Tineke Bartels na val van paard in ziekenhuis

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

shron_silver

Re: Tineke Bartels na val van paard in ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 14:47

Oeh, dat is niet niks! Hopelijk komt het allemaal weer goed. Beterschap Tineke!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 14:50

He bah wat naar zeg. Het klinkt allemaal heel onprettig, het zal ook wel een tijd duren voordat ze weer lekker kan rijden. Hopen dat ze er iig gauw weer bovenop komt. Ja Mss moeten we allemaal een cap als get well soon cadeautje opsturen? Tong uitsteken Hahaha, nee grapje. Vind het echt heel naar voor haar. Maar dit bewijst wel genoeg dat zo'n ding wel degelijk belangrijk is. Zelfs al rijd je nog zo hoog. Beterschap gewenst hoor Tineke!

irene85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 15:02

een cap zou de niet verholpen hebben dat de doornuitstekels van de nekwervels zijn gebroken. Het zou wel zeker geholpen kunnen hebben m.b.t. de hoofdwond. Helaas blijft het natuurlijk een eindeloze discussie en moet iedereen het voor zichzelf weten. Maar daarnaast heeft zij ook een voorbeeldfuntie. In iedergeval komt nu wel in het nieuws wat het belang is van het tijden met cap!!
Laatst bijgewerkt door irene85 op 07-11-06 15:09, in het totaal 1 keer bewerkt

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 15:04

Jee wat een rotbericht ! Tineke heel veel beterschap gewenst !! Ach gut

@ CGJ12 heb je al een update m.b.t. de telling van het woordje cap ?! Knipoog

irene85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 15:10

haan schreef:
Jee wat een rotbericht ! Tineke heel veel beterschap gewenst !! Ach gut

ergens vind ik dit ook een beetje flauw! Het is toch logisch dat hier na gevraagt wordt. Als er een auto ongeluk is gebeurd vraagt men toch ook of hij/zij een gordel om had of gedronken heeft.....

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 15:11

shit hee, dat is niet niks...

beterschap voor tineke!

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 15:12

Oh getver!
Een ongeluk zit in een klein hoekje...
Hopelijk gaat het gauw weer wat beter!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 15:18

haan schreef:

CAP: 40 keer so far......... (de 25 keer van Sundancer niet meegeteld)

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 15:20

irene85 schreef:
ergens vind ik dit ook een beetje flauw! Het is toch logisch dat hier na gevraagt wordt. Als er een auto ongeluk is gebeurd vraagt men toch ook of hij/zij een gordel om had of gedronken heeft.....

Is een tendentieuze vraag...........

Als een oud vrouwtje in een specifieke Amsterdamse buurt beroofd wordt door twee licht getinte jongelui op een scooter mag je óók niet vragen naar de nationaliteit/etnische afkomst........... Nagelbijten / Gniffelen

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 15:21

CGJ12 schreef:
haan schreef:

CAP: 40 keer so far......... (de 25 keer van Sundancer niet meegeteld)

Moeilijk he tellen. Knipoog

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 15:24

Sundancer schreef:
Moeilijk he tellen. Knipoog

tikfoutje........ 15

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 15:24

He sh*t, wat een rotbericht. Dan is ze voorlopig nog wel even bezig met het herstel. Dit gun je echt niemand en ook Tineke zeker niet. Ik hoop dat het meevalt en dat ze voorspoedig herstelt en dat het lidteken in haar gezicht mee zal vallen. Maar vind het erg naar nieuws. Brrr, had nog veel enger af kunnen lopen.
Ben onlang nog daar geweest om bij een les van iemand te kijken. Er is inderdaad geen omheining om de bak heen. Dus als je aan de kletter gaat, kan je de bak vrij makkelijk uit en dan kom je op de stenen. Zou mij met mijn jonge paard nog niet heel erg aantrekkelijk lijken omdat er dan zoveel ruimte is om 'door' of er vandoor te gaan.

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 15:30

Oei gadver! Dat klinkt zeer pijnlijk, ze mag idd 'blij' zijn dat ze zo 'goed' is weggekomen.
Van mij ook veel sterkte gewenst voor Tineke!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 15:48

Jeetje, hier schrik ik van. Ik houd me verder buiten de discussie over wel of niet dragen van een .... Ik hoop dat Tineke snel en gezond weer opknapt!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 15:52

beterschap zeg, zo zie je maar dat iedereen dit kan overkomen. Een paard is levend wezen en kan van iets geks schrikken. Hebben bij haar thuis dus ook bakkabouters:P

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 16:06

irene85 schreef:
ergens vind ik dit ook een beetje flauw!

