Ik kom niet uit valkenswaard, ken geen straten én geen mensen... Dus als iemand iets weet, graag uitleggen aan een valkenswaard-leek

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Vonnie84 schreef:Uit betrouwbare bron kan ik melden dat er hier in de buurt nog 2 paarden zijn mishandeld. Deze 2 paarden zijn afgemaakt door de DA, vanwege hun verwondingen.
De eigenaar van deze paarden wil de publiciteit niet opzoeken. Dus er is verder ook niets over te vinden.
Ik wil hiermee alleen de mensen hier uit de omgeving even extra waarschuwen.
Dioxide schreef:Als je naar Waalre rijdt, naar de Venbergse Molen (die camping), dan de eerste links, meteen de eerste rechts
PintoNatal schreef:oliebol man, als ze maar van mijn pony afblijven!!!
Die staat aan de weg na de vest!
ooh als ze die met zn gore poten aanraken! Reken maar dat ze dood gevonden worden, echt jonge, da ze maar van de mijne afblijven!
Iemand trouwens, Inge jij mss? Weet jij van wie die pony's waren?
RedTopJack schreef:Op de vest was die van ***. Daar tegen over staat een paard van n vriendin van mij die nachten al niet slaapt!
Op de luikwerweg van ***.
Luijksgestel weet ik niet??
INGE, LAAT ZE MAAR KOMEN IK HELP JE MEE OM DIE PERSONEN AF TE MAKEN!
Gr.Syl
Dioxide schreef:Al die molens ook hier
Die mishandelde paarden zijn toch met een mes bewerkt?
griebels schreef:dubbel post omdat ik steeds errors krijg voor het plaatsen van een bericht!
danamuts schreef:misschien op de valkenswaardse weg. Paarden staan daar ook aan huis bij iemand staan overdag hele dag in de wei (man voert 's ochtens en zet ze buiten) je moet je eigen stal bijhouden en 's avonds voeren en binnenhalen. Weet niet of hij ook hengsten aanneemt, maar dat zou je kunnen vragen. pintonatal heeft daar ook gestaan (later dan ik , dat is alweer 4 jaar geleden)
beaujangles schreef:Net voor waalre links staan nog 2 shetjes en een grote zwarte bij mensen aan huis
beaujangles schreef:En griebels iets gevonden??????????????
Sando schreef:griebels heeft voor zover mij bekend is alleen internet doordeweeks......