Niet zon prominente plaats als dit, maar ook uit het hart.
Ik herhaal mijn tekst die daar stond: Ik vond het super moedig van ze, het was zeker niet zonder gevaar en ze hebben met grote inzet en zorgvuldigheid deze moeilijke taak uitgevoerd. Hun beloning was de geweldige manier waarop de paarden hun vertrouwden en met ze meegingen, dat heeft heel wat emotie losgemaakt bij ieder die het gezien heeft. Zoals RTL4 zei, wat een heel leger niet voor elkaar kreeg lukte een 4 tal moedige amazones. Ze mogen de titel Bokkers van het jaar hebben en een speciale vermelding onder hun naam.
Laten we hopen dat hun inzet niet voor niets geweest is en dat de paarden een beter leven wacht
Vanmiddag was Micky op Radio 2 en zo nuchter en bescheiden over wat ze gedaan heeft, heel indrukwekkend . Dat lintje van de Koningin zal wel komen
Ik kan alleen maar herhalen wat in dit topic al tig keer gezegd is: ik heb met tranen in mijn ogen zitten kijken naar de beelden, ik vond het echt prachtig en ontroerend en ik heb ontzettend veel bewondering voor jullie!!
En ook vanuit België een grote medaille. Dit was gewoon een heldendaad. Ik vond het prachtig om te zien en vooral dat jullie en jullie paardjes er het hoofd koel bij hielden. Dat jullie paarden zo goed luisterden en niet ervandoor gingen, zegt iets over de band tussen paard en ruiter.
Zag het gister op het nieuws en dacht: daar moeten bokkers bij zitten... en ja hoor de helden van de dag... Petje af wat jullie gedaan hebben en de anderen, het is geweldig. En ook jullie paarden hebben een extra knuffel, appel, wortel, zoenen... eigenlijk teveel om op te noemen, verdient.
Hoi iedereen Ik zit nu met tranen in mijn ogen jullie reakties te lezen en het voelt overweldigend. Ik ben apetrots op mijn Bep en op de andere 5 meiden met hun paarden! Maar het allerbelangrijkste is dat de paarden weer veilig zijn. Er was een paar keer gevraagd wie er koppie onder ging, nou uhm, dat was ikke Maar Berber bleef zo braaf staan en ik kon er meteen weer op klimmen. (toen ik in het water plonste was ik wel eventjes bang... ) Met onze paarden is alles heemaal oke! Gistermiddag waren een paar van onze paarden wel wat van slag, ze wilden eerst niet eten. Maar die waren gisteravond alweer helemaal de oude.
Ik heb vandaag nog met de eigenaar gesproken van de kudde en hij heeft mij de hand geschud en een schouderklopje gegeven. Ook heb ik nog een afspraak met hem staan om alles door te spreken. ik ga liever niet in op de hele discussie omtrent deze man, want het is allemaal zo in de media en ik ben heel bang om ook maar iets verkeerd te zeggen. ik hou het op dit moment even bij de feiten en onze geslaagde reddingsactie.