzelf niet rijk noemen, terwijl ze met een paard en alles eromheen ontzettend verwend zijn, ookal moet je er hard voor werken...
amazingstar schreef:kom mensenlaten we allemaal gewoon meeleven met die mensen of ze nou rijk zijn ja of nee je kan toch niemand in z'n portomonee kijken
![]()
laten we er een beetje "gezellig" topic van houden (het is al niet zo'n leuk bericht!)
dynamiek schreef:amazingstar schreef:kom mensenlaten we allemaal gewoon meeleven met die mensen of ze nou rijk zijn ja of nee je kan toch niemand in z'n portomonee kijken
![]()
laten we er een beetje "gezellig" topic van houden (het is al niet zo'n leuk bericht!)
Amen![]()
het blijft gewoon triest als je dit overkomt, en dat gun je gewoonweg niemand!