Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Woogy schreef:Een oom van mij is lid van een bepaald geloof en die verafschuwen dikke mensen. Dat is een teken dat je egoïstisch bent. Er lijden mensen in de derde wereld landen honger...en jij zit daar dik te zijn.
Woogy schreef:ach het is ene rare snuiter. z'n kinderen zijn ook niet geënt bij de geboorte...als ze ziek worden is dat de wil van god.
chagrijntje schreef:Die kinderen zijn er toch mee opgegroeid, dus vindt dit niet echt lijden. Zijn kinderen weten nu niet anders.
chagrijntje schreef:Die kinderen zijn er toch mee opgegroeid, dus vindt dit niet echt lijden. Zijn kinderen weten nu niet anders.
rachelsharon schreef:Even een korte reactie op dit verdachte ponykamp. Ik ben nu in de leeftijd van 32 jaar. Niet te geloven,dat deze man nog steeds dit ponykamp voert!! Toen ik 16 jaar was heb ik mij ook aangemeld voor dit kamp bij Hoddenbach toen ergens in de Flevopolder. Ik kwam hierop via een advertentie in de Penny. Na aanmelding ontving ik het regelement van het kamp. Dit was o.a. dat je bijvoorbeeld niet je ouders mocht contacten tijdens die week en zij mochten ook niet komen kijken. Verder een regelement waar de honden geen brood van lusten, hele stukken tekst en regelementen. Kinderen met hoofddoeken waren ook niet welkom etc.. Weet het niet precies meer wat er nog meer in stond. Maar het waren zeer opvallend vreemde regels.Mijn vader uit zijn dak, Penny gebeld, politie erop af gestuurd, heeft de boel gadegeslagen en opgerold. Penny-directeur bood ons excuses aan en heeft meteen de advertentie verwijderd uit volgende oplagen en ons het aanbetaalde geld terugbetaald. Ouders en jongeren kijk uit waar je aan begint. Zou lekker een ander ponykamp uitzoeken!!
sherwood schreef:rachelsharon schreef:Even een korte reactie op dit verdachte ponykamp. Ik ben nu in de leeftijd van 32 jaar. Niet te geloven,dat deze man nog steeds dit ponykamp voert!! Toen ik 16 jaar was heb ik mij ook aangemeld voor dit kamp bij Hoddenbach toen ergens in de Flevopolder. Ik kwam hierop via een advertentie in de Penny. Na aanmelding ontving ik het regelement van het kamp. Dit was o.a. dat je bijvoorbeeld niet je ouders mocht contacten tijdens die week en zij mochten ook niet komen kijken. Verder een regelement waar de honden geen brood van lusten, hele stukken tekst en regelementen. Kinderen met hoofddoeken waren ook niet welkom etc.. Weet het niet precies meer wat er nog meer in stond. Maar het waren zeer opvallend vreemde regels.Mijn vader uit zijn dak, Penny gebeld, politie erop af gestuurd, heeft de boel gadegeslagen en opgerold. Penny-directeur bood ons excuses aan en heeft meteen de advertentie verwijderd uit volgende oplagen en ons het aanbetaalde geld terugbetaald. Ouders en jongeren kijk uit waar je aan begint. Zou lekker een ander ponykamp uitzoeken!!
Helaas was dit van korte duurIk heb namelijk ook deze advertentie uit de penny gehaald toen. Dat was echt zo'n 12 a 13 jaar geleden. Dus ze hebben er na die tijd toch weer in gestaan
Maar wel super dat jou vader zo'n aktie heeft ondernomen!!
Welshcobfan schreef:Bij ons mogen de kinderen alleen met de ouders bellen als er een noodgeval is, dus als het kind echt ziek is oid. Voor heimwee mag je nooit bellen. Dus die regel is niet gek, gebeurt bij de meeste groepen zo.