Zo is het niet bedoeld hoor, helemaal niet voor Tineke in ieder geval, ik vind haar een sympathieke vrouw, het is bedoeld voor de "nu even zinloze cap-discussie", maar dat had je hoop ik wel begrepen Knipoog

Margo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 16:07

Tineke heel erg veel beterschap!

Katie1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 16:19

T kan iedereen gebeuren, zo zie je maar weer!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 16:24

Tja, zo overkomt het ook de beste!

Sterkte Ach gut

Hadley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 16:26

07 11 2006 BERICHT VAN TINEKE
Met een hoofd, dat helemaal is ingepakt en een spalk om mijn nek, lig ik in het ziekenhuis plat op mijn rug en kan ik voorlopig nog niet telefoneren. Maar omdat ik hoor dat er heel veel reacties zijn van bezorgde paardenliefhebbers, heb ik Joep gevraagd om een paar zinnen op de website te zetten. Het was een raar ongeluk. Indertijd ben ik met eventing opgehouden omdat het zo gevaarlijk was, en nu krijg ik dit ongeluk met een negenjarig paard waarmee ik ontspannen aan het draven was in de buitenmanege. Hij schrok ergens van, ging er vandoor en ik had geen enkele invloed meer. Ik eindigde met mijn hoofd precies tegen een van de bomen die langs de baan staan. Hoewel het er heel naar uit moet hebben gezien (dat hoor ik van Joep en Annet die er meteen bij waren) ben ik goed bij mijn positieven gebleven en weet ik alles nog. Armen en benen kan ik goed bewegen, maar voorlopig ben ik wel blij dat ik lig. Een van de eerste dingen die ik zei na de val was: ‘o jee, en dat zonder cap!’. Want bij ons op de Academy moeten alle klanten met cap rijden. Alleen ikzelf hoor tot de eigenwijze ruiters, die af en toe zonder cap rijden, zoals veel topruiters. Uit de berichten van Joep begrijp ik nu wel dat het rijden met valhelm écht een item wordt, naar aanleiding van deze val. Dan is het misschien nog wel ergens goed voor geweest. Bedankt voor alle fantastische reacties, het thuisfront houdt jullie verder wel op de hoogte.

via de website www.academybartels.com

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 16:28

Wat ontzettend rot voor Tineke zeg, tjee. Ik vind het zo'n sympathiek mens! Nou, heel veel beterschap gewenst, ook al zal ze dit vast niet lezen.

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 16:32

Je weet het nooit, misschien heeft Joep bokt.nl wel als infobron Knipoog

Edit// Kijk maar vast goed naar die dressuurhoedjes, binnenkort in het berijden van een viervoeter zonder cap/valhelm ten strengste verboden..
Laatst bijgewerkt door Anne_ op 07-11-06 16:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 16:32

Hadley schreef:
07 11 2006 BERICHT VAN TINEKE
Met een hoofd, dat helemaal is ingepakt en een spalk om mijn nek, lig ik in het ziekenhuis plat op mijn rug en kan ik voorlopig nog niet telefoneren. Maar omdat ik hoor dat er heel veel reacties zijn van bezorgde paardenliefhebbers, heb ik Joep gevraagd om een paar zinnen op de website te zetten. Het was een raar ongeluk. Indertijd ben ik met eventing opgehouden omdat het zo gevaarlijk was, en nu krijg ik dit ongeluk met een negenjarig paard waarmee ik ontspannen aan het draven was in de buitenmanege. Hij schrok ergens van, ging er vandoor en ik had geen enkele invloed meer. Ik eindigde met mijn hoofd precies tegen een van de bomen die langs de baan staan. Hoewel het er heel naar uit moet hebben gezien (dat hoor ik van Joep en Annet die er meteen bij waren) ben ik goed bij mijn positieven gebleven en weet ik alles nog. Armen en benen kan ik goed bewegen, maar voorlopig ben ik wel blij dat ik lig. Een van de eerste dingen die ik zei na de val was: ‘o jee, en dat zonder cap!’. Want bij ons op de Academy moeten alle klanten met cap rijden. Alleen ikzelf hoor tot de eigenwijze ruiters, die af en toe zonder cap rijden, zoals veel topruiters. Uit de berichten van Joep begrijp ik nu wel dat het rijden met valhelm écht een item wordt, naar aanleiding van deze val. Dan is het misschien nog wel ergens goed voor geweest. Bedankt voor alle fantastische reacties, het thuisfront houdt jullie verder wel op de hoogte.

via de website www.academybartels.com

Geweldige opmerking!! Das typisch Tineke volgens mij, lekker duidelijk en recht voor zijn raap... Ja OK dan!

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 16:35

Schitterende reactie van Tineke! Haha!

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 16:38

Inderdaad, een hele eerlijke, humorvolle en goede reactie. Super.