Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dopper

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 14:23

Waarom zou je overstappen als er niks veranderd. Als je nu overstapt loop je net zoveel risico dat ze daar de premie verhogen of i.d. het zijn toch jaarcontracten?

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 14:41

Het was idd niet gepland dat t uit zou lekken!! Knipoog
Toen ik m'n paard voor ziektekosten ging verzekeren zei die vrouw dat ze niet wist of ze de ziektekostenverzekering er in gingen houden. Omdat t ze te weinig opleverd. Maar heeft toen niets gezegd over dat alle paardenverzekeringen zouden worden stopgezet....

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 15:15

ik kan het bericht niet meer terug vinden op horses.nl.

ik heb toch niet dat ik mijn paard nu wel moet laten keuren.bij interpolis hoefde dat niet.
welk maatschapij neemt het nou over?is mij niet helemaal duidelijk. kan interpolis ook niet bellen, geen beltegoed.

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 15:20

Wellicht is het bericht van Horses.nl gehaald en van de site van de Paardenkrant om eerst de klanten te informeren en dat het persbericht mogelijk is "uitgelekt" Maar goed medewerkers van Interpolis kunnen dit vast uitleggen als daar behoefte naar is Knipoog

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 15:21

Je hoeft je paard neit te laten keuren, voorlopig veranderd er niks alleen de naam

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 15:23

ik ga dit ook even volgen Haha!

maar ik ben een tevreden klant van INTERPOLIS ,heb ze vaak uit laten betalen Clown Ja

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 15:24

Ik heb een merrie bij de Amev/Hippo, de ander bij Interpolis. Heb al langere tijd plannen om het allemaal op een lijn te trekken...en ik denk dat ik dat nu ook maar ga doen.

MissStynk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 15:43

Ben ook erg benieuwd naar de brief van Interpolis. Dit is niet wat ik van deze verzekering gewend ben. Ik heb al mijn verzekeringen bij hun lopen en nog nooit problemen gehad.

Lijkt mij dat als ze overgenomen worden, de voorwaarden ongewijzgid blijven. Maar dat weet je natuurlijk nooit? heb geen idee hoe dat soort dingen geregeld zijn bij overname. Het zou wel vreemd zijn dat alle klanten hun paarden opnieuw zouden moeten laten keuren bij een nieuwe verzekering.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 15:54

Dat weet je wel zeker heb ik namelijk nagevraagd, alles blijft zoals het is in ieder geval de komende jaren

dopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 15:56

Bij overname van een maatschappij hoef je nooit je paard opnieuw te laten keuren. Alleen de portefeuille gaat naar een andere maatschappij, in dit geval dus Hippo/Fortis. Daar ben je volgens mij dan verzekerd maar op de voorwaarden die je al had. Het gebeurd ook vaker met portefeulles van assurantiekantoren die de boel verkopen aan een ander. Ik ga eens met mijn inspecteur bellen.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 15:59

Er veranderd ook niks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Raiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 16:17

Ik heb mijn paarden allemaal bij Hippo Zorg verzekerd.

Vanochtend is er 1 afgemaakt. Verdrietig
Paard liep al een tijdje niet goed, rontgenfoto's laten maken, beide voorbenen artrose in de kogel. Opgestuurd naar Hippozorg, kreeg ik bericht dat ik de kogelgewrichten met hyarulonzuur in moest laten spuiten.
Heb dat gedaan, moest eerst 3 weken alleen weidegang.
Terug naar dierenarts, nog steeds niet goed.
2 weken rustig rijden (valt niet mee met een kreupel paard. Ik had er meer "emotionele" moeite mee, dan paard zelf Bloos ) nog steeds geen verbetering.
Rapport naar HippoZorg gestuurd en 2 dagen later kreeg ik bericht dat hij afgekeurd werd en dat ik kon kiezen om hem op te laten halen, of terug te kopen.

Moet nog even afwachten of het geld ook overgemaakt wordt, maar ben tot op heden verder erg tevreden over Hippo Zorg. Had verwacht dat ik eerst nog een hele hoop andere dingen zou moeten proberen.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 17:33

Needje schreef:
Het was idd niet gepland dat t uit zou lekken!! Knipoog
Toen ik m'n paard voor ziektekosten ging verzekeren zei die vrouw dat ze niet wist of ze de ziektekostenverzekering er in gingen houden. Omdat t ze te weinig opleverd. Maar heeft toen niets gezegd over dat alle paardenverzekeringen zouden worden stopgezet....

En dat is nu juist de reden dat IP zijn paardenverzekeringen opdoekt...
en zo zullen er nog meer volgen. Ze raken in de min met de ziektenkostenverzekeringen erbij...
Dus je kunt beter (als je toch wilt switchen) overstappen naar een verz. die de noodoperaties wel vergoeden... Want dit kost alle verz. de nek en er zullen er dus meer volgen. Ik denk ook dat Amev daarom zo moeilijk doet met uitkeren, regels aanschroeven!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 18:19

deschels schreef:
vind het ook raar hoor, ken Henry Vorster persoonlijk maar heb hier dus nog niets over gehoord...
maaja mocht het echt zo zijn dan krijgt iedereen vast wel een brief binnen..

Ik wel, als het dezelfde is maar dat zal wel gezien zn rode interpolis jas Knipoog ken nog geen namen op stal Nagelbijten / Gniffelen
die voeg nml of ik Wis al verzekerd had en legde toen t verhaal uit dat Interpolis stopt maar dat hij er mee verder gaat onder een andere naam oid. Had niet helemaal goed opgelet wat hij vertelde want sinds 2x Amev-ellende doe ik dit:

Nextdomino schreef:
Hmm... Begin er serieus over te denken om ze uit de verzekering te halen en zelf dat geld apart te zetten.

maroes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 20:04

Ik wacht ook nog rustig af op een bericht van Interpolis.Heb net 2 weken geleden mijn veulentje verzekerd bij In terpolis.
Ook ben ik altijd erg tevreden over Interpolis en hebben bij mij ook al genoeg uitgekeerd bij mijn vorige merrie.

_Wieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 21:06

Hoop dat interpolis nog iets van zich laat weten... ik snap er allemaal maar weinig van wat ze doen.

henrib

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 21:20

Ze kunnen er vast en zeker niet genoeg winst uithalen, want het lijkt me echt kant en klare onzin...
Maar goed das mijn mening..

ACSM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 22:45

Ik had ze eergister nog aan de lijn en ze hebben niks gezegd, heel apart Nagelbijten / Gniffelen

MarchaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 22:54

wat vreemd zeg! Ik ben ook al geruime tijd verzekerd bij Interpolis en hier heb ik dus nog helemaal niets van gehoord! Ik vind het zeker niet netjes dat een hoop verzekerde dit nu hier op bokt moeten lezen....

Ik hoop dat de voorwaarden onveranderd blijven....

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 22:59

Hoop maar dat alles hetzelfde blijft. Wil na de verhalen van Lundi zeker niet bij de Amev! En net als vele andere hier net tot volgend jaar zomer betaald. Ben altijd tevreden geweest over IP. Ben benieuwd naar de brief maar daar zal wel niet veel in staan.

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 23:33

Ik had hier gister op mijn stage al wat van gehoord, ook wat er verder met de verzekering gaat gebeuren.
Ik wist geen eens dat ze ook paardenverzekeringen hadden. Maar vind het ook raar dat de klanten daar nog niets van weten.

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 00:02

Geen brief vanavond

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 08:42

Zit hier flink te stuiteren...... Hippozorg weet ik niet of ik daar wel blij mee ben, maar volgens mij heeft iedere verzekering wel wat, houwel ik met IP nooit problemen heb gehad. Baal hier echt stevig van. Ook hier nog geen bericht van IP zelf.... Boos!

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 08:44

Ik heb pas nog een nieuwe pony verzekerd...weet nog van helemaal niets! Clown

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 08:44

mijn polis loopt van 7 december...dus dan heb ik een probleempje!