Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marigold schreef:nou, dat is echt niet normaal, je schrikt je rot!
hoe komen ze op het idee...
nog even vraagje he, het gaat steeds over drachtige merrie en haar veulen, maar ik zie alleen een mini shet en een jaarling? (of veulen?) fjordje op de foto's, dus op welke hebben ze nou gereden en waar is het veulen dat vast zat?
en is de kreupele pony nog kreupel, en hoe gaat het met de merrie nu?
Meissie17 schreef:Marigold schreef:nou, dat is echt niet normaal, je schrikt je rot!
hoe komen ze op het idee...
nog even vraagje he, het gaat steeds over drachtige merrie en haar veulen, maar ik zie alleen een mini shet en een jaarling? (of veulen?) fjordje op de foto's, dus op welke hebben ze nou gereden en waar is het veulen dat vast zat?
en is de kreupele pony nog kreupel, en hoe gaat het met de merrie nu?
hier ben ik ook wel benieuwd naar
Shanna schreef:het gaat ook om kinderen van een jaar of 12 gok ik... en ze deden het waarscheinelijk emtd e bedoeling op de merrie te gaan rijden
en kinderen is zo goed als zeker omdat die tipgevende man dus met een meisje had gesproken..
Shanna schreef:mensen: NIEUWS!!!!
ik ben er innmiddels achter dat het gaan om 3 a 4 meisjes van een jaar of 11, 12 hooguit 13 met donkerblonde haren (dit wist dat meisje die het vertelde niet helemaal zeker omdat het dat zei het zag al wat donkerder was)
maar het gaat dus om meerdere jonge meisjes!!
Dakie schreef:weet je misschien ook niet in welke straat de meiden wonen... nog beter op welke nummer?? kun je op internet of telefoongids zoeken naar het nummer...
of misschien iemand die hun huis nummer kan hebben?
BLK schreef:Dit soort verhalen halen steeds weer het bloed onder mijn nagels vandaan. Je hoort het steeds vaker! Ik snáp het gewoon niet, ik zou wel eens zo iemand willen vragen wat er nou het nút van is. Is het grappig ?! Is het stoer ?! In mijn ogen ben je dan totaal gestoord, om het nog maar even zacht uit te drukken. Aan de eigenaresse : Heel veel sterkte, hoop dat je de dader(s) vind, ga zeker vanavond ook even kijken op sbs6, hoelaat komt dat ook alweer ?