jullie hebben het dubbel en dwars verdient!!
enne ik heb een abbo op de girlz! en Hinke je verhaal daar in is ook heel mooi

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:het was ook erg gezellig gisteren, en de eigenaar heeft echt alles gedaan om zn paarden er weg te krijgen, er valt hem niks te verwijten,
ze waren al op een heel groot stuk gezet, 3 hectare groot, s'nachts zijn de paarden, om een 1 of andere reden daar weg gegaan, en toen zijn ze verdronken.
ik kan daar een hele discussie over geginnen, maar doe dat niet, als je het echt wilt weten, hoe het allemaal is gegaan, pb je me maar, dan geef ik mn nummer.
hij heeft het echt verdient!!!!!!!
en ook al de andere mensen die daar 3 dagen en nachten aan het werk zijn geweest!!
Mensen die er niet bij aanwezig zijn geweest, kunnen hier verder niet over oordelen.
wij zessen, vinden dat er veel meer helden zijn in nederland, we moeten er ook niet aan denken om ons kind in de vuurzee te verliezen.
of als onze oma zou overlijden aan een verdrinkingsdood etc,etc,etc,
maar wij hebben het verder niet voor het zeggen,
al staat er een stuk in de telegraaf , waar duidelijk in staat dat we er zo over denken.
bedankt voor al jullie stemmen, we voelen ons zeer vereerd!!
edit
\Zigomar17, bedankt!!
spettertjuh schreef:Het enige jammere aan het hele "helden" verhaal van deze meiden is dat ze die beker aan die verdomde boer hebben gegeven omdat hij zijn paarden niet in de steek heeft gelaten, hoe durven ze .........hij is meerdere keren gewaarschuwd om zijn dieren daar weg te halen en hebben deze meiden hun welverdiende beker aan die kl##tzak gegeven en dat is in mijn ogen GEEN heldendaad.....
liannes schreef:spettertjuh heeft van mij een pb gehad, en weet nu hoe het verhaal wel in elkaar zit, dus laat het nu maar met rust, wel zo netjes.
spettertjuh schreef:Kennelijk mag je hier geen eigen mening hebben maar goed jullie kunnen nou over deze opmerking weer heenvallen met z'n alle. Veel plezier ermee.........
U bent gegroet.......
spettertjuh schreef:Kennelijk mag je hier geen eigen mening hebben maar goed jullie kunnen nou over deze opmerking weer heenvallen met z'n alle. Veel plezier ermee.........
U bent gegroet.......
Diesel54 schreef:spettertjuh schreef:Kennelijk mag je hier geen eigen mening hebben maar goed jullie kunnen nou over deze opmerking weer heenvallen met z'n alle. Veel plezier ermee.........
U bent gegroet.......
Tuurlijk mag je een eigen mening hebben, maar wel gebaseerd op de juiste feiten. Ik heb je een pm gestuurd.
Lees deze alsjeblieft goed door. Want je mening berust nu op verkeerde informatie. Dat is toch jammer?!
Hoe dan ook, doe ermee wat je wilt.
Groeten Diesel54
spettertjuh schreef:
Misschien moet je eens om een rectificatie gaan vragen bij de Media!!!!!!!!!! Waar zouden die hun verhalen dan vandaan halen, dus wat de media zegt is ineens niet waar!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik denk dat bijna 3 kwart van nederland er zo over denkt en die andere kwart die op bokt zit misschien dan niet.
spettertjuh schreef:De boer is om een reactie gevraagd maar weigerde om deze te geven. Ik meen dat het of bij sbs 6 was of rtl 4......dus........
kijk hoe ik erover denk over het feit dat deze meiden hun WELVERDIENDE beker hebben gegeven aan deze boer moet ik weten en dit is gebaseerd op de gegevens die ik ( en de rest van nederland, behalve jullie regio) via de media heb binnen gekregen. Dat dus ook deze boer diverse bedreigingen heeft gekregen heeft hij dan aan zichzelf te danken. Misschien had hij dan toch maar een reactie moeten geven via de media......en dat had ook onherkenbaar gekund....misschien moeten jullie dan maar een rectificatie gaan halen bij de televisie. Het is tenslotte jullie beker en aangezien jullie het zo voor deze boer opnemen zou dat misschien een optie zijn toch?