Er staat een paard in gang

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tiffany

Re: Er staat een paard in gang

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 16:54

Neenee niemand valt mijn aan hoor! Haha! Knipoog
Idd Phallie hij had dus een heel mooi plekje kunnen krijgen met een leeftijdsgenootje! Me hart was er goed genoeg voor geweesd maar ik moet ook aan andere zaken denken natuurlijk.
Heel jammer dat het niet doorging.
Maarja de prijs was niet echt eerlijk. Ik had zelfs nog aangeboden dat het jongetje als die zin had langs mocht komen!

Daiwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 00:56

ach ja ik hoop dat die mensen gaan inzien dat pablo beter weg kan daar
en idd als hun maar 100 euro hebben betaald (wat zelfs in de kranten te lezen was) is het niet eerlijk omdat pablo in de krant heeft gestaan en daarom het drie dubbele te vragen ik zou het ook niet ervoor neer leggen ook als is het zielig voor het paardje maar die mensen moeten gewoon rieel blijven
terwijl er veel mensen zijn die nu het beste voor hebben met het beesie maar ja ach je heb je best gedaan en wie weet belt hij wel dat hij een andere prijs dan toch ook wel goed vind omdat pablo daar echt weg moet

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 13:30

phallie schreef:
ach ja ik hoop dat die mensen gaan inzien dat pablo beter weg kan daar
en idd als hun maar 100 euro hebben betaald (wat zelfs in de kranten te lezen was) is het niet eerlijk omdat pablo in de krant heeft gestaan en daarom het drie dubbele te vragen ik zou het ook niet ervoor neer leggen ook als is het zielig voor het paardje maar die mensen moeten gewoon rieel blijven
terwijl er veel mensen zijn die nu het beste voor hebben met het beesie maar ja ach je heb je best gedaan en wie weet belt hij wel dat hij een andere prijs dan toch ook wel goed vind omdat pablo daar echt weg moet

Inderdaad .. het waren de vervoerskosten dat de prijs zo hoog maakte?? (dat beweerde hij) Maar ach.. ik ga zaterdag een andere shet ophalen . Hoop dat het beestje een goed tehuis krijgt!