Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miss_welsh schreef:Jammer dat mijn inmiddels zelf verwijderde quote steeds weer terug komt. Ook jammer dat het uit zijn verband word getrokken.
Kan men a.u.b. weer gewoon over dit topic praten???
miss_welsh schreef:Juist, inderdaad.
Alexx schreef:ik vind eigenlijk toch wel dat mensen enorm overdreven reageren, natuurlijk is zo'n kerel niet helemaal lekker, maar dat paard heeft er waarschijnlijk helemaal nouwelijks van gevoeld en herinnerd het zich waarschijnlijk ook niet meer. Het is naar, maar liever mn paard dan mn zus
Alexx schreef:ik vind eigenlijk toch wel dat mensen enorm overdreven reageren, natuurlijk is zo'n kerel niet helemaal lekker, maar dat paard heeft er waarschijnlijk helemaal nouwelijks van gevoeld en herinnerd het zich waarschijnlijk ook niet meer. Het is naar, maar liever mn paard dan mn zus
Whiz schreef:Alexx schreef:ik vind eigenlijk toch wel dat mensen enorm overdreven reageren, natuurlijk is zo'n kerel niet helemaal lekker, maar dat paard heeft er waarschijnlijk helemaal nouwelijks van gevoeld en herinnerd het zich waarschijnlijk ook niet meer. Het is naar, maar liever mn paard dan mn zus
Liever geen van alle... DUH je moet met je fikken van anderen en andermans spullen of bezittingen afblijven.
Ook al heeft het paard het niet gevoeld??? Zou mij dat even een worst zijn. Die gast heeft er gewoon niet aan te zitten.. Ongeacht het feit dat het een behoorlijke zieke bedoeling is.
promptertje schreef:Alexx schreef:ik vind eigenlijk toch wel dat mensen enorm overdreven reageren, natuurlijk is zo'n kerel niet helemaal lekker, maar dat paard heeft er waarschijnlijk helemaal nouwelijks van gevoeld en herinnerd het zich waarschijnlijk ook niet meer. Het is naar, maar liever mn paard dan mn zus
Bij de handelaar voor wie ik vroeger pony's reed hebben we zoiets ook eens meegemaakt. De pony was door die vent rondom gekluisterd, om geen klappen te krijgen. Pony is nog maanden panisch van touwen bij zijn benen geweest. Ik denk dat ze zich er dus wel degelijk "iets van herinnerde". Misschien geen pijn, maar wel een traumatische ervaring. Ook dieren hebben recht op een veilige leefomgeving, en hoeven niet "gebruikt" te worden door een gek met een afwijking.
Deeday schreef:Ik vind het toch vreemd als een mens verkracht word gaat de dader toch ook de cel in nou sorry hoor ik vind dat die kerel dat paard ook aan het verkrachten was, dat paard heeft er toch niet in mee gestemd. Of heeft ie eerst gevraagd "paardje mag ik met jou de liefde bedrijven" ??? Of ben ik de enigste die er zo over denkt?
GvdT schreef:Dat ie zich aan een paard vergrijpt vind ik absoluut belachelijk en niet kunnen, alleen dat je degene die je betrapt dan ook nog wil wurgen??????
Vind het ook wel raar dat daar nauwelijks reacties over gekomen zijn.
GvdT schreef:Op teletekst stond er nog een benaming voor ook, kan het niet meer vinden, maar het is wel strafbaar. Staat ook in het stukje. Gelukkig is alles gefilmd